زیباترین ارزوی ما زیباترین ارزوی ما، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره
یکی شدن عشقمونیکی شدن عشقمون، تا این لحظه: 26 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
شازده پسر اقا سبحانشازده پسر اقا سبحان، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

☆彡 ثنا سوگلی مامان و بابا ☆彡

واکسن یک سال و نیم

1392/8/29 11:29
2,170 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشکل خانم

الهی بمیرم امروز روز بدی برات بود صبح ساعت 8 رفتیم

خانه بهداشت و واکسنت را زدیم..

 

الان هم خوابیدی منم مواظبم تب نکنی..قلب

 

بیا ادامه مطلبگریه

الهی نباشم براتبغل

 

ولی خوب برای خودت خوبه و چاره ایی نبود..بزرگ میشی یادت میره..

 

واکسنی که باید 26 میزدی 29 زدی به خاطر اینکه قطره فلج اطفال نبود 

 

ولی دیروز از خانه بهداشت زنگ زدند و گفتند که بیایید برای واکسن ..

این شد که به همراه بابایی رفتیم برای زدن واکسن .

قد و وزنت و دور سرت را که نگذاشتی اندازه بزنند

 

قبل از رفتن ..ماچ

 

 

 

 

 

 

 

موقع گرفتن وزن که نگذاشتی همش گریه کردی..

 

 

 

 

اینم از واکسن که خیلی خیلی گریه کردی..

 

 

 

التماس میکنی و میگی نه.نه.نه

 

 

 

دلمون را خون کردی...

 

 

 

خدایا هیچ بچه ایی را به حق علی اصغر حسین(ع)مریض نکن

بیماران را شفا بده 

الهی امین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

الهام(مامان اميرحسين)
29 آبان 92 15:10
سلام مريم جون خوبيد؟؟ چرا بقيه ي كامنتاي منو تاييد نميكني؟؟
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
سلام الهام جون کدوم کامنت ها را میگی من همه را تایید کردم
الهام(مامان اميرحسين)
29 آبان 92 15:12
الهههههي بگردم چه گريه اي ميكنه!!گوگولي اشكالي نداره برات خوبه!! شلوار بچه رو بكش بالا مريم جون!! ما شديدا غيرتي تشريف داريما!!
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
اِ وا خدا مرگم بده حواس برام نمونده از بسکه گریه کرد خوب شد یاداوری کردی ما بدتر از شما
مامان نرگس
30 آبان 92 8:06
الهی بمیرم یاد واکسن زدن نرگسم افتادم . اونم گریه میکرد عزیزم زودی خوب میشی و برات خوبه تا سلامت بمونی
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
خیای بده از بسکه گریه میکنند دل ادم ریش میشه ببوس خوشکلم را
قالب و گرافیک های کودکانه
30 آبان 92 10:44
نرم افزار مخصوص ساخت افکت و قاب عکس برای کودکتون می خواهید یه سری به ما بزنید پشیمون نمی شید.. این نرم افزار تماما ژاپنی هست و پر است از هزار قاب و افکت و امکانات دیگر نظیر آرایش و رتوش عکس بدون نیاز به دانش خاصی شما می تونیدبا این نرم افزار کار کنید
مامان محدثه
30 آبان 92 11:22
الهی بمیریم خاله جون اینجوری گریه میکنی ولی عوضش برای سلامتیت خوبه عسل خالهوای من از الان استرس واکسن محدثه رو گرفتم
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
خدا نکنه خاله جون..استرس نداشته باش..راحته
الهام(مامان امیرحسین)
30 آبان 92 20:24
دو سه تا کامنت گذاشته بودم که تایید نکردی!!فکر کنم مشکلی هست چون بعضی دوستای وبلاگی اومدن تو وبلاگ و میگن نظراتمونو تایید کن!! ولی من همه رو تایید کردم!!
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
منم برات 5 تا کامنت گذاشته بودم ولی تاییدشون نکردی پس صد درصد مشکلی هست..حالا باید چه کار کنیم.
مامان حسین جون
1 آذر 92 16:59
آخی الهی عزیزم گریه نکن ثنا جونم من طاقتشو ندارمدیگه رفت تا واکسن مدرسه تموم شد فکرکنم همینطور باشه راستی مریم جون منم برات نظر گذاشته بودم ظاهرا نیومده
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم که بهمون سر میزنی..حسین جون را ببوس نمیدونم چرا کامنتها مشکل پیدا کرده
الهام(مامان اميرحسين)
2 آذر 92 15:53
__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _________¶¶¶¶¶¶¶¶ ___________¶¶¶¶ ____________¶¶ _____________¶ ____________¶ ___________¶ __________¶ ________¶ ________¶ ______¶ _____¶ _____¶ ______¶ ______¶
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
ممنونم شما هم تو قلب من جا داری
مامان حسین جون
2 آذر 92 21:39
سلام مریم جون چرا کامنتمو تایید نکردی
الهام(مامان امیرحسین)
3 آذر 92 18:33
مریم جون کامنتی که صبح گذاشته بودم نیومده؟؟ سراغتو گرفته بودم!!جدی نیومده!
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
سلام شرمنده من نبودم ولی کامنتی به غیر از این دو تا که الان تایید میکنم دیگه کامنتی نبوده...
مامان عطرین
4 آذر 92 13:59
یک سال و نیمگی ثنا جون مبارکش باشه ما هم نهوز واکسن یک سالگی عطرینو نزدیم اخه مریض بوده نمیشد
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
ممنونم انشاالله هرچه زودتر خوب بشه و واکسن هم بزنه
مامان گلشيد
5 آذر 92 10:52
الهي بميرم بچم چه اشكي هم ميريزه
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
خدا نکنه خاله جون بزرگ میشند یادشون میره
الهام(مامان اميرحسين)
5 آذر 92 16:15
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
سلام الهام جون به قول بعضی ها مامانم بعد از 22 روز از کربلا برگشته بود رفته بودم شیر بخورم... خوبیم ممنونم
شهرزاد
6 آذر 92 12:20
آخی ثنا جووونم گریه نکن خاله جووون ...خدا رو شکر دیگه تا مدتها تموم شد واکسناش راحت شد ...وای اگه آراد به اون واکسن برسه من می میرم! چون یاداوره واکسن 1 سالگیه دیگه! آرادم اصلا" واکسن 1 سالگیش خوب نبود بچم کلی مریض شد بعد از اون
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
خاله جون خیلی گریه کرد و خیلی هم تب بعد از اون سرما خورد خلاصه که کلی اذیت شد طفلی مرسی خاله جون اراد جون را ببوس