زیباترین ارزوی ما زیباترین ارزوی ما، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره
یکی شدن عشقمونیکی شدن عشقمون، تا این لحظه: 26 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره
شازده پسر اقا سبحانشازده پسر اقا سبحان، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

☆彡 ثنا سوگلی مامان و بابا ☆彡

پیکاسو ی خوشکل من

1392/7/7 1:31
634 بازدید
اشتراک گذاری

چهارشنبه...٩٢/٦/٢٧   

 

می بینی چقدر زرنگمنیشخند

 

 

سلام بر توپ شیطونک مامان چشمک

 

 

 

 

 

 

           الهی من فدات بشم خوشکلمبغل

 

    ثنای عزیزم

 

 

                      می دانم به زودی بزرگ خواهی شد آنقدر بزرگ که

 

                                     دیگر در آغوشم جای نمگیری....

 

 

از همین الان دلم برای اغوش گرفتنت تنگ است..

 

 

بدو بیا.....بغل

 

 

 

                                  

 خوش اومدی

 

ماچ

 

 

 

 

عزیز مامان.. این روزها کارش شده اینکه بیاد از من دفترش را بگیره

 

و بشینه نقاشی بکشه....اونم به سبک ثنایی جیگر طلا..

 

سریع دستت  یا پات را میگذاری روی کاغذ و دورش را میکشی بعضی وقتها

 

 از منم کمک میگیری حتما بعد از تمام شدن باید ناخن بکشم و لاک بزنم ..

 

تصاویر گویای همه چیز...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 اینم نتیجه کار حتما باید پایان کار اسمت را هم بنویسم وگرنه

سرم جیغ می زنی...یه مداد بزرگ داری ولی

بیشتر دوست داری با این مداد نقاشی بکشی ..

وقتی بهت میگم یه توپ بکش تمام سعی خودت را میکنی...

ولی دایره به شکل  بیضی میشه..

تو هم ناراحت میشی و مداد را میدی به من منم باید بگم چی

بکشیم خورشید ..چی بکشیم پروانه....و اسب ..ماشین....جوجه.....

خلاصه اینکه روز شب میشه و من و تو در حال کشیدن نقاشی

هستیم..ول کن نیستی که نیستی...

 

کلی هم برای هر کدوم ذوق میکنی..اولین چیزی که باید بکشم ..

اگه گفتی چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سرسره و تاب روزی 100 بار....

 

موفق باشی و چشم حسود تو را نبینه...

 

آمین یا رب العالمین

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان حسین جون
7 مهر 92 6:57
سلام به ثنا جون و مامان گلش وای چه ذوقی کردم ثنا رو درحال کشیدن نقاشی دیدم فدای این نقاش کوچولو بشم منآفرین به تو مریم جون که اینقدر وقت برای ثنا سوگلی میذاری ایشالله که همیشه همیشه کنارهم زنده وسلامت باشین


سلام خاله جونم افرین به شما که بهمون سر میزنید
تازه کمه خیلی وقتها فکر میکنم که اصلا براش وقت نزاشتم..نکنه فلان چیز را باید بهش یاد میدادم ولی بهش یاد ندادم
مامان حسین جون
7 مهر 92 7:11
سلام مریم جون ماشینتون مبارکه عزیزم اینقدر خوشحال شدم وقتی اومدی گفتی ماشین گرفتین کلی ذوق کردمفکرکنم اگه خودمون ماشین بگیریم اینقدر ذوق نکنم چون حس کردم بی ماشینی بهتون خیلی سخت میگذره همه ش دعا میکردم زودتر ماشین بخرین...مهمتر از همه وقتی شنیدم میخوان بیان مشهد کلی ذوق کردم اینقدر خوشحال شدم این یکی دعامم گرفتهایشالله که به سلامتی بیان وبرگردین وسفر خوبی رو براتون آرزو میکنم....حالا بریم سر مراکز خرید: عزیزم مشهد شهر بزرگیه و مراکز خرید زیادی داره اما جاهایی که ما میریم رو بهت معرفی میکنم درضمن اینجاها هم پوشاک بچگانه وهم بزرگانه داره....اولین جا پاساژای خیابون "هفده شهریور"ه که پشت بازار رضاست ، جای دیگه بازار بزرگ فردوسی که آخر طلاب هست هم جای خوبیه برای خرید ، الماس شرق و بازار سپاد هم بد نیست درضمن عزیزم اینجاها هم ارزون داره وهم گرون متاسفانه مشهد بخاطر موقعیت زواری بودنش ثبات قیمت نداره کمی باید اول قیمتا رو مقایسه کنی بعد خرید کنین آها پاساژ فردوسی تو خیابون خسروی هم پوشاک بچه گانه خوبی داره ولی از قیمتش زیاد خبرندارم اون زمانا که ما خرید میکردیم نسبتا بالا بودبازم اگه جای جدیدی بخاطرم اومد بهت معرفی میکنم تو هم اگه سوال دیگه ای داشتی در خدمتم عزیزم



ممنونم بابت همه چیز
الهام (مامان امير حسين)
7 مهر 92 11:45
آفرين عزيزم

تو هم هنرتو بكش به رخ ما!!
لاك ناخنت منو كشته!!



خاله جون منم و این هنرها نقاشیهای معروف..وغیره..خوب دوست دارم همه جیز همیشه طبیعی باشه
مامان ماهان
7 مهر 92 12:20
سلام ماماني خدا حفظ كنه دخمل زيباتو خداوند دير بهت ني ني داد ولي دست اخر يه فرشته داد كه خيلي خيلي نازه


ممنونم خاله جون...یه فرشته همه چیز تمام
مامان حنانه زهرا
10 مهر 92 18:50
خدا ثناجون نازمو حفظ کنه
حسابی هنرمنده ها
به روزم گلم


ممنونم عزیزم همچنین دست گل شما را
اومدم