زیباترین ارزوی ما زیباترین ارزوی ما، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره
یکی شدن عشقمونیکی شدن عشقمون، تا این لحظه: 26 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
شازده پسر اقا سبحانشازده پسر اقا سبحان، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره

☆彡 ثنا سوگلی مامان و بابا ☆彡

بدل کاری ثنا جون

1392/6/4 7:29
836 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

سلام تاج سرم

 

 دوشنبه   92/5/27

 

اول باقی مونده پست قبل ..

 

 

بعد از اینکه یسنا خانم با عمه رفتند؛ اومدیم

 

 بالا همون موقعه بابایی از سر کار اومد.

 

من و بابایی مشغول صحبت بودیم  که دیدیم داری بلوکها را از داخل استخر

 

یکی یکی میبری جلوی تلویزیون و برای خودت ساخت و ساز میکنی...

 

 

بیا ادامه مطلب به قول خودت بدووووووووووو

 

 

نیوفتادی اینقدر تند اومدینیشخند

 

 

 

 

به روایت تصویر..

..... 

..... 

 

 

 

 i115190997_77784.gif

 

 

 

 

 اینجا متوجه شدی که بابایی داره ازت عکس میگیره..

 

در ضمن من شورتت را در اورده بودم که مامیت را باز کنم که طبق معمول فرار کردی..

 

 

تو عکس مشخصهنیشخند

 

 

 

 

 

 

قربونت برم با اون نگاه کردند... 

 

 

 

 

 

 

 

خیلی زبیا ساختی عزیــــــــــــــــــبغلـــــــــــــــــزم

 

 

 

همیشه دوست داری روی سرامیکها بازی کنی....

 

 

 

 

 

 

 

روز شنبه92/6/2 

 

ماشاالله....

 

 

موقعی که بابا رسول  پشه بند را بست یکمرتبه پشت سرش را نگاه کرد

 

 

و با این صحنه مواجهه شده بود منم که داشتم آشپزخونه را جمع و جور

 

 میکردم و اصلا حواسم به تو وروجک نبود..دیدم بابایی میگه

 

ااااٍا وا خدا مرگ مریم ببین این دختره را تعجب

 

 

 

 

 

 

s

 

 

 من و بابایی از ترس مردیم ولی شما همچنان به بدل کاری و صخره نوردی ادامه میدادی.

 

 

 

 

 

 

 a

 

 

 

 

 

 

n

 

 

 

 a

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ده بار اینکار را تکرار کردی عین یه فنر می پریدی بالا و سریع بر می گشتی پایین.

 

 

واقعا که غذا که خوردنش کاری نداره را نمیخوری ولی این کار سخت را تکرار میکنی..

 

 

اخرش هم بعد از 10 بار با گریه خوابیدی نمی خواستی تمام کنی دیگه دست

 

 

و پات میلرزید ولی دست بر دار نبودی...

 

 

یک صدم ثانیه هم نمیشه ازت غافل شد...عین بمب می مونینیشخند

 

 

 فدات بشم توپ شیطونک

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان حسین جون
4 شهریور 92 7:48
آفرین به ثنای خوشکل ونازم که اینقدر خوب یاد گرفتی لگوهاتو رو هم بچینیچون سرامیکا سرده وسره واسه همین آدم خوشش میاد اونجا بشینه
واااای ثنا جونم قربونت برم من نکن این کارا روچقدر تو شیطون بلایی جیگرم من هنوز نمیتونم باور کنم این خانم کوچولو به تنهایی رفته بالای اپنمریم جون راست میگی واقعا باید تموم حواست به ثنا جون باشه یه لحظه ازش غافل نشی عزیزم


ممنونم خاله جون
بله به همین دلیل ثنا جونم میره میشینه روی سرامیکها
باور کن خاله باور کن
حالا فکر کن من و باباش چند تا چشم و دست و پا داشته باشیم..
الهام (مامان امير حسين)
4 شهریور 92 16:01
به قول مامانم وثتي اميرحسينو تشويق ميكنه:
آپپپررررررررين
آپپپپرررررررين
آپپپپرررررررين
آپپپپرررررررين


ماشين خيلي قشنگي ساختي خاله جوني!!

به من ميدي برم باهاش يه دوري بزنم،خريدي كنم و بهت برگردونم؟



اپرین
بیا خاله جون ببر ولی تر و تمیز برش گردون
الهام (مامان امير حسين)
4 شهریور 92 16:06
سلام مريم جونم
خوبي؟

واي مريم جون
امان از بدل كاري اين وووروجكا!!
ما كه مبلامون پاي كانتر چيده بوديم،نيست خونمون كوچيكه زياد جا نداريم!؟
ولي امير حسين مدام از اين مبلا ميرفت بالا و ميرفت رو كانتر و منو كفري ميكرد!!
خيلي خطرناكه!!
منم برخلاف ميلم مبلا رو از پاي كانتر برداشتم!!
دكوراسيون خونمون خيلي زشت شده!!
ديگه چيكار ميشه كرد؟
شما هم حتما اون بالشا رو از پاي كانتر جمع كن تا يه تلفات ديگه ندادين!!



خوبیم به لطف این بدل کارحرفه ایی
دکوراسیون را ول کن بچه را بچسب.
برداشتیم ولی بعضی وقتها میاد و گریه میکنه خودش میکشه میبره
فکر کن به اون سنگینیه بلند میکنه و یا میکشه
الهام (مامان امير حسين)
4 شهریور 92 16:15
خواهشا ديدن اين عكسا رو از دست نده:

تو اين عكس مثلا بالش گذاشتم كه راهشو ببندم (مشخصه؟دور بالشو خط كشيدم؟!)نتونه بره رو كانتر ولي زهي خيال باطل!!بچه هميشه برا شيطوني راهي رو پيدا ميكنن!!!
عكسا رو تو خصوصيت ببين گلم!

به هر حال خواستم بگم تنها نيستي!!
ولي از شوخي گذشته حتما اين بالشا ر بردار!!نمونه هايي رو ديدم كه از ارتفاع افتادن و مشكلاي جبران ناپذيري براشون پيش اومده!!


دیدم الهام جون واااااااااااای از دست این وروجکها یعنی ما باید چکار کنیم که اینها همش در حال پیدا کردن سوژه هستند برای کلافه کردن ما
ببوس فسقلی را
الهام (مامان امير حسين)
4 شهریور 92 16:16
اه اه اه!!!
يادم رفت ماركش كنم؟!
من هميشه با مارك كردن مشكل دارم؟!


منم همین طوریم دیدم خیلی بامزه بود
حذفش کردم
مامان ریحانه جون
4 شهریور 92 23:33
سلام ثنا جون... همیشه شاداب و پر شور ببینیمت...


ممنون از لطفتون مرسی که بهم سر زدید
شیدا مامان الینا
5 شهریور 92 10:47
همین همین شیطنتاشون خوشمزه است دیگه


خیلی هم خوشمزه اس هم کلی میترسیم هم اینکه کلی میخندیم
معصومه
5 شهریور 92 11:23
ای ثنای شیطونننننن..
حسابی داره ازتون کار میکشه امان از دس این بچه ها..



میبینی خاله جون چه شیطنتای انجام میده
ولی من همچنان ایستاده ام
بــــــــــــــــــــــوس واسه جوراب ابی
ماماطهورا
5 شهریور 92 11:51
واااااااااااااااااااااااااااااي توروخدا مواظب دخترخوشگلمون باش چشم ازش برندار 10000000000000ماشالله به اين انرژي كه داره


چشم خاله جون ممنونم که بهم سر زدید..
نازنین (مامان ثــــــــــــنا)
5 شهریور 92 15:04
ســــــــــلام
خوبی مریم جون؟
واقعا پرسیدن حالت با این شیطونیای ثنا پرسیدنم داره
بابا ایول ثنا جون صد رحمت به بدلکاری ........
میافتی خاله.......
نــــــــــکن........
ای وااااااااای .....یعنی اگه من جای مامانت اون موقع اونجا بودم دور از جونش سکته زده بودم شــــــــــــــدید.........
ولی عاااااااااشقتم جوجو مواظب خودت باش


سلام نازنین جون مرسی که جویای حالم شدید
میبینی حال و روزم را من نمیتونم یه لحظه واسه خودم باشم.
چشم خاله مواظبم بــــــــــــــــوس واسه ثنا جونم
عمومحیط بان
5 شهریور 92 21:25
دورجدیدمعرفی نی نی با فلش های زیبا از تصاویرشون سلام در دورجدید فعالیت وبلاگمون با هدف فرهنگ ساز ی وخاطره سازی زیست محیطی برای کودکان؛؛ نی نی های حافظ محیط زیست رابا فلش های زیبا به جامعه طبیعت دوستان معرفی میکنیم درصورت تمایل تصاویر ویا نقاشی نی نی تون رو برامون بفرستید. برای اطلاعات بیشتر سری از وبمون بزنید
مامان محدثه
9 شهریور 92 0:09
وااااااااااااااای چقدر قشنگ ساختی خاله جون آفرین
ماشالله چقدر بلا شدی خاله جونی چطوری رفتی اون بالا


ممنونم نظر لطفتونه
اینها دیگه جز اسراره