زیباترین ارزوی ما زیباترین ارزوی ما، تا این لحظه: 12 سال و 4 روز سن داره
یکی شدن عشقمونیکی شدن عشقمون، تا این لحظه: 26 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره
شازده پسر اقا سبحانشازده پسر اقا سبحان، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

☆彡 ثنا سوگلی مامان و بابا ☆彡

تمیز کردن سبزی

1392/5/2 6:03
858 بازدید
اشتراک گذاری

ماشاالله به این دخمل فعال مامان

 

ماشااللهتشویق

 

 

دخترم دیگه خانم خانه دار شده...

 

بیا ادامه مطلب تا شاهد خانه داری ثنا جون باشی..

 

 

 

 

 

 

 

 

اینم از تمیز کردن  سبزی توسط ثنا جون ..

 

نعنا را بر می داشتی و یکی یکی برگهاش را جدا می کردی

 

و داخل سبد می گذاشتی.قربون اون دستای کوچولوت..

 

راستی تربچه را از 10 ماهگی دوست داشتی ولی الان تربچه ها خیلی تنده

 

و شما دهنت می سوزه ..ولی بازم می گذاری دهنت..

 

دیروز یه پیازچه را برداشته بودی و می خوردی و به هشدارهای من اصلا توجه

 

نمی کردی یکمرتبه شروع کردی با دستات دهنت را پاک کنی متوجه شدم که

 

دهنت می سوزه یکم اب بهت دادم و دهنت را شستم..امان از بچگی..

 

بعدا نوشت:

 

وقتی بهت میگم بریم حمام سریع میری تو اتاق سبد را بر میداری و با انگشتت

 

 وان را نشون میدی و می پری داخل حمام...کلی هم ذوق میکنی..

 

دیروز که رفته بودیم حمام به جای اون شامپوی گرون قیمت یکم صدر زدم به

 

کل بدنت چقدر تعجب کرده بودی..خودت هم کمک می کردی و با دستات

 

می مالیدی به بدنت..مونده بودی که اینها چیه...خدا را شکر خیلی بدنت بهتره...

 

 

قلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلب 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

الهام(مامان اميرحسين)
2 مرداد 92 14:11
سلام مريم عزيزم
خوبييييييييييي؟؟؟؟
هي من ميگم وقت شوهرشه هي شما تاقچه بالا بذار برا من!!!!
هي كلاس بذار...
هي سختش كن...
هي پر توقع بازي در بار...
عجب زمونه اي شده ها!!!!!!!!!!!!!!!
بخورمت الهههي عسلي!!
اميرحسينم عاشق حمامه!!تا من ميگم حم.... تو حمام نشسته...!!
يه چيزي...
خود سدرو به بدنش ماليدي؟؟براچي خوبه اصلا؟؟


سلام الهام عزیزم..
حالا شما هر چی می خوای بگی بگو ..ولی من بازم می گم دختر من قصد ازدواج نداره
امان از دست این وروجکهای حمام دوست بدار یعنی برای ما که مامان هاشونیم انقدر ذوق می کنند.
یکم اب بریز تو پودر سدر یکم اگه رقیق باشه بهتره بعد بمال به کل بدن نمی دونی چقدر خوبه تازه بدن هم خوش بو میشه...

از برگ سدر برای شستشوی موی سر و بدن استفاده می‌شود. همچنین بعنوان ضد عفونی‌کننده و ضد قارچ مصرف موضعی دارد. از میوۀ آن به عنوان خشک‌کننده و قابض برای رفع ناراحتی‌های ناشی از صفرا استفاده می‌شود. برگهای له شدۀ آن را برای رفع ناراحتی پوست، خارش، جرب و جوش و کورک روی پوست می‌اندازند.موارد استعمال در پزشکی گذشته: در طب گذشته از سدر جهت بهبود زخمها و شستشوی موی سر و بدن استفاده می‌شده است.آثار فارماکولوژیکی:برگ سدر علاوه بر خاصیت شستشودهندۀ موی سر و بدن، دارای خاصیت پائین‌آورندۀ قند خون نیز می‌باشد.
الهام(مامان اميرحسين)
3 مرداد 92 12:47
ممنون عزيزم
كامل و جامع بود
راستي عملشون خوب بود؟هنوز بستري هستن؟



خواهش میکنم
خدا را شکر خوب بود.و دیروز به اصفهان برگشتندبرای جیگر طلا خاله
مامان ثنا
4 مرداد 92 12:21
سلام عزیزم ماشاالله به دختر نازتون اسم دخترمنم ثناست خوشحال میشم به دختر منم سر بزنی وهمدیگه رو لینک کنیم


من شما را لینگ کردم و باعث افتخاره که با همدیگه دوست بشیم
آفتاب
7 مرداد 92 2:42
سلام به دختر گلت رای دادم. خدا حفظش کنه.
راستی وب جالبی داری اگه مایلی تبادل لینک کنیم؟


ممنونم ...
من شما را لینگ کردم