زیباترین ارزوی ما زیباترین ارزوی ما، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره
یکی شدن عشقمونیکی شدن عشقمون، تا این لحظه: 26 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
شازده پسر اقا سبحانشازده پسر اقا سبحان، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره

☆彡 ثنا سوگلی مامان و بابا ☆彡

فرهنگ لغت 1

1392/5/5 4:27
462 بازدید
اشتراک گذاری

قلبسلام سلام صد تا سلام به دخمل گل ، به چراغ روشن زندگیمقلب

 

این روزها چندین کلمه را یاد گرفتی و تکرار میکنی.

 

مثلا وقتی بهت میگم ثنا جون بستنی را بگذارم داخل یخچال می گی

 

نه نه و اخری را بلندتر نـــــــــــــــــــه نـــــــــــــــــــــه در مورد تمام موارد.نیشخند

 

وقتی بهت رنگ زرد را نشون میدم میگم چه رنگیه میگی نرد.

 

وقتی  بهت رنگ سبز را  نشون میدم میگم چه رنگیه میگی ابز.

 

بقیه رنگها را هم فقط نشون میدی بلد نیستی تلفظ کنی..

 

به من هم میگی مــــــــــــامخنده

 

وقتی میپرسم که کجا بودی می گی حــــــم(حمام)

 

یا با دستات شالاپ شولوپ می کنی..

 

یکی از دوستام که معلمه یه عالمه کارت اموزشی برات اورده که

 

 از دیروز برات شروع کردم..امروز کارتها داخل اتاق روی زمین بود بهت گفتم برو

 

 اب و توپ و اردک را بیار رفتی و یکم بعد با همون کارتها برگشتی ،کم مونده

 

بود قورتت (درست نوشتم)بدم.کلی بوست کردم...

 

به کارتهای تراشه های الماس زیاد علاقه نشون ندادی منم بهت سخت نگرفتم..

 

البته 20 تا کلمش را کاملا یاد گرفتی چون وقتی روی کاغذ برات می نویسم

 

 و می پرسم بهم نشون میدی..ماشــــــــــاالله..

 

وقتی می خوای کاری را برات انجام بدیم میای و میگی بدو ،بدو

 

فعلا دیگه چیزی یادم نمی یاد.....

 

به امید روزی که تمام کلمه ها را عین بلبل تکرار کنی ...

 

عشق همیشگی منماچ

 

 انشــــــــــــــــــــــــاالــــــــــــــلهبای بای

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

nazanin maman sana
5 مرداد 92 12:23
elahi man fadaye in joje kocholo besham
marayam joon merci ke
behemon sar mizadi
sisitemam kolan beham rikhte bood alanam font farsi nadaram vali zoodi dorostesh mikonam
beboo jigare mano


خدا نکنه نازنین جون...
وظیفه بود..
ببوس ثنا جونم را
الهام(مامان اميرحسين)
5 مرداد 92 15:47
آخي...
ماشاالله خوب پيشرفت داشته!!
البته همش به خاطر زحماتاي خودته!!
مثل من كه تنبل نيستي ،كه بچه ات هم هيچي بلد نباشه!!
آفرين ثناي خاله!!
حالا من تو رو بخورم!؟!؟


ماشاالله ..
خاله جون بازم دندون تیز کردی برای ثنا
دیر نشده امیر حسین هم یاد میگیره.گریه نکن
الهام(مامان اميرحسين)
5 مرداد 92 15:48
ببخشيد
ميدوني تو ترك هستم!!
خيلي به اينترنت و كامپيوتر وابسته شدم!!
دارم تركش ميكنم البته نه كامل ولي كمتر!!
ببخشيد اگه دير بهت سر زدم!!


خواهش میکنم .
اخ چقدر بد حتما درد هم داره
موفق باشی