زیباترین ارزوی ما زیباترین ارزوی ما، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره
یکی شدن عشقمونیکی شدن عشقمون، تا این لحظه: 26 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
شازده پسر اقا سبحانشازده پسر اقا سبحان، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره

☆彡 ثنا سوگلی مامان و بابا ☆彡

بازم باغ...

1392/3/19 12:31
591 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام به زندگیم...قلب

 

همه دار و ندارم...ماچ

 

عزیز دلم روز چهارشنبه ١٥/٣/٩٢ به اتفاق اقاجون ،مامان جون،

 

زن عمو ،بابا رسول بازم رفتیم باغ عمه ..

 

ما که تا میوه داره ول کن نیستیم نیشخند

 

شما به محض ورود از قبل یادت بود که هاپو دارند و نی نی هم داره...

 

سریع سمت اونا را نشون دادی و خودت را میکشیدی اون سمت تا ببرمت..

 

ما هم تابع بردیمت چقدر نی نی هاش بزرگ و خوشکل شده بودند

 

هر چقدر من بدم میاد از هاپو شما خوشت میاد.زبان

 

با مبینا داشتید هاپو را نگاه میکردید من هم ازتون عکس گرفتم...

 

 قربونتون برم...ماچ

 

 

 

 

 

اینم یه ژست نا ناز که دست مبینا تو کادره..

 

 

 

 

بعد از اون حالا نوبت خوردن البالو می باشد...خوشمزهخوشمزهخوشمزهخوشمزهخوشمزهخوشمزه

 

بفرمایید هر کس که خورا کیهای ترش دوست داره باید ببخشه ...

 

 

 

 

 

 

 

 

بعد از خوردن البالو یه خواب راحت عصرانه زیر کولر می چسبهخواب

 

بعد از خواب عصرانه عمه زهرا یه دم نوش البالوی خوشمزه

 از البالوهای باغ دم کرده بود اورد خوردیم

جاتون خالی خیلی خوشمزه بود...

توصیه میکنم شما هم دم کنید و بخورید...

 

 

 

این هم از باغ رفتن منعینک

 

ثنا نوشت :یه عالمه تو باغ راه رفتم نانای کردم

 

 دنبال گنجشکها دویدم و از بلبل عباس پسر عمه زهرا می ترسیدم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان نرگس
20 خرداد 92 9:41
سلام ممنون از حضور قشنگتون. خیلی حیفه زمین خدا بی بار بمونه.
شما هم که باغ خوشکل و پر ثمری دارین خدا رو شکر


خواهش میکنم واقعا حیفه افسوس
بله باغ هست ولی جای دیگه و مال کس دیگه
من که تمام خاطراتم با اون باغ قشنگ و سبزه زارها بود چقدر زیبا بود چه روز هایی بود..یادش به خیر
انشاالله باغ و زمین های شما و دلتون همیشه سبز و خرم باشه
مامان حسین جون
20 خرداد 92 9:59
شعبان و شد و پیک عشق از راه آمد
عطر نفس بقية الله آمد
با جلوه سجاد، ابوالفضل و حسين
يك ماه و سه خورشيد در اين ماه آمد
حلول ماه شعبان و فرخنده ایام اعیاد شعبانیه مبارک.
التمــــــــاس دعــــــــا


مرسی خاله جون همیشه برای تبریک گفتن من دیر میرسم ممنون که به فکرمون هستید التماس دعا
لیلا
20 خرداد 92 12:25
ان شالله همیشه به خوشی و شادی باشید


مرسی همچنین ممنون از حضور گرمتون میشه ادرس وبلاگتون را برام بگذارید
ارلا
20 خرداد 92 14:41
سلام دوست گلم وب عالی داری منم یه وب دارم 100در100به دردت میخوره خوشحال میشم بیایی به کلبه من .ممنونم


چشم حتما
شیدا مامان الینا
21 خرداد 92 2:22
ای جانم خاله جون چقدر اون کلاه بهت میاد راستی خاله جون آلبالو هاش خوشمزه بود


خاله جون مرسی که بهم سر زدید
بعللللللللله
مامان محدثه
21 خرداد 92 15:19
واااای چ حالی میده از درخت البالو بخوری منم میخوام


واقعا با حاله ولی من ترشی جات نمی تونم بخورم
تشریف بیاورید.
الهام
21 خرداد 92 15:40
واقعا خوش به حال بعضيا!!!
هم عمه شون باغ داره،هم باباشون براشون باغ ميخره...
من بخورمت آلبالو


خوب چکار کنیم خوش به حالمونه دیگه
بفرماید شما هم باغ البالوی واقعی بخورید
الهه(مامان یاسان)
22 خرداد 92 13:59
به به چه باغ آلبالویی چه دخمل کوچمولویی ایشاالله همیشه به گردش و شادی
شهرزاد
22 خرداد 92 21:50
به به چه عکسای خوشگلی چه درختایی چه میوه هایی چه دختر خوشگلی چه خواب شیرینی


ممنون خاله جون
مرسی از حضور گرمتون