زیباترین ارزوی ما زیباترین ارزوی ما، تا این لحظه: 12 سال و 4 روز سن داره
یکی شدن عشقمونیکی شدن عشقمون، تا این لحظه: 26 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره
شازده پسر اقا سبحانشازده پسر اقا سبحان، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

☆彡 ثنا سوگلی مامان و بابا ☆彡

پدرم پاره تنم

1392/3/3 9:58
1,300 بازدید
اشتراک گذاری

٣ خرداد ( سیزدهم رجب ) ولادت حضرت علی علیه السلام

 و روز پدر بر تمامی پدران عزیز مبارک باد.

 

شكلك هاي كلفاز >>www.kalfaz.blogfa.com<<

 

پدر ای وجودم از تو قدرت و توان گرفته


ای که از دم نفسهات هستی من جان گرفته

****


پدر ای که از تو جاری خون زندگی تو رگهام


ای که از نور دو چشمت نور زندگی به چشمام


****

پدر امروز به پاهام دیگه نای رفتنی نیست


جز دریغی روی لبهام دیگه حرف گفتنی نیست


****

پدر پیچ و خم راهم نمیخوام بیراهه باشم


گل سرخ آرزوهام توی فکر غنچه باشه


****

رفتی و نشد که باشی تا ابد چراغ راهم

من به سیل نامرادی نشدی تو تکیه گاهم

****

پدر دست یاری تو اگه دستامو نگیره


کوره راه رفتن من مثل شبهام میشه تیره

 

پدر راه تمام زندگیست ، پدر دلخوشی همیشه گیست ، پدر تکیه گاه

همیشه گیست

 

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩

 

پدر جان روزت مبارک.....

همسر عزیزم این اولین سالی است که پدر شدی...از صمیم قلب این روز را

بهت تبریک میگم ...ای بهترینم ....روزت مبارک...

من و ثنا جون از همینجا دستهای زحمت کش و پر مهرت را میبوسیم...

 

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩

 

از طرف ثنا جون پدر جون دوستت دارم....از اینکه شبانه روز برایم زحمت

می کشی تا اینکه تو ناز و نعمت باشم ممنونم....دوستت دارم به اندازه تمام

 ستاره ها.....

 

 

بابا جونم بابای مهربونم از اینکه روز تولدم حسابی خسته شدی و زحمت

کشیدی و سنگ تمام گذاشتی ممنونم...

عاشقتم و دوستت دارم..

 

ماچ ماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچ

 

 

بابا رسول خیلی خیلی دوستت دارم از اینکه از الان به  فکر اینده من هستی

 سپاسگذارم

 

قلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلب

 

بلاخره بعد از سه بار غیب شدن مطالب این پست موفق شدم این پست را اپ

کنم...

الان ساعت 2 نیمه شبه و تو سه روز و سه شبه در تب می سوزی قربونت برم

الهی هیچ وقت مریضیت را نبینم....

پدرم ،پدر شوهرم،و همسر عزیزم روزتون مبارک....

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

معصومه
4 خرداد 92 9:20
میلاد حضرت علی ع بزرگمردتاریخ اسلام بر تو دوست عزیزم مبارک...ان شاالله سایه پدرتون بر سر شما و سایه ی آقاتون بر سر ثنا جون و باز شما همیشه مستدادم باشه عزیزم


مرسی خانمی انشاالله برای همه اینچنین باشه
الهام
4 خرداد 92 16:13
روز همه بابا ها به خصوص باباي ثنا گلي
مبببببببببببببببببببببببارك



ممنونم خاله جون همچنین بوسسسسسسسسسسس
الهام
5 خرداد 92 15:30
سلام يه پاي قضيه ميلنگه؟؟!!
چيزي شده؟


نه چیزی نیست مثلا چی شده باشه؟
الهه(مامان یاسان)
8 خرداد 92 10:30
سلام مریم جون 3 خرداد رو زدی 15 خرداد


مرسی عزیزم که بهم گفتی..بوسسسسسسسسسسس