زیباترین ارزوی ما زیباترین ارزوی ما، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره
یکی شدن عشقمونیکی شدن عشقمون، تا این لحظه: 26 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره
شازده پسر اقا سبحانشازده پسر اقا سبحان، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

☆彡 ثنا سوگلی مامان و بابا ☆彡

اسباب.... بازی جدید ثنا

1391/8/12 23:22
381 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به گنج خونه

پنج شنبه رفته بودیم خونه اقاجون جعفر و مادر جون خیلی خوش گذشت.خاله وجیهه و مادر جون رفتند فرودگاه پیش واز عمو ابوالفضل از کربلا می یومد.(هر چند وقت یکبار برای کارش میره و یکماهی می مونه)

خلاصه من و تو تنها بودیم می خواستم که برم لباسها را از داخل لباسشویی در بیارم و روی بند رخت پهن کنم تو اول می خواستی دنبالم بیای ولی بعد تا سبد لباس را دیدی کلی از خودت سرو صدا در اوردی که می خوای بری داخل سبد من هم گذاشتمت بعداز کلی هیجان اجازه دادی به کارمون برسیم.... .... با یک دستم تو را بغل کرده بودم وبا اون یکی لباس ها را پهن کردم تو هم خوشحال از اینکه به خواسته هات رسیده بودی.

حتما حتما باید هر چیزی را که دیدی لمس کنی .......توش بری تا ول کن قضییه بشی....عاشق این کاراتم...........

شب هم تا اومدیم شام بخوریم تو اجازه ندادی من هم گذاشتمت روی پام که یکمرتبه پریدی با اینکه من سریع گرفتمت ولی تا کمر خم شدی و سبد سبزیها را خالی کردی تو سفره و دیگه به من ندادی تا ازت می گرفتم می گفتی چرا به همین دلیل تسلیم شدم ..........عکس گویای همه چیز........

 

مامان چه خوشه تو هم بیا چه سوراخهای بزرگی داره خوبه انگشتم را بکنم تو.......که مامان نگذاشت.

5 ماه و 15 روزه

 

همیشه دوست داری هر چه دم دستت برسه بندازی رو صورتت و زیر اونجا ذوق کنی و پور پور کنی هرچه بهت می گم خطرناکه اصلا گوش نمی کنی.

موقع شام خونه اقاجون

 

 

مامان دیدی موفق شدم دلت آب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نازنین (مامان ثنا)
16 آبان 91 18:12
سلام خاله جون. عززززززززیزمم چرا رفتی توی سبد؟
قربونت برم رنگ آبی خیلی بهت میاد مثل ماااااااه شدی خوشگلم


مرسی خاله جون از نظری که برام دادی.ثنا جونم را ببوس