زیباترین ارزوی ما زیباترین ارزوی ما، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره
یکی شدن عشقمونیکی شدن عشقمون، تا این لحظه: 26 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره
شازده پسر اقا سبحانشازده پسر اقا سبحان، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

☆彡 ثنا سوگلی مامان و بابا ☆彡

عیدت .........مبارک عزیزم

1391/8/13 1:07
368 بازدید
اشتراک گذاری

علی در عرش بالا بی نظیر است
علی بر عالم و آدم امیر است
به عشق نام مولایم نوشتم
چه عیدی بهتر از عید غدیر است؟

http://up.patoghu.com/images/vfvutd1xb2wlx0yyg86l.gifسلام چراغ خونهhttp://up.patoghu.com/images/vfvutd1xb2wlx0yyg86l.gif

نام علی : عدالت -- راه علی : سعادت -- عشق علی : شهادت -- ذکر علی : عبادت -- عید علی : مبارک

عزیزم امروز روز عید غدیر خم می باشد.وقتی بزرکتر شدی برات تعریف می کنم که واقعه غدیر چیست؟

  دیشب عمه زهره مامان به همراه عروس و سه اقا پسر سیدش (دایی ها) به همراه کلی برکت به خونمون اومده بودند و برای چشم عسلی مامان عیدی اوردند.

دستشون درد نکنه ............ولی از بس تو نق نق کردی

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

فراموش کردم که از تو و اونها عکس یادگاری بگیرم.حیییییییییففففففففففف!!! 

نا گفته نمونه که هر موقع اینترنتمون قطع می شه زحمت وصل اون به عهده دایی سید وحید می باشد.ها ها هاااااااتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

 

دخترم دوست داشتنت را به چه مثال بزنم که پایانی نداشته باشد......اری خدا...........خدا گونه دوستت دارم عزیزم.....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نازنین
14 آبان 91 0:26
سلام
وبلاگ خیلی قشنگی دارید ،ببخشید ی سوال از خدمتتون داشتم
من تازه وبلاگ درست کردم اما نمیتونم قالب وبلاگم رو عوض کنم میشه کمکم کنید


مرسی عزیزم قسمت نوار زرد رنگ ،مدیریت وبلاگ ،ویرایش وبلاگ را بخون مشکلت حل می شه
نازنین
14 آبان 91 12:56
وای ممنون عزیزم
با اجازات من چن روزه وبلاگ درست کردم اما نمیتونستم هیچ کاری بکنم
به خدا خنگ نیستما !


خواهش می کنم من هم اولش همینطوری بودم خوشحال می شوم بازم کمکتون کنمادرس وبلاگ را برام بزار
زیباترین گل پسرو گل به سر دنیا
14 آبان 91 13:24
مامان قندعسل وبلاگ شما را لینک کردم و لیست شما را تو لیست لینک دوستان نوشتم
نازنین
14 آبان 91 23:52
سلام
بازم ببخشید
من فونت فارسی ندارم به خاطر همین تو گوگل همیشه فارسی مینویسم میام کپی پست میکنم
اما تو نینی وبلاگ وقتی میخام یه متنی رو بزارم وقتی گزینه پست رو میزنم میگه گزینه پست وجود نداره پس من چی کار کنم
میگه از میان بر (شورت کات )به جای پست استفاده کنید این که میگه یعنی چه
شرمنده به خدا همش مزاحم شما میشم


سلام خواهش می کنم شما روی تمام نوشته کلیک کنید تا رنگش ابی بشه کلیک راست کنید و از گزینه شورت کات استفاده کنید.چرا از خود نی نی وبلاگ ارسال مطلب جدید استفاده نمی کنید.نمی دونم منظورت را فهمیدم و درست جوابت را دادم یا نه.