زیباترین ارزوی ما زیباترین ارزوی ما، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره
یکی شدن عشقمونیکی شدن عشقمون، تا این لحظه: 26 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره
شازده پسر اقا سبحانشازده پسر اقا سبحان، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره

☆彡 ثنا سوگلی مامان و بابا ☆彡

دومین روز عید فطر و .......

1394/5/18 10:45
1,135 بازدید
اشتراک گذاری

دختر یعنی لبخند

در هجوم گریه ها آرامش وقت بی قراری های مدام

عاشقانه ایی هنگام غروب؛

وسط میدان جنگ دختر یعنی ،تفسیر جمله ی "دوستت دارم"

یعنی خدا هم زیباست؛عجب نقاشیه خوبی است..

دختر یعنی ؛دختر ؛مادر؛معصومیت تا بی نهایت.....

دومین روز عید فطر 94/4/28روز یکشنبه

که همگی باهم رفتیم باغ بهادران خیلی خوش گذشت

به تو که دیگه نگوووووو

از بس اب بازی کردی و تو ابها رقصیدی.

 

 

 

مراحل آب بازی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اینجا داری میرقصی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

با حوله هم دست بردار نبودی بازم میرقصیدی

 

 

نشستی زمین و زیر حوله داری با سنگها بازی میکنی

 

 

 

 

فردای اون روز و خوردن صبحانه خامه شکلاتی..

 

 

 

همون روز (دوشنبه 94/4/29)باغ و عکس گل افتابمون همراه پروانه

 

 

 

و اینم جوجه عصی من(جوجه عصبانی)

نمیخواستی عکس بگیری 

قربونت برم با اون موه های در هم و برهمت

که به خاطر باد که میومد همچین شده بود

 

 

 

 

 

 

 

 

تولد مهدی خاله منیژه کیک دست پخت مامانش...

روز پنج شنبه 94/4/1

تولدت مبارک مهدی جان

 

 

قربونت برم عزیزمیییییییی

 

 

 

 

 

 

 

 

فردا شب سه شنبه لباس پوشیدی و میگی ازم

عکس بگیر بفرست برای دایی وحید 

ببینه من چه خوشل (خوشگل)شدم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اینم از ژشت گرفتنهای جوجه طلایی من

ثنا جون 3 سال و 68 روز سن دارد

 

 

پسندها (2)

نظرات (2)

مامان هانیه
22 شهریور 94 16:35
ایشالا همیشه به شادی و گردش باشی عزیزم
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
انشالله همچنین
zahra
27 شهریور 94 21:55
سلام مامان ثنا من خیییلی ثنارو دوس دارم معلومه دختر خوفیه
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
سلام عزیزم ممنون خاله جون خوبی از خودتونه