زیباترین ارزوی ما زیباترین ارزوی ما، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره
یکی شدن عشقمونیکی شدن عشقمون، تا این لحظه: 26 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره
شازده پسر اقا سبحانشازده پسر اقا سبحان، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره

☆彡 ثنا سوگلی مامان و بابا ☆彡

عید فطر 94

1394/4/28 12:50
905 بازدید
اشتراک گذاری

عید فطر روز چیدن میوه های شاداب استجابت دعا مبارک باد...

سلام خوشکل خانمم عزیز دلم ..

امسال ماه رمضان هم با تمام زیبای و خوبیهاش تمام شد......

همش موقع اذان منتظر بودی که بگی مامان بابا بیایید اذان شد

افطار کنید و روزی چند بار از من میپرسیدی که مامان کوچولوها

هم میتونند روزه بگیرند و منم میگفتم نه عزیزم چون گرسنشون

میشه دلشون درد میگیره بعد میگفتی پس من غذا میخورم بزرگ

بشم اندازه تو که شدم روزه میگیرم ...قربونت برم..

حساب کردم اون موقعه که تو میخوای روزه بگیری عید نوروزه....

 

 

این از پارک رفتن ما با تو وروجک فقط میگی ازم عکس بگیرید

ولی موقعی که همه چیز اماده اس یا فرارا میکنی یا اینکه از این

شکلکها از خودت در میاری منم همشون را برات گذاشتم تا بعدا ببینی و بخندی

این عکسها مال روز عید فطره 94/4/27 روز شنبه 

که شب همهگی همراه با عمه زهرا و عمه زهره و عمه رضوان و خانواده هاشون..

مامان جون و اقاجون....

زن عمو ,عمو همگی رفتیم پارک

خیلی بهت خوش گذشت 

البته اولین باری بود که بدون من و بابا دنبال عمه زهرا رفتی پارک

و اونجا هم مجبورشون کرده بودی واست لوازم دکتری بخرند ..

من و بابا که اومدیم دیدیم نشستی داری باهاشون بازی میکنی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دوستت دارم عزیزم

عید فطر سال 94

شنبه 27 تیر 

که تو درست سه سال و 2 ماه و 1 روز داشتی

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان هانیه
22 شهریور 94 16:37
ای جانم قربون اون ژست گرفتنت،عکس هات خیلی قشنگ شدن عزیزدلم
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
قربانت عزیزم شما چشماتون قشنگ میبینه