زیباترین ارزوی ما زیباترین ارزوی ما، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره
یکی شدن عشقمونیکی شدن عشقمون، تا این لحظه: 26 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
شازده پسر اقا سبحانشازده پسر اقا سبحان، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره

☆彡 ثنا سوگلی مامان و بابا ☆彡

21 ماهگیت مبارک

1392/10/26 2:33
624 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

http://girlygifs.com/wp-content/uploads/2011/04/43.gif

 

 ثنا جونم   ماهگیت

مبارک عشقم. شکلکهای
جالب و متنوع آروین

 

 

 

  هوراهوراهورا

عزیزم امروزдомик 92/10/26

 

شما وارد 21 ماهگی شدی.

 

748420_JC_hurrah.gifهــــــــــــــــــــــــــــــــــــوراااااااااااااااااااгрибочки

 

انشاالله که توی این ماه جدید بتونم کلی اموزش جدید بهت یاد بدم..

 

روز به روز خانم تر میشی و من بابت داشتن چنین دختر ماهی خدا را شاکرم.

 

هر روز به نحوی من را با کارات  سرمست و حیرت زده میکنی...made by Laie

 

ممنونم ازت که اومدی و دنیای تیره و تارم را به سفیدی تبدیل کردی.

70620_viannen_27.gif         

 

24420_JC_cupidgirl.gif   فرشته ناز من دوستت دارم.

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

حامده(مامان امیرمحمد)
27 دی 92 22:04
21ماهگیت مبارک عزیزم روزبه روزداری خانم ترمیشی
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
مرسی خاله مهربون ...که بهمون سر زدید..
غزال
30 دی 92 12:07
ثنا خانوم گلم 21 ماهگیت مبارک باشه عزیز دلم!!! انشالله که ماه های خیلی زیادی زیر سایه مامان و بابا پر از شادی و سلامتی داشته باشی عزیزم
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
ممنونم انشاالله شما هم یه نی نی خوشکل و سالم بیارید..
عمه حدیث خوشگله
30 دی 92 19:42
سلام ، وب خوشگلی برای ثناجون درست کردین ، خدا براتون نگهش داره . دوست داشتین پیش ماهم بیاین
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
چشماتون قشنگ می بینه .چشم حتما بهتون سر میزنم..
مامان تارا
1 بهمن 92 9:31
21 ماهگیت مبارک ثنا خوشگله
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
ممنونم خاله جون انشاالله که تارا جون اول بشه..من بهش رای دادم..
مامان تارا
1 بهمن 92 9:33
سلام دوست عزیز ببخشید مزاحم شدم اگه براتون امکان داره تشریف بیارین به آدرس زیر و به دخملی من رای بدین ممنون میشم عزیزم شماره 2 تارا http://dokhmalysheklak.niniweblog.com/
مامان حوریه
1 بهمن 92 21:54
سلام عزیزم کیارش جون اینجاhttp://dokhmalysheklak.niniweblog.com/ با کد 1منتظر رای شماست اگه رای دادین واسه تشکر خدمت میرسیم لطفا تو نظرات بنویسید رای من کد 1 مرسی بابت حمایتتون فقط تا 3 بهمن فرصت باقیست
مامان بهار،مهرنگار
3 بهمن 92 1:12
ای جونم .مبارک ثنا جونـــــــی.پاینده باشی
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
مرسی خاله جونم همچنین
الهام مامان امیرعلی جون
3 بهمن 92 21:35
خاله جون 21 ماهگیت مبارک باشه
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
ممنونم عزیزم
الهام(مامان امیرحسین)
3 بهمن 92 22:50
21 ماهگیت مبارک عزیزم ایشالا 210 سالگیت رو ببینم!! بوووووووووس برا عزیز خاله
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
ممنونم خاله جون کجایی کم پیدا شده ایی
فرهاد
5 بهمن 92 8:00
سلام اهل ذوق، سلیقه و اهل تفکر هستید واین نشان از علاقه شما به تربیت صحیح برای فرزند را می رساند من چند مطلب برای بایسته های توجه به کودکان ونباید های توجه به فرزند و ... ؛ را نوشتم شاید ره گوشا باشد خوشحال می شوم به ما سری بزنید و نظر خوبتان را به ما بدید . ممنون نام ما [با نام اصلیmohamdjavad.niniweblog ]امید من ،[ونام فرعی] خاطرات طلایی با آدرس الکترونیکی farhadpourkivan91@gmail.com منتظر حضور سبزتان هستیم .
مامی پوریا
12 بهمن 92 19:22
21 ماهگیت مبارک عزیزم... ┓━━━┏ ┃┓┏┓┗ ┃┃┃╋ ┃┃┃╋ ┃┛┗┛┏ ┛━━━┗ ┓━━━┏ ┃┓━┏┃ ┃┃╋┃┃ ┃┃╋┃┃ ┃┛━┗┃ ┛━━━┗ ┓━━━┏ ┃┓━┏┃ ┃┃╋┃┃ ┃┃╋┃┃ ┃┛━┗┃ ┛━━━┗ ┓━━━┏ ┃┓━┏┃ ┓━━┗┃ ┃┓━━┗ ┃┛━┗┃ ┛━━━┗ ┓━━━┏ ┛━━┏┃ ┓━━┗┃ ┛━━┏┃ ┓━━┗┃ ┛━━━┗ ┓━━━━┏ ┃┓┏┓┏┃ ┛┗┃┃┛┗ ╋╋┃┃ ╋╋┃┃ ╋╋┛┗ ┓━━━┏ ┃┓┏┓┗ ┃┃┃╋ ┃┃┃╋ ┃┛┗┛┏ ┛━━━┗ ┓━━━┏ ┃┓━┏┃ ┃┃╋┃┃ ┃┛━┗┃ ┃┓━┏┃ ┛┗╋┛┗ ┓━━━┏ ┃┓━┏┃ ┃┛━┗┃ ┛┏┓┏┃ ┓┗┃┃┃ ┛━┗┛┗ ┓━━━┏ ┃┓━┏┃ ┃┃╋┃┃ ┃┛━┗┃ ┃┓━┏┃ ┛┗╋┛┗ ┓━┏┓━┏ ┃┃┛┗┃┃ ┃┓┏┓┏┃ ┃┃┃┃┃┃ ┃┃┃┃┃┃
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
خیلی زیبا بود منم شما را دوست دارم..
پریسا نجفی
14 بهمن 92 9:27
سلامی دوباره دوست عزیز من هم شما را لینک کردم ممنون از بازدیدتون عزیزم و ببخش که وقتت را گرفتم موفق باشی
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
سلام خواهش میکنم ممنونم