زیباترین ارزوی ما زیباترین ارزوی ما، تا این لحظه: 12 سال و 4 روز سن داره
یکی شدن عشقمونیکی شدن عشقمون، تا این لحظه: 26 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره
شازده پسر اقا سبحانشازده پسر اقا سبحان، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

☆彡 ثنا سوگلی مامان و بابا ☆彡

یه نظر سنجی زیبا

1392/4/5 11:35
557 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم خاله زهرا مامان حسین جون من و شما را

 

به این نظر سنجی دعوت کرده...من هم با کمال میل قبول کردم

 

 به ادامه مطلب بروید..

 

ماچ

اگه ماهی از سال بودم....اردیبهشت ..چونکه خدای مهربون ثنا جون را به

 

 من هدیه کرده .

 

اگه روزی از هفته بودم...سه شنبه چون ثنا جون توی اون روز به دنیا اومد..

 

اگه عدد بودم ....20 نمیدونم ولی خیلی ازش خوشم میاد...

 

اگه نوشیدنی بودم...نوشیدنیهای خیلی سرد؛یخمکی

 

اگه جهت بودم....شمال

 

اگه ثواب بودم....مهربونی.

 

اگه میوه بودم ....موز.هلو

 

اگه درخت بودم ....سرو چون همیشه سبزه.

 

اگه گل بودم....مریم چون کشته مرده بوی اون هستم .

 

اگه اب و هوا بودم...معتدل.بهاری

 

اگه رنگ بودم ...سبز ابی،یا مغز پسته ایی

 

اگه پرنده بودم....مرغ عشق،طاووس

 

اگه صدا بودم...صدای خنده های دخملی عزیزتر از جانم

 

اگه فعل بودم ...نکن ؛این روزها به غیر از این کلمه چیزی دیگه نمیگم

 

اگه ساز بودم...گیتار

 

اگه عضوی از بدن بودم...قلب

 

اگه بخشی از طبیعت بودم..دریا

 

اگه یه حس بودم..گذشت

 

وحالا قسمت سخت ،

 

من هم از ٣ دوست عزیز دعوت میکنم در صورت

 

 تمایل به پرسشها پاسخ بدهند..

 

1..الهام جون مامان امیر حسین

 

2...نازنین جون مامان ثنا جون

 

٣...شهرزاد جون مامان اراد جون

 

 

از بقیه هم معذرت می خوام قانون مسابقه این بود..

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

الهه(مامان یاسان)
5 تیر 92 0:14
سلام عزیزم خیلی ممنون از اینکه منو دوست خودت دونستی و دعوتم کردی اما عزیزم با عرض شرمندگی من این نظرسنجی رو قبلا جواب دادم



هیچ اشکالی نداره پس چرا من ندیدم..
این روزها خیلی حالم بدم گیجم دیگه
بوسسسسسسسسسس
شهرزاد
5 تیر 92 1:20
وای مرسی که دعوتم کردی فقط ممکنه وقت نکنم جواب بدم ضمن اینکه قبلا؛ به نظر سنجیهای دیگه هم دعوت شدم و به همشوووووون قول داد که در اولین فرصت جواب میدم! ولی هنوز اون اولین فرصت نرسیده ! می ترسم اینو جواب بدم بقیه ناراحت بشن ! ولی باز هم روی چشم در اولین فرصت


گفتم که اگه دوست داشتید...دلخواهه..من خودم بعد از دو هفته وقت کردم و شرکت کردم..
الهام(❤مامان امیرحسین❤)
5 تیر 92 14:18
ممنون خوشحال شدم که منو دعوت کردی!!
تو اولین فرصت جواب میدم
بازم ممنون و یه بغل بوووووووووووس


خواهش میکنم جز دردسر چه چیز دیگری می تونه باشه
الهام(❤مامان امیرحسین❤)
5 تیر 92 14:26
´´´´´´´´´´´´´´´¶øø¢o7
´´´´´´´´´´´´´´o¶o¢ø´
´´´´´´´´´´´´´´¶¶øøøo
´´´´´´´´´´´´´o¶o$øøø
´´´´´´´´´´´´´$ø¢¶oø¶7
´´´´´´´´´´´´ø¶øø¶¢o7
´´´´´´´´´´´´7ø77o$
´´´´´´´´´´´´´´ø¶¶¶
´´´´´´´´´´´´´´¶¶$¶
´´´´´´´´´´´´´´¶¶$¶
´´´´´´´´´´´´´´¶¢¶¶
´´´´´´´´´´´´´ø¶o¶¶¢
´ø¶¶¶¶´´´´´´´ø¶7¶¶$
´¶¶$¶¶´´´´´´´$¶o¶$$
´¶¶øø¶´´´´´´´ø¶ø¶¶¶
´¶¶øø¶¶´´´´´´¢$¢¶¶ø
´ø¶$ø$¶¢´´´´´$¶oø¶¶
´1¶¶øø¶¶o´´´´oøo¶¶¶´´´´´´$¶¶¶ø
´´¶¶øøø¶¶¶¶¶¶$øo$ø¶´´´´´ø¶7´ø¶
´´´¶¶ø$¶´¢¶¶¶¶¶1¶¶¶´´´´´¶¶´´¶¶
´´´ø¶$$¶´´´´´ø$o¶$¶´´´´¶¶o´´¶o
´´´´¶¶$¶¶´´´´¶¶$¶¶¶¶¶¶¶¶´´´7¶
´´´´´¶¶$¶o´´´1777177¢o1´´´´¶o
´´´´´´¶ø¶¶´´77´´o´´´´´´´´´¶¶
´´´´´´¶ø$¶$1¶¶¶¶¶¶¶¶71´´´¶¶
´´´´´´¶´´´´´´///////////´´´´´´¶
´´´´´1¶øø¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶7´´´´¶o
´´´´7¶¶ø$¶´´oøøø¶¶¶¶´´´7´¶o
´´´o¶¶øø¶¶´´øø´´´´´´´´1ø$¶¶o
´´1¶¶øø¶¶o´1¶¶¶¶¶¶¶¶1´´´´¶ø¶¶
´´¶¶øøø¶ø´´´´´´´$$¶¶´´´´´´´´¶¶
´ø¶$øø$¶´´´´17´´7´´´´´´´´´´´7¶ø
´¶¶øøø$¶´´´´´o1´o´11´´´´´´´´´¶¶
´¶¶øøøø¶ø´´´´´´´1´´´´´´´´´´´´7¶
´¶¶øøøø$¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶
´¶¶øøøø$¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶




اینم یه گیتار برای تو که دوست داری


واااااااااااااااای مرسی عزیزم با اونکه حوصله نداشتم ولی یه عالمه ذوق کردم...یه دنیا
مامان حسین جون
5 تیر 92 15:09
سلام ممنونم ازینکه دعوتمو پذیرفتی وپاسخ سوالاتو دادی ثنا جونم از طرف من محکم ببوسش


خواهش میکنم عزیزم.چشمــــــــــــــ