زیباترین ارزوی ما زیباترین ارزوی ما، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره
یکی شدن عشقمونیکی شدن عشقمون، تا این لحظه: 26 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
شازده پسر اقا سبحانشازده پسر اقا سبحان، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره

☆彡 ثنا سوگلی مامان و بابا ☆彡

اینم یه جورش دیگه

1392/3/17 1:09
642 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به عروسک قشنگم ثنا جونزبان

 

 

من و عروسکم در یکسال و ١٧ روزگی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 یکسال و ٢٠ روزگی

 

 مامان، بابام از الان به فکر اینده من هستند دوچرخه که کادوی تولدم بود

 را بردند و یه دوچرخه بزرگتر واسم گرفتند هیپنوتیزم

 

حالا هر چقدر من بهشون میگم به فکر الانم باشید اصلا هیچ گریه

 

 

 

 

به حرف بچتون که گوش نمی کنید این شکلی میشه

 دیگه منم دل دارم خنده

 

 قرار شد مبینا بیاد منا دور ببره

 

اینم یه جورشه قهقهه

 

 

 

 

برم برای احوالپرسی  ماهی  قرمزه عینک

 

 

 

 

مامانی حالش خوبه نگران نباش

 

 

 

١٤/٣/٩٢

با خاله منیژه و عمو امیر و زهرا ،مهدی رفتیم پارک کلی  سرسره بازی کردم

 

اون بلند بلندا را سوار شدم چه کیفی داشت تازه نمیگذاشتم

 

کسی دستم را بگیره خودم سر میخوردم

 

بعدا از اون رفتم دم اب و به ابها بای بای می کردم...

 

 

بای بایبای بایبای بایبای بایبای بایبای بای

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

معصومه
17 خرداد 92 15:40
بوس برا ثناجان خوشگلم..


بوس واسه نی نی تو راهی خوشکل خاله
مامان هستی شرین زبون
18 خرداد 92 3:01
ناز بشی تو خوشکله خوش ادا...


ممنون هستی جون را ببوس[بوس]
الهام
18 خرداد 92 14:06
عزیززززززززززززززززم چقدر عروسکشو دوس داره!!!
چرا چرخ بچه رو بزرگتر کردین!!خوب میخواد الان بازی کنه!!
ببوس عزیز دلمو


خیییییلی حتی بیشتر از من
خوب خاله از دست تورم گفتیم سال دیگه باید پول یه پراید امسال را بدیم یه دوچرخه بخریم
ولی تو فکر یه کوچولو براش هستیم
چشم حتمابرای امیر حسین جون
الهه(مامان یاسان)
19 خرداد 92 21:08
مبارک دوچرخه ات باشه گلم
خاله جون نی نیتو خفش کردی ولش کن طفلی رو


مرسی خاله جون
روزی صد دفعه منم بهش اینا میگم کو گوش شنوا