زیباترین ارزوی ما زیباترین ارزوی ما، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره
یکی شدن عشقمونیکی شدن عشقمون، تا این لحظه: 26 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره
شازده پسر اقا سبحانشازده پسر اقا سبحان، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

☆彡 ثنا سوگلی مامان و بابا ☆彡

تولد کفش دوزکی ..

1392/2/31 1:25
3,388 بازدید
اشتراک گذاری

 

8.gif

 

 سلام نفسم ،سلام همه امید و ارزویم

این هم از عکسهای تولد کفش دوزکی ثنا جون...

 

اول از همه کارت دعوت...که تا ساعت سه نیمه شب درستش میکردم....

 

 

 

این کیک تولدته که میخواستیم یه چیزه دیگه باشه که شد این....

 

 

 

 

این شمع تولد و شمعهای رنگی که شعله هاش

 

رنگ خودش می سوخت...

 

گوشه کیک هم که نیست کار خودته عزیزم ....

 

 lieveheersbeestjelijn.gif

 

 

تزینات که همه را خودم درست کردم

 

با کمک خاله ها ،زن دایی ها،که البته

 

زحمت نگهداری شما را مادر جون می کشیدند

 

بوس برای مادر جون ....امور

 

حمل و نقل هم خاله و اقاجون جعفر

 

چون همچنان بدون ماشین هستیم

 

و زحمت چاپ بعضی از کارها را مهدی پسر عمه خودم کشیدند...

 

از همه ممنون....جبران میشه ایشاالله.....

 

  خداییش خیلی خسته شدم تا تونستم این تزینات نا چیز را اماده کنم ...

 

لباسهای خوشکلتم که هر موقعه خواب بودی ...دوختمشون.....

 

البته با عشق فراوان....

 

یک ماه بود دیگه خواب هم نمی رفتم

 

تا  جشن تولدت بشه این که

می بینی...

تو فامیل شد بیست بیست....

 

هیچ کس تولد تم دار نگرفته بود.....تعجبمتفکر

 

خودم که خیلی دوست داشتم....

 

 

 

ساعت روزی که متولد شدی...

و عکس روی شاسی....

 

 

lieveheersbeestjelijn.gif

 

 

lieveheersbeestjelijn.gif

 

 

نمای سقف که کل اصفهان را برای خریدن این بادکنکها گشتیم....

 

 

اینم که تو راه پله ها نصب کرده بودیم..

 

 

خوش امدین روی در ورودی...با عکس دخملی که موقع چاپ کیفیتش اومده پایین...

 

 lieveheersbeestjelijn.gif

 

 

دور نمای تزینات...

 

 

کفش دوزک کوچولوی ما قبل از اومدن مهمونها.....

 

 

 بازم قبل از اومدن مهمونها که تازه از خواب بیدار شدی....فدای اون دهن

کوچولوت....

 

 

فکر کنم باید برم دوباره بخوابم.....هیچکس نمی یاد.....

 

هنوز مهمونها نیومدند...

 

 

بلاخره اومدند....

هووووووورررررررررااااا

 از راست به چپ ...مهدی جون،ثنا جون،یوسف جون

 

 

 عاشق این عکستم حیف که بد افتاده....فدات بشم من...

 

6.gif

 

 

 

 ثنا جون در حال نا نای کردن...

 

 

 

ثنا جون در حال فرار

 

 

ثنا جون غرق در پروانه ها

 

 

کلی ترسیدیم فکر کردیم الانه که بیفتی...

 

 

 

در حال ناخنک زدن به کیک...

 

 

ثنا و ایلار جون

 

 

 lieveheersbeestjelijn.gif

 

 

 lieveheersbeestjelijn.gif

 

وووو.......... اما کادوها ::::

این که سوارش شدی و کلی ذوق کردی سه تا عمه ها واسه دخملی اوردند...

دستشون درد نکنه.....ماچماچماچ

 

lieveheersbeestjelijn.gif

 

 

lieveheersbeestjelijn.gif

 

 خاله منیژه و عمو امیر ٥٠ هزار ،خاله زهرا و عمو ابوالفضل ٥٠ هزار،دایی جون سعید و زن دایی وحیده ١٠٠ هزار،،دایی جون علی و زن دایی ساغر ٥٠ هزار و سه تا عکس کوچولو از ثنا جون که گذاشته بودند روی شاسی،،،،عمو مسعود و زن عمو زهره ١٥٠ هزار،،،عمه صدیقه خودم ٢٠ هزار،،عمه زهره خودم یه الیزابت و یه کفش دوزک و یه بع بعی قرمز همراه با پسراش،،،زهره خانم و اصغر اقا ١٠ هزار،،،خاله صدیقه من و بابایی یه کارت هدیه،،،دایی رحیم خودم و بابایی همراه با خانواده ٢٠ هزار،،،عمه مهری خودم با خانواده یه خرس خوشکل قرمز مشکی که خودش دوخته بود،،،،مهدی کوچولو و یوسف کوچولو پرنده های خشمگین،،،زهرا خانم ست لوازم ارایشی...

دست همگی درد نکنه....

ماچماچماچ

ماچماچماچ

ماچماچماچ

 

lieveheersbeestjelijn.gif 

 

 

lieveheersbeestjelijn.gif

 

 

 

lieveheersbeestjelijn.gif

 

 

این کیف قورباغه ایی را دوست مامان برات اورده که اصلا از خودت جدا

 نمی کنی..

 

 

اینم دوست مامان یه الیزابت و اردک های زیبا...

مرسی........ماچماچماچ

 

lieveheersbeestjelijn.gif

 

 

 

این النگوهای خوشکل سمت راست را دو تا مامان جونها و دو تا اقاجونها زحمت کشیدند....

یک میلیون و ٣٠ هزار تومان شده بود ....

من و بابایی هم رفتیم و پولهای تولدت را دادیم و یکی دیگه برات خریدیم الان شدند چهار تا ..مبارکت باشه عشق من...

تا که بهت میگیم النگوهای ثنا جون کو سریع نشون میدی...

 

ووووووو طرف چپی را من و بابا رسول  برات خریدیم....

 دست گلشون درد نکنه.......ماچماچماچ

 

lieveheersbeestjelijn.gif

 

 

اینم گیفت تولد...

که دفترچه خاطرات بود و این متن را هم از طرف ثنا رو برگه اول نوشتم...

این هدیه ناقابل از طرف ثنا جون به .............از اینکه به جشن تولد یکسالگی من اومدید ممونم ...

واسه دخترها بوسسس .....واسه پسرها هیچی...

خودت هم با اون دستهای کوچولو دادی بهشون.....

ذرت شکوفه هم درست کرده بودم که یادم رفت عکس بگیرم...

پذیرایی اول چایی بعد هم کیک و شربت البالو...

شام متاسفانه هیچی....

خود مهمونها گفتند که جاتون تنگه و شام جز برنامه نباشه .....گریهگریه

 

ماچماچماچ 

 

lieveheersbeestjelijn.gif

 

 

اینم خاطرات دخترم که مهمونها زحمت کشیدند و طراحیشم خودم انجام دادم

 

 

pl15a.gif

 

 

 

 

این عکس هم بعد از اینکه مهمونها رفتند و شما از این همه کادو ذوق زده

شده ای....

 

امیدوارم بعدا که بزرگ میشی از این تولد خوشت بیاد و مثل الان از دیدنشون ذوق کنی....

یه دنیا بوسسسسس....

نمی دونم همه مطالب را کامل نوشتم و همه عکسها را گذاشتم ...

انشاالله که همه چیز درسته...

مهمتر از همه اینکه تو جشن اصلا اذیت نکردی و همکاریهای لازم را انجام دادی

تو که نباشی دنیا برام یه زندونه....

 

Thanks504.gif 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

آتيلا جون و مامان شيما
31 اردیبهشت 92 17:02
سلام ماماني
تولد گل دخترت مبارك...
خيلي جشن خوشملي واسش گرفتين...
ديت گلتون درد نكنه...
ايشاا... تولد صد و بيست سالگي...
خدا حفظش كنه...
سايتون بالا سرش...


سلام خاله جون.
مرسی عزیزم.
چشماتون قشنگ میبینه.
انشاالله..
سایه همه پدرها و مادرها بالای سر بچه هاشون باشه..
مامان حسین جون
1 خرداد 92 8:50
ســــــلام
به به چه جشن تولد خوب وباشکوهی!!!!!!
دست مامانی وبابایی هم دردنکنه سنگ تموم گذاشتن واسه ثنا سوگلیشون ایشالله که سایه تون بالاسرش باشه وبتونین همه ساله براش جشنای خوب خوب بگیرین


سلام خاله جون ..
قابل ثنا جون را نداشت...
ممنون انشاالله...
همچنین شما..حسین جون را ببوس
مامان هستی شیرین زبون
1 خرداد 92 14:16
سلام ثنا خانم تولدت مبارک. این اولین باره که من به وبلاگت اومدم و مصادف شده با تولدت.
.
.
چه مامان زحمت کشی... خسته نباشی. من درکت میکنم و می فهمم که درست کردن این وسیله ها چقدر زحمت داره.
به من سر بزن خوشحال میشم.
با اجازتون لینکت میکنم.



سلام و مرسی که بهمون سر زدید...
شرمنده نکنید وظیفه بوده..
چشم من هم شما را لینگ کردم..
الهام
1 خرداد 92 19:51
الههههههههههههههههی
قربون نی نای نای کردنت!!
چه مامان هنر مندی داری!!!
خاله ای ن النگو ها برای تو مناسب نیست بده به من؟؟
نمی دی؟؟
مریم جون منم تم باب اسفنجی رو دوس دارم!!با دیدن اینا تحت تاثیر قرار گرفتمو میخوام همه کاراشو خودم بکنم
به پای شما که نمیرسیم ولی بازم خوبه!!
آفرین
راستی بادکنکا رو چجوری به سقف چسبوندی؟؟


خدا نکنه خاله جون...
خاله قابل شما را نداره ولی فکر نمیکنی که برای دستت کوچولو باشه
بادکنکا را و همه تزینات را با چسب کاغذی..عالی بودند ولی دیگه نمیشه از بادکنکا استفاده کرد..
اگه کمک خواستی در خدمتم..برای تزینات باب اسفنجی
مامان اسما خانوم
2 خرداد 92 11:24
سلام مریم جون به به چه تولدقشنگی انشاالله زنده باشه .لباسهای قشنگی براش دوختی ماشاالله چه بهشم میاد تزینات قشنگی کرده بودی حیف که من نتونستم بیام.آقا منم از این لباسهای خوشگل برا دخترم میخوام خیلی دوست داشتم ثنا جونا میبوسم


مرسی نظر لطفتونه..
همه چیز قابل شما را نداره..
اسما جون را ببوس...
معصومه
4 خرداد 92 9:22
عکسای تولدم الان دیدم عزیزم..آفرین مامان با سلیقه چه تولدی برا دخملیت گرفتی.. به به چه کادوهایی هم نصیب ثناجون شده خوشبحالش..همشون مبارکتون باشه..


ممنون خاله نظر لطف و محبتتونه کادوهاشم قابل شما را نداره..
شیدا مامان الینا
7 خرداد 92 2:19
تولدت مبارک گل پونه ای عزیز من یکی یه دونه

کفشدوزک کوچولو ماشالله چه نانازی شدی عزیزم
مامانی مهربون دست گلت درد نکنه خیلی زحمت کشیده بودی همه چی عالی بود گلم ان شالله همیشه شاد باشید


بابت همه چیز ممنون و سپاسگذارم از این که به من سر زدی خوشحال شدم...
قابل شما را نداره..
دخملی را ببوس...
شهرزاد
8 خرداد 92 22:26
هی وای من یعنی من این همه وقت نیومده بودم وبلاگ ثنا جووون؟ شرمنده خانومی
تولدش مبارک باشه خیلی عکسای خوشگلین ایشالا تولد 10000000000 سالگیش
چه کادوهای خوبیم گرفته دخملی


اشکال نداره خاله جون..
ممنون
مامان محدثه
21 خرداد 92 15:11
سلام خاله جون خیلی شرمنده ام یه چند وقتی بود سرم شلوغ بود زیاد وقت نمیکردم به نت بیام الان امدم دیدیم وای ثنا جونم یک سالش شده
تولدت مبارک عزیز دلم ایشالله 120ساله بشی
همه چیز هم خیلی زیبا و با سلیقه بود دست مامانیت هم درد نکنه



خواهش میکنم خاله مهربون همه ما یه وقتهایی وقت کم میاریم...
بابت حضور گرمتون ممنون

شرمنده نفرمایید چشماتون زیبا میبینه
مامان نسرین
10 تیر 92 14:40
مامانی دستت درد نکنه همه چی عالی بود.این بادکنکا را از کجا خریدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


مرسی خاله جون از اینکه بهم سر زدی ممنونم خیابان وحید.طبقه زیرین سکه طلا ..بوس
مامان عطرین
19 تیر 92 11:45
مبارکش باشه الهی صد ساله بشه من جوابمو گرفتم پست بالایی را خوندم و پرسیدم اصفهانی هستی بعد دیدم بله منم همینطور البته چند سالیه تهرانم ولی تولد عطرینو به خاطر خانوادم میخوام اصفهان بگیرم و اتفاقا منم تم کفشدوزکی مد نظرمه اومدم اصفهان کمکم کیکنی


خوشحال شدم که همشهری هستیم
چشم در خدمتم
نسرین(مامان پریا)
29 مهر 92 7:52
سلام گلم دوباره مزاحمت شدم برای بادکنک ها.من هر چی گشتم سکه طلا را پیداش نکردم.از کدوم سمته؟به طرف ارتش یا رودکی؟قیمتشم بهم بگی ممنون میشم.وسایل تم دار تولد هم می فروشه؟


سلام به این شماره زنگ بزن و از خودشون ادرس را بگیر بهتره...09138182735....09355118185.با مدیریت اقای عمویی 03116266895
مامان خانم
27 آذر 92 8:50
سلام ماماني سلام ثنا جـــــــــــــــــــــون بسيار تولد زيبا و باشكوهي هر چند گذشته اما بسيار مبارك باشه ثنا جـــــــــــــــــــــــــون 120 ساله شي خاله و مرحبا به سليقه و پشتكار شما مامان عزيز
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
بسیار ممنونم هر وقت ماهی را از اب بگیری تازه س.
مامان خانم
2 دی 92 9:03
سلام تور هاي مشكي و قرمز پيراهن دخملت چندتا روي هم است به روش كلوشه همه را با هم به بالاتنه دوختي يا به استري شرمنده ممنون
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
اگه تو اینترنت سرچ کنی اموزش دوخت دامن تو تو من از روی اون دوختم البته دوختن که نمی خواد.. مال من یه مستطیله به عرض 7 سانت و به طول دو برابر قد دامن من می خواستم قد دامنم 25 باشه 50 سانت برداشتم حتما از ترکی ببر وگرنه لبه های تور پیچ می خوره. و همه را به گش اندازه دور دامن گره زدم ..و دخترم به تورها چون زبر بود حساس شده بود و نمی پوشید مجبور شدم فقط روی کش یه استر بدم بعد که همه گره ها را زدم یه مستطیل 6 سانت در اندازه دور کمر بر داشتم و دوختم روی کش یعنی کش را استر کردم اگه بازم سوالی بود در خدمتم..
لیدا
8 تیر 93 23:07
سلام مامان ثنا جون چه تولد قشنگی من اتفاقی با وب ثنا جون روبه رو شدم چه مامان با سلیقه ای ای جانم یه سوال داشتم عزیزم میتونی بهم جواب بدی؟ در مورد درس کردن تم تولدتت ؟
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
سلام چشماتون قشنگ میبینه.. خواهش میکنم بپرسید