زیباترین ارزوی ما زیباترین ارزوی ما، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره
یکی شدن عشقمونیکی شدن عشقمون، تا این لحظه: 26 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره
شازده پسر اقا سبحانشازده پسر اقا سبحان، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

☆彡 ثنا سوگلی مامان و بابا ☆彡

در اغوشت که میگیرم

1392/2/26 2:22
1,031 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

محمد81

 

در اغوشت که می گیرم      انقدر ارام می شوم 

که فراموش می کنم         باید نفس بکشم

وجود تو تنها هدیه گرانبهایی بود که خداوند،من را لایق ان دانست

و هدیه من به تو، قلب عاشقی است که فقط برای تو می تپد...

به دنیا امدی و دنیای من شدی

در عجبم چگونه اینچنین  عاشق موجودی شده ام که هنوز حتی اسمم را درست تلفظ نمی کند...

چگونه در هر نفسش زندگی میکنم در حالی که با نفسهای من زندگی گرفت...

و چطور به او وابسته شدم در حالی که زمانی تنها با رگ باریکی به من و بعد به زندگی وابسته بود...

 

مادرانگی را هر روز با دختر عزیزم اغاز میکنم...

و هر روز این احساس زیبا با من رشد میکند...

زیبای کوچک من ،انقدرخالص است که هر بار که صداش میزنم بند بند وجودم به لرزه می افتد....

چه افتخاریست مادر این فرشته بودن...

ان لحظه که صورتش را میبوسم بهترین پاسخ عاشقانه را میگیرم...

دیگر مرا خیالی نیست....

 

ثنا جان!!!!!!!

هر روز حس بزرگ شدنت را با لذتی شیرین امیخته با ترس ،لمس میکنم.....

نمی خواهم ارزو کنم ،کاش به اندازه اغوشم میماندی...

چرا که من،با هر تار موی تو که رشد میکند،اوج میگیرم..

لذت دیدن قد کشیدن تو به تنگ شدن اغوشم می ارزد..

 

فرشته کوچکم ،اولین سال زمینی شدنت مبارک...

 

دست بزنید شادی کنید تولد باز

جشن و سرور و خنده از نو شده اغاز

رسیده باز تولد گل دختر ما

نگاه کنید که مثل یه غنچه شده باز

 

یکسال پیش هدیه واسه من و بابایی

خدا داده این دختر کاکل زری

دوسش داریم من و باباش خیلی فراوون

می ریم شب و روز دو تایی به قربون اون

 

 

قد و بالاش را ببنید چه نازنینه

حرف زدنش مثل عسل به دل میشینه

شیرین تر از گل دخترم هیچکی ندیده

صورت اون مثل گلی سرخ و سفیده

 

پارسال قد و بالاش خیلی کوچیک بود

اما از اون وقت تا حالا بزرگ شده زود

در اومده تو دهنش دندون تازه

وقتی میخنده،خنده هاش وای که چه نازه

 

 

حالا میخواییم جشن بگیریم همگی باهم

از خونمون دور بریزیم غصه ها و غم

وقتی میان دونه دونه مهمونا از اره

همه میگن مبارکه گل دختر ما

 کارت پستال های تولد (1)

الهی صد ساله باشی،سالم و سر حال

همیشه پاینده باشی،همیشه خوشحال

گل دخترم هدیه هاشو میذاره رو هم

دلش میخواد باز بکنه اونا را کم کم

ما همگی حلقه میشیم دورش میشینیم

شمع های رنگا رنگشا رو کیک میچینیم

 

گل دختر تل به سر زودی میخنده

چشمهای نازنینشو فوری می بنده

یه ارزو میکنه اروم از ته دل

اونوقت به ما میزنه یک چشمک خوشکل

 

 

شمع هاشو زود فوت میکنه با خنده ای ناز

ما هم واسش دست میزنیم میخونیم اواز

روز سرش میریزیم هی گلهای بی خار

بهش میگیم مبارکت باد،هزار بار

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان ثنا
27 اردیبهشت 92 0:55
ثنا جوووون تولدت مبارك انشالله تنت هميشه سالم باشه


مرسی انشاالله ...و همچنین
معصومه
27 اردیبهشت 92 17:41
به به تولده اینجا...مبارکا باشه عزیزم..ان شااالله جشن تولد 120سالگیش گلم..


مرسی خاله جون مهربون انشاالله واسه نی نی شما...
الهام
27 اردیبهشت 92 19:06
سلام عزيزم
فقط اومدم بهت بگم تولدت مبارك
صد ساله بشي عزييييزم

وقت نشد عكساتو ببينم و پستاي جديدتو بخونم!
بازم ميام...


مرسی الهام جون...
امیر حسین جون را ببوس....
مامان حسین جون
27 اردیبهشت 92 19:17
سلام ثنا جون جشن تولدت مبارک
امیدوارم بهت حسابی خوش گذشته باشه عزیزدلم
ببخش که دیر شد نتونستم به موقع بیام برای جشنت
ولی گفتم برای عرض تبریکم که شده باید برم
ایشالله درکنار مامان وبابا به شادی ودلی خوش بزرگ بشی



اشکالی نداره خاله جون مهم وجود پر مهرتونه..
حسابی بهم خوش گذشت....


خاله جون حسابی شرمنده کردید از این همه لطفتون ممنون
مامان حسین جون
27 اردیبهشت 92 19:18
سلام به به چه شعر قشنگی
از سروده های خودتونه؟
خیلی قشنگ بود



یکمش بله ....
بقیه هم از دیگران...
مامان حسین جون
27 اردیبهشت 92 19:25
------------------------------()
------------------------------||
-------------------{*~*~*~*~*~*~*}
------------@@@@@@@@@@@@@@@
-------------{~*~*~*~*~*~*~*~*~*~}
-----@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
------{~*~*~*~*~*~*~*~~*~*~*~*~*~}
------{~*~*~*~~ *~~*~~~~*~~*~~*~*}
------{~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~*}
-----@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ٍ
تولد تولد تولدت مبارک






ممنون که به فکر ما بودید
الهام
29 اردیبهشت 92 12:46
چه خبره!!
چقدر نوشته هاي قشنگ قشنگ
عكس ثناست؟؟؟چجوري گرفتين؟؟

قشنگ میبینید...

بله خود خودشه...با کلی زحمت ؟؟؟