زیباترین ارزوی ما زیباترین ارزوی ما، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره
یکی شدن عشقمونیکی شدن عشقمون، تا این لحظه: 26 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره
شازده پسر اقا سبحانشازده پسر اقا سبحان، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

☆彡 ثنا سوگلی مامان و بابا ☆彡

تولد یکسالگی

1392/2/26 2:22
1,731 بازدید
اشتراک گذاری

 

یکی از عکسهای اتلیه کادوی من و بابا رسول به گل دختر...

ماشاالله نشه فراموش....

الهیییییییییی من فدات بشم خوش عکس من خوش تیپ من....

بقیش را ببنید دیگه کاملا غش میکنید....قهقهه

 

 

 

 

سلام به عشق ابدیم

هوراهوووووورررررررررررررا هورا

یکساله شدی عزیزم باورت میشه من که باورم نمیشه....

پارسال همین موقعه داشتی بافرشته ها بازی میکردی که من تو را در اغوش گرفتم تو هم  دستهای کوچولوت را باز کردی و به طرف من اومدی و شدی فرشته زمینی من و بابا رسول.....تشویق

 

 وقتی که پاتو گذاشتی روی این زمین خاکی

تموم گل های عالم شدن از دست تو شاکی

خدا هم هواتو داشته ، تو رو با گلا سرشته

با تو دنیای پر از درد ، واسه من مثل بهشته

 

با تمام وجودم فریاد میزنم دوستت دارم...این تبریک از طرف من و بابا رسول...انشاالله سالیان سال سلامت و شاد و پیروز باشی.....

 

 


امروز خورشید درخشان‌تر است

 

و آسمان آبی‌تر

 

نسیم زندگی را به پرواز می‌کشد

 

و پرنده آواز  جدید می‌سراید

 

امروز بهاری دیگر است

 

در روز تولد مهربان‌ترین

 

در میلاد کسی که  چشمانم با  حضورش بارانی است

 

امروز را شادتر خواهم بود

 

و دلم را به میهمانی آسمان خواهم برد

 

جشنی برای میلادت بر پا خواهم کرد

 

تمامی گلها و سبزه‌ها در میهمانی ما خواهند سرود

 

ای مهربان‌ترین

 

روزهای زندگی هر روز گوارا باد

 

میلادت مبارک

 

 

تولد، تولد ،تولدت مبارک،...

 مبارک، مبارک ،تولدت مبارک ،بیا شمع ها را فوت کن

تا صد سال زنده باشی....

بقیه در ادامه مطلب...

 

 

عزیزم اینها همه نی نی هایی هستند که 26/2 به دنیا اومدند ولی اکثرا وبلاگها به روز نیستند و اپ نکردند..
 
 
ولی باز عکسهاشون را گذاشتم تا یادگاری بمونه..
 
 بوس واسه دخملی ناز خودم....
 
 
 
 

 

وانیا
وانیا
سارينا
سارينا
محمد
محمد
آرشاویر
آرشاویر
ارشیا
ارشیا
 نفس بابا هستی مامان ثنا
نفس بابا هستی مامان ثنا
اشکان
اشکان
رایان
رایان
محمد مهدی
محمد مهدی
حميدرضا
حميدرضا
رها
رها
وبلاگ زمینی
وبلاگ زمینی
ابولفضل
ابولفضل
باران
باران
ایلیا
ایلیا
بردیا
بردیا
بردیا
بردیا
مانی
مانی

 


 

کوثر
کوثر
بنيامين
بنيامين
baran
baran
یسنا
یسنا
کوروش
کوروش
رادین
رادین
محمد طاها
محمد طاها
مانی رحمانی
مانی رحمانی

 

پسندها (1)

نظرات (9)

نازنین (مامان ثنا)
26 اردیبهشت 92 10:25
واااااااااااااااااااای خدای من امروز ببین وبلاگ ثنا جون چ خبرررررررره
عزززززززززززززززیزم تولددددددت مبااااااااااارک
گل نااااااااااز کوچک تولدت مباااااااااااااااااااارک
انشالله با تنی سالم تا 120 سال دیگه خاله جونییییییییییییییییییییی


مرسی خاله جون و ثنا جون....
بوسس
نازنین (مامان ثنا)
26 اردیبهشت 92 10:32
مریم ضدحال میزنی ؟؟؟؟ پس کو باقی عکسا؟؟


به زودی... لذتش تو همینه دیگه
✿♡✿ مامان و بابای محمدپارسا ✿♡✿
26 اردیبهشت 92 12:49
تولد تولد تولدت مبارک
انشالا تولد 120 سالگیت عزیزم


مامان حسین جون
26 اردیبهشت 92 12:56
تولدت مبارک ثنا جون

ایشالله 120ساله بشی جیگرخاله


ممنون خاله جون انشاالله...
مامان حنانه زهرا
26 اردیبهشت 92 14:10
به به چه خوشله این دخملی
تولدت مبارک


چشماتون قشنگ میبینه ...
مرسی خاله جون
مامان اسما خانم
26 اردیبهشت 92 15:08
سلام مریم جون تولد یک سالگی ثنا خانوم را تبریک میگم امیدوارم همیشه سالمو تن درست باشه من که هرکاری کردم نتونستم عکسهای آتلیه را ببینم همون یکی را که گذاشتی دیدم قشنگ بودماشاالله ماشاالله چه ناز شده بازم تبریک میگم میبوسمش آقامنم کیک میخوااام


مرسی از اینکه بهمون سر زدی...
چرا نیومدی لیاقت دیدن شما را نداشتیم...

نازنین (مامان ثنا)
26 اردیبهشت 92 16:12
امشب می تونی هرآرزویی داری بگی
امشب یکی هست که صدات رو میشنوه
یکی که توی خلوت اشکات پا میذاره

شب آرزوهاست

منو از یاد نبر . . .

چشم حتما برات بهترین ها را ارزو میکنم...


الهام
29 اردیبهشت 92 12:44
سلام عزيزم
خوبي
خاله به فدات!!
صدساله بشي عزيزم
چه عكس قشنگي!!غش كردم واقعا...
آتليه كجا رفتين مريم جوني؟؟؟


خدا نکنه خاله جون...
انشاالله....
اخی تو هم غش کردی...
خیابون سپهسالار خواستی بگو ادرسش را بهت بدم...
بوسس واسه خوشکله خاله.
الهام
30 اردیبهشت 92 15:09
آتلیه کودکه؟
خوشحال میشم آدرسو بهم بدی!
هزینه هاش چه طوره؟


بله
ادرس را برات تلگراف میکنم.
عالی بود