زیباترین ارزوی ما زیباترین ارزوی ما، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره
یکی شدن عشقمونیکی شدن عشقمون، تا این لحظه: 26 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
شازده پسر اقا سبحانشازده پسر اقا سبحان، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره

☆彡 ثنا سوگلی مامان و بابا ☆彡

اولین مروارید ثنا جون

1392/2/26 1:24
651 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام به عشق من ...

 

 

❤شکلکهــای
جالـــب آرویــــن❤

سلام سلام صد تا سلام
من اومدم با دندونام
میخوام نشونتون بدم
صاحب مروارید شدم
یواش یواش و بیصدا
شدم جز کباب خورا

 

 

هورااااااااااااااااااااااا بلاخره دخملی اومدند جز کباب خورها

 

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤ 

وااااااای عزیزم اخه باید می گذاشتی دقیقا همون روزی که پارسال به دنیا اومدی من و بابایی را سوپرایز کنی..الان از خوشحالی غش میکنم و از سر شوق دارم اشک میریزم...خدایا بابت این هدیه زیبا و دوست داشتنید شکر....واقعا که لحظه به لحظش جای شکر و شوق داره....قربونت برم که این بهترین هدیه ایی بود که میتونستی در شب تولدت بهم بدی....

خبر بدین، به نون،دون 
ثنا جون، در آورده دندون

 ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

قربونت برم عزیزم امشب ساعت ٨.٤٥ دقیقه روز چهارشنبه ٢٥/٢/٩٢ بابا رسول اومد بهت اب بده دید دندونت خورد لب لیوان اب و صدای قشنگی داد فهمیدیم که مرواریدت  در اومده اخه بدون اینکه بهونه بگیری (البته خیلی کم بود) و تب کنی این هم یکی دیگه از کارهای شما که غافلگیرمون کردی بابا رسول و من که کلی ذوق کردیم ذوق که چه عرض کنم ...

 

انار دونه دونه

 


بچه ای دارم دردونه قشنگ و مهربونه

 
انار دونه دونه

سه چهار روزه که بچم

 


گرفتار دندونه

انار دونه دونه

توی دهان بچم یه گل زده جوونه

 
گل نگو مرواریده مثه طلای سفیده 

 

اولین مرواریدت مبارک عزیزم نفسم.....

حالا به نظرت کدوم جشن را برات بگیرم دندونی یا تولد؟؟؟؟؟؟؟

 

 

 

عزیزم 7ساعت دیگه به سالروز  زمینی شدنت مونده....

باورم نمیشه که اینقدر بزرگ شدی الان که دارم این را مینویسم ساعت 1.30 نیمه شبه و دارم اشک شوق میریزم هم به خاطر تولدت و هم به خاطر دندونت هیچ وقت این دو لحظه را یادم نمیره..تمام لحظه هات شیرینه مثل راه رفتنت ، و غیره ولی این دو چون همزمان با هم دیگه شد هیچ موقعه یادم نمیره......

هیچ وقت اولین لحظه ایی که دیدمت و به اغوش کشیدمت رو فراموش نمی کنم با شکوهترین لحظه عمرم بود وقتی لمست کردم و عطر زیبای تنت رو حس کردم انگار به بهشت رفتم انگار دیگه من فقط من نبودم...من شدم تو و تو شدی همه وجودم..ثنا جون تمام لحظه های عمرم را به پات می ریزم چون با تمام وجودم دوستت دارم تا ابد...

این قلب من و بابا رسول...

 

 

بدو عزیزم ادامه مطلب...

 

FIREST TOOTH

 

چند وقتی بود که لثه هام می خوارید     اشکای من مثل بارون میبارید

حوصله همه سر اومد دیگه       مامان میگفت که در نمییاد دیگه

یهو یشب با گریه که خوابیدم       صبح پا شدم یه چیز خوبی دیدم

مروارید سفید و زیبایی بود        میخندیدم تو دهنم پیدا بود

عزیزم تو سن 12 ماهگی لثه صورتی خوشرنگت شکافته شد و یک مروارید سفید کوچولو به دهن نازنینت سلام کرد...و گفت دالی ثنا جون....

 

 

دندون کوچولو

 

من بمیرم واسه همه بی قراری هات

برای همه بی اشتهایی هات

برای همه گریه های شبونه ات

من فدای اون دستهای کوچولوت بشم که همیشه با لثه هات بازی میکنه...

بله بلاخره علت اون همه گریه و بد غذایی و نق زدن و اذیت شدن خودت و ما معلوم شد...

یه مروارید سفید زیبا روی لثه پایین سمت راست ..

عزیزم اولین مروارید خوشکلت مبارک...

بوسسسسسسسسسسسسس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نازنین (مامان ثنا)
26 اردیبهشت 92 10:31
رویش اولین مروارید ثنا جونم مبارررررررررک
واااااااای امروز چقدر خبرهای خوبی میشنوم
ثنا جونم خاله جون انقدر دوستت دارم مثل دختر خودم از پیشرفتات خوشحال میشم
همیشه زیر سایه پدر و مادر عاشقت باشی گلم
مریم جون میدونم چ حسی داری انشالله خدا دخملتو برات همیشه حفظ کنه خواهر
سال دیگه هم یه داداشی خوشمل

خاله جون از این همه لطفی که نسبت به ما داری سپاسگذارم....
هر چه خدا بخواد...نکنه 15 سال دوباره طول بکشه..

مامان حسین جون
26 اردیبهشت 92 12:50
امشب می تونی هرآرزویی داری بگی
امشب یکی هست که صدات رو میشنوه
یکی که توی خلوت اشکات پا میذاره
شب آرزوهاست
منو از یاد نبر . . .


چشم حتما برات بهترین ها را ارزو میکنم...
مامان حسین جون
26 اردیبهشت 92 12:52
سلام عزیزم مبارکه دندونت ایشالله که دندونات راحت دربیاد ومراقبشونم باشی


مرسی ..انشاالله که راحت راحت همشون از لثه های صورتی بیرون بیون..
چشم حتما...
الهام
29 اردیبهشت 92 12:48
خاله به فدات!!
مبارك دندونت باشه!!
يه گاز محكم بگير مي مي مامانو تا هيچ وقت يادش نره!!
خودش منتظر بود ببين چه ذوقي كرده دندون در اوردي!!
اينجوري هميشه يادش ميمونه!!
راستي مسواك انگشتي فراموشششششششششششششششششششششششششش نشه!!
بوووووووووووووووس
برا ثنا و مامانش


مرسی خاله جون...
مامانی را که حتما حتما گاز میگیرم....
ولی مامانم اصلا به روی خودش نمی یاره....
مسواک انگشتی از وقتی قطره اهن میخورم مامانم برام خریده....