زیباترین ارزوی ما زیباترین ارزوی ما، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره
یکی شدن عشقمونیکی شدن عشقمون، تا این لحظه: 26 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
شازده پسر اقا سبحانشازده پسر اقا سبحان، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره

☆彡 ثنا سوگلی مامان و بابا ☆彡

عکسهای به جا مانده

1392/2/19 1:24
432 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر نازم همه نیازم...

این هم عکسهایی که قول داده بودم اگه وقت کنم برات میگذارم..بلاخره وقتش شد..

تو مسیر رفتن به چشم روشنی.. گل یکدونه من در کنار گلها...

 

 

 

اینجا هم در کنار یوسف جان و به دنبال مورچه ها

 

 

 

 

 

این هم عکس نبیره کوچولوی خانواده(بچه داداش زن دایی)

امیر علی خان

 

 

ساعت ٦ صبح از خواب بیدار شدی و من داشتم ضرفهای شب قبل که مهمون داشتیم را جمع و جور میکردم و بابایی می خواست بره سر کار تو هم بهانه گرفتی که میخوای بشین توی قابلمه گذاشتمت ولی دیگه بیرون نمیومدی گذاشتمت روی گاز تو هم متعجب شده بودی و به من نگاه می کردی ..

قــــــــــــــــــــــربونــــــــــــــــــــــت برم عــــــــــــــــزیــــــــــــــــــــــــــزم

میییییییییییییییییییییخورمتتتتت اومممممممممممممممم

 

 

اینم هنرهای مامانی تقدیم به دختر عزیزم...

البته اون موقع که من این را برات درست کردم دو تا صندوق گوجه را میدادند ٥٠٠٠ تومان...

بین عکسهای قدیمی پیداش کردم..

 

هوااررررر تا بوس

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان حسین جون
19 اردیبهشت 92 9:35
ثنا جون اونجا کجایه نشستی خاله جون وای که چقدر م ریلکس نشسته خانمی !!!
الهی که قربونش برم چقدری تو ماهییییییی


خاله جون اذیت کردم مامانم داره منا می پزه بخوره..
خدا نکنه ..حسین جون را ببوس
مامان شیدا
19 اردیبهشت 92 13:50
وای چه غذای خوشمزه ای بشه ما هم میخواهیم


دست و صورتتون را بشورید و بفرمایید ناهار...ثنا پلو داریم
الهام
19 اردیبهشت 92 15:27
سلام مريم جون
خوبيد؟؟؟
عزيزم،من بخورمت!!!دعوتم كن خونتون ناهار به صرف ثنا پلو...
بوووووس برا خوش عكس خاله


خوبیم الهام جون..مگه میشه با این غذای خوشمزه حالمون بد باشه ..
هر چه زودتر تشریف بیاورید تا بهتون برسه..چون خیلی ها تو صفند..
بوسس برای امیر حسین جون
فروشگاه نادین
20 اردیبهشت 92 9:02
فروشگاه ملزومات جشن تولد نادین با قیمت هایی بسیار مناسب منتظر حضور شما دوست عزیز است.
الهام
21 اردیبهشت 92 15:48
  ♡      ★  *  ★   *   ☆
★  *  ★   *   ☆  ★  

♥   *   ★     ★  ★  *
♡   ☆           ★ 
  ♥      ☆  *  ★   * ♥  ★


*      *   ★     ★  ♡  *
   ★           ☆ 
  ♡      ★  *  ★   *   ☆
★  *  ★   *   ☆  ★  
♥   *   ★     ★  ★  *
♡   ☆           ★ 
  ♥      ☆  *  ★   * ♥  ★

آپپپپپپپپپپپم!!
بوووس برا ثنا و مريم جون


مرسی عزیزم..بوسس
مامان حسین جون
21 اردیبهشت 92 22:37
رجب بهانه ای است برای دوستی با خدا ،
لحظه هایت سرشار از این دوستی باد.
التمــــــــــــــــــــــــــاس دعـــــــــــــــــــــــــــــا


مرسی خاله جون..
محتاجیم به دعا زیارت رفتی من را فراموش نکن...
خیلی دلم میخواد بیام زیارت..ولی هنوز دعوت نشدم...
بوسسسس
مامان ثمین
22 اردیبهشت 92 8:30
ثناجون، می خوریمت هاااااااا!!!

پیشاپیش تولد یکسالگیت مبارک. (من اولین نفرم رکه تبریک میگه)
به ما هم سر بزن!


خاله جون مواظب دندونات باش...
مرسی ..شرمنده دومی بودی...
چشم..ادرس وبلاگت را برام بگذار
نازنین (مامان ثنا)
22 اردیبهشت 92 17:19
سلام قلقلی من خوبی؟
چرا رفتی اونجا نشستی جا نبود خاله جون
از دست تو وروجک
میگم مریم جون بیا ی تخفیف بده بزار من بجات این عروسک بخورم . چی میگی ؟


سلام..
نه خاله خونمون دیگه همه جاش تکراری بود کلی نقشه کشیدم و اینجا را پیدا کردم...
شرمنده خاله من قبل از شما توسط مامانم خورده شدم...
بوس واسه دخملی و شما
معصومه
23 اردیبهشت 92 19:52
وای چه جالبه اون عکسی که نشسته تو قابلمه..الهی..



بله خاله جون خیلی جالب شده...
بوس واسه دوست بعد از این..