زیباترین ارزوی ما زیباترین ارزوی ما، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره
یکی شدن عشقمونیکی شدن عشقمون، تا این لحظه: 26 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره
شازده پسر اقا سبحانشازده پسر اقا سبحان، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره

☆彡 ثنا سوگلی مامان و بابا ☆彡

اتلیه(1)

1392/2/16 8:25
520 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق من خوبی ؟عینک

امروز ساعت 4 بعد از ظهر داریم میریم اتلیه تا عکسهای دخملی را به ثبت برسونیم.

دیشب تا صبح خوابم نبرد از استرس امروز که ایا همکاری میکنی یا که ؟؟؟؟

دیروز با اقاجون جعفر ،مادر جون، زن دایی و یوسف جون رفته بودیم چشم روشنی نوه انگول دایی خودم...(نی نی داداش زن دایی علی)

تو را رفت یه جای با صفا اقاجون از ماشین پیاده شد و گفت بیایید عکس بگیریم..

ما هم از خدا خواسته  دویدیم تو هم دنبال مورچه و سوسک.؟؟؟؟؟

عکسهاش خیلی قشنگ شدند اگه وقت کنم برات میگذارم....

قربونت برم بدون تو نفس کشیدن برام سخته..بغل

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

الهام
16 اردیبهشت 92 11:44
سلام مریم جون
مبارکا
دارین میرین آتلیه 1 سالگی دیگه؟؟؟
مطمئن باش همکاری میکنه!!
بووووووووس
منتظر اون عکسا هم هستم


مرسی ..
بله..
انشاالله..
چشم حتما...
هديه آسموني
17 اردیبهشت 92 13:09
چه دختر ملوسي قربونش برم الهي
مي شه بپرسم اون البوم عكسو با چه نرم افزاري درست كردين؟ممنون مي شم
به منم سر بزنين خوشحال مي شم
منتظرت مي مونم


سلام مرسی عزیزم..
داخل وبلاگ ثنا جون ..پیوندها..ادیت عکس3...MEDALLION...قسمتی که نوشته (141)...میان عکسها را بگرد...VIEWALL...کلیک کن و البوم را انتخاب کن...FROM DISK...عکسهای خودت را یکی یکی انتخاب کن .چهار تا عکس باید انتخاب کنی..و اپلود کن ..و سیو کن..همین..امیدوارم تونسته باشم کمک کنم...اگه مشکلی بود در خدمتم
نازنین (مامان ثنا)
17 اردیبهشت 92 16:03
سلام دوستم خوبی؟
ثنا جونم همکاری کرد؟؟؟
مبارک باشه انشالله سال دیگه آتلیه دوسالگیش
بی صبرانه منتظر عکسای نازگلمم


سلام مرسی خاله جون.
تا حدودی همکاری کرد..
انشاالله.
بوس برای ثنا جونم..

الهام
17 اردیبهشت 92 16:22
سلام مریم جون

آتلیه رفتین؟؟؟

دیروز ساعت 4!!!چه بارونی میومد!!!

راستی نظرت راجع به عکس پرینت چیه؟سفارشی دادی؟؟

خوبه به نظرت؟؟

؟



سلام الهام جون رفتیم ..ولی به سختی عجب بارونی بود خدا را شکر...
هنوز که سفارش ندادم..
فکر کنم کار خوبی باشه..
باید امتحان کنیم...
بوسسسسسسس واسه پسملی
مامان حسین جون
18 اردیبهشت 92 10:13
سلام مریم جون خوبین عزیزم؟ثنا جون چطوره؟ممنونم بابت هدیه ت خیلییییییی خوشحال شدم دست گلت درد نکنه
ثنا جونو ببوسش از دوتا لپش فراوون


خواهش میکنم قابلی نداشت...
مامان شیدا
18 اردیبهشت 92 12:17
سلام مریم جون ایرادی نداره من هم از البوم عکس در وبلاگ الینا استفاده کنم گذاشتم خصوصی که اگه دوست داری فقط تو وبلاگ ثنا جون باشه بی رو در واسی بگی من هم دوست دارم بعضی چیز ها برای دخملی باشه حتی خواهرم در وب دخملش نگذاره خواهش میکنم راحت باش


خانمی اخه این چه سوالیه می پرسی عزیزم بگذار...الینا جون هم مثل دخملم میمونه...