زیباترین ارزوی ما زیباترین ارزوی ما، تا این لحظه: 12 سال و 5 روز سن داره
یکی شدن عشقمونیکی شدن عشقمون، تا این لحظه: 26 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره
شازده پسر اقا سبحانشازده پسر اقا سبحان، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره

☆彡 ثنا سوگلی مامان و بابا ☆彡

روز میلاد حضرت فاطمه (ص)

1392/2/12 22:10
363 بازدید
اشتراک گذاری

 

عزیزم ببخش که این پست را دیر اپ کردم درست یک روز قبل از روز مادر اینترنتمون قطع شد و الان وصل شد.. 

تصاوير متــــــــــحرک مذهبی

مادرم، تو بزرگ ترین موهبت زندگی ام هستی...

اولین باری که مرا در آغوش گرفتی و صدایت را شنیدم،به یاد نمی آورم اما ازهمان
لحظه احساس کردم که در درون امن ترین و دوست داشتنی ترین آغوش دنیا پناه
گرفته ام...


تو ترجیح دادی که زندگی پرمشغله ات را متحول کنی تا زندگی من آغاز شود...
تو پناهگاه من در دل باران هستی....
تو تکیه گاه من هستی...

 

وقتی می ترسیدم، دستم را می گرفتیو برای اولین بار که قلبم شکست، تو التیام بخش آن بودی...


تو زخم های مرا مرهم گذاشتی، اشکهایم را پاک کردی و مرا از ناآرامی ها حفظ کردی...

 

تو بی هیچ قید و شرطی ، بی توجه به آنچه می کردم،مرا دوست داشتی...
وقتی که می گریستم مرا در آغوش پرمهرت می گرفتی و بر گونه های کوچکم بوسه می زدی...

 

هر شب بیدار می ماندی و همچون فرشته نغمه های عشق و مهربانی را در گوشم زمزمه می کردی تا من خواب شیرینی و راحتی داشته باشم...

 

وقتی که بیمار می شدم تو بودی که آرام و قرار نداشتی و نگاه گرم و مادرانه ات

 
را  از من دریغ نمی کردی...

 


 وقتی که در سختی ها و ناآرامی ها قرار میگرفتم تو بودی که با محبت و دعای

خیرت راهم را هموار می ساختی...

وقتی بچه بودم فکر می کردم فرشته ها فقط در آسمان هستند اما نمی دانستم  
تو تنها فرشته ای هستی که بر روی زمین اقامت داری...

 

فرشته زمینی من!عشق تو مثل هیچ عشق دیگری نیست...
هر روز خدا را بابت اینکه موهبت الهی را نصیبم کرد و تو را به عنوان مادرم برگزید
شکر می کنم...

 

 

 

مادر ای لطیف ترین گل بوستان هستی

 

تو شگفتی خلقتی
تو لبریز عظمتی
تو را دوست دارم و می ستایمت!
دست بر دعا بر می دارم و از خدای یگانه برایت برکت,رحمت و عزت می طلبم.

 

آسمانی پر از ستاره، دشتی پر از گل،
تقدیم به آنی که بهشت زیر پایش جا دارد
به مادرم...
که مهرش تا ابد در دلم جای دارد.

تو بهترین گل، میان شهر گلهایی
تو رنگ آفتابی،
شب که می رسد، مثل ستاره،
گوئیا مهتابی
مادر خوبم، روزت مبارک

 
 

خدا را شکر میکنم که بهم لطف کرد و من را لایق مادر بودن دونست...

و من شدم مادر دخمل خوشکلی بنام ثنا جون.قلببغل

فقط امیدوارم زنده بمونم و  روزی را ببینی که ثنا جونم با زبان شیرینش بهم بگه..

 

مادرم، مادر جونم ،

روزتــــــــــــــــــــــــــ.... مبارکـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

به امید اون روز زنده میمانم و زندگی میکنم...و از خدا میخواهم بهم کمک کنه تا یه مامان خوب برات باشم..

انشاالــــــــله.

زبان به سپاس که می گشایم؟ دریا دریا کوتاهی و کاستی وجودم را پر می کند. وجود من وابسته به توست و بودنم، سلامتم و رشدم تحفه های گران قدری است که از سوی تو دریافت کرده ام. کدام کلام است که بتواند شکر تو را گوید؟ وقتی خداوند عالم شکر تو را در کنار سپاس خودش جای می دهد و می فرماید: «مرا و پدر و مادرتان را شکر گویید»، پس همیشه زبانم از سپاس تو قاصر خواهد بود و دلم در شکر تو خواهد تپید.

مادر عزیزم روزت مبارک..ماچ

مادر شوهر عزیزم روزت مبارک..ماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله زهرا
12 اردیبهشت 92 23:12
ای جونم چ نازه !
پیش منم بیااااااا


مرسی چشم عزیزم .حتما میام
ناهید مامان فاطمه گلی ومحمد رضا
13 اردیبهشت 92 16:53
سلااااااااااااااام
ای به قربانت ثنا جون خاله چقدرتو نازی
می بوسمت
مامان مهربون روزت مبارک البته با تآخیر
به ما هم سر بزنید خوشحال میشم


ممنون خاله جون.