زیباترین ارزوی ما زیباترین ارزوی ما، تا این لحظه: 12 سال و 5 روز سن داره
یکی شدن عشقمونیکی شدن عشقمون، تا این لحظه: 26 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره
شازده پسر اقا سبحانشازده پسر اقا سبحان، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره

☆彡 ثنا سوگلی مامان و بابا ☆彡

یک روز جمعه با ثنا جون

1392/2/2 8:30
590 بازدید
اشتراک گذاری

روز جمعه ٣٠/١/٩٢

صبح که از خواب بیدار شدیم گفتم ببرمت حمام ولی بابایی گفت امروز که ماشین اقاجون........(بابای خودم)

پیشمونه بریم  باغ درختها را اب بدیم و بعد میبریمش حمام ...(چونکه ماشینمون توی اون تصادف شده باز یافتی....به لطف عمو مسعود دیگه ماشینی در کار نیست...)

اماده شدیم و رفتیم به روایت تصویر.....

ثنا جون عاشق خاک ....

ببین حرفه ایی چطور اون قاشق را دستت گرفتی....

خوب چرا می خندی چیز دیگه اون لحظه به فکرم نرسید بردارم تا تو باهاش خاک بازی کنی....والاخنده

 

 

محو بازی کردن....راستی اون کلاه خوشکل را هم بابایی واسط خریده ....مرسی بابایی...

 

 

مامان دست از سرم بردار اگه گذاشتی لباسم را کثیف کنم ....

همش عکس بگیر....

 

 

ببین کاراتا....

عاشق مورچه...

 

تو راه برگشت بودیم که مادر جون زنگ زد و گفت که با خاله منیژه و عمه مهری(خودم) و دخترش و شوهرش رفتیم پارک...شما هم برای ناهار یه چیزی بگیرید و بیاید پیش ما....

ما هم چون ماشینشون را سوار بودیم اطاعت کردیم و رفتیم دم زاینده رود....

دیگه لباساتم عوض نکردم فقط چون باد میومد لباس قرمزه را روی بقیه بهت پوشوندم....

دم اب دیدی که بچه ها سنگ پرت میکنند تو هم جیغ میزدی میخواستی سنگ پرت کنی....

تو هم با دیدن زهرا و مهدی هیجان زده شدی.....

بقیه به روایت تصویر...

اخ جون یکم ورزش کنم شکمم اب بشه...

قدمم بلند بشه....

 

 

وااااااااااای که چه کیفی داره.....

 

 

واااااااااااااااااااااااااااااای...اخ جون....

بریم اب بازی بعد از اون ورزش سنگین و سخت یه اب بازی می چسبه...

 

 

پرتاب کردن سنگ در اب چقدر جالبه....

 

 

چه صدایی داره.....

 

 

ووووووووووووو..........

چراااااااااااااا منا گذاشتید اینجا میخوام برم تو اب.....

 

 

تو را خدااااااااا....

برم گردونید..من اب بازی را دوست دارم....

 

 

بعد از ظهر هم برگشتیم خونه خانمی را بردیم حمام ...

و خواب ناز .....که بعدش ززززلزله اومد......

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

الهام
2 اردیبهشت 92 12:38
سلام مريم جون
عزيزززم چه كيفي كرده؟؟!!
ورزشكارم كه هستيد؟!
ولي عكساي خيلي قشنگي گرفتينا؟؟!


سلام الهام جون...
ما اینیم دیگه...ورزشکاررررر
مرسی چشماتون قشنگ می بینه...
الهام
2 اردیبهشت 92 12:39
ايشالا يه مدل بالاترشو ميخرين
خدارو شكر كه همگي سلامتين
بيخييييييييالش


انشاالله....
چشم حسود کور...
مرسی از دعاتون...
الهام
2 اردیبهشت 92 12:40
راستي مبارك كلاهتم باشه خاله جون
خيييييلي قشنگه


وااای مرسی مهربونم....بوسسس واسه اقا داماد
معصومه
2 اردیبهشت 92 16:52
به به انگاری حسابی به ثناجونم خوش گذشته ها خداروشکررررر..



بله خاله جون جاتون خالی حسابی..
انشاالله شما هم با نی نی تون برید گردش..
قالبهای کودکانه کودک من برای کودک شمــــــا
4 اردیبهشت 92 5:05
سلام مامان جونی این یه فرصته برای کلبه خاطرات شما و کودک دلبندتون تو کلبه کودک من میتونید از قالبهای بی نظیر دوستانتون رو دیدن کنید......... جای شما خالی http://bofy.blogfa.com/
نازنین (مامان ثنا)
4 اردیبهشت 92 15:51
ااااااااای جانم ثنا جونمو ببین

عجب تیپی هم زده این خوشمل خانوم. اول یه گاااااااااز بعدم بوووووووووووس

ریزه میزه من دنبال مورچه هاست


اخ خاله جون دردم اومد...

خاله جون این دخمله همش به دنبال چیزهای ریزه میزه میگرده....کشته منا....