زیباترین ارزوی ما زیباترین ارزوی ما، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره
یکی شدن عشقمونیکی شدن عشقمون، تا این لحظه: 26 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره
شازده پسر اقا سبحانشازده پسر اقا سبحان، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره

☆彡 ثنا سوگلی مامان و بابا ☆彡

گریه های سوگلی

1391/8/8 11:47
517 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

چشمک>به نام خداوند خوبی ها<چشمک

خداوندی که تو را به من داد تا بتوانم با تو تمام لحظه های زندگیم

را با خوووووووووبی و خوووووووووشی سپری کنم.

 

٢٨/٢/٩١ تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

امروز صبح که از خواب بیدار شدی حالت خیلی خوب بود.اشنایان برای دیدنت می امدندو برات چشم روشنی اوردند.مبارررررکت باشه عززززززززیزم.

 تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

 

 شب که شد بابایی رفت بیرون یکم خرید کنه.تو هم شیر می خوردی.موقع شیر خوردن عرق زیادی کرده بودی.هر کار می کردم که شیر کم بخوری تو گریه می کردی و بازم شیر می خواستی.تا اینکه صدای زنگ در خانه اومد.تو هم که اجازه نمی دادی در را باز کنم.اخرش زنگ پایین را زدند مامان جان در را باز کرد.

 تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

 

دایی مامانی بود برای دیدن تو اومده بودند.چون گرمشون بود کولر را روشن کردیم.وبهونه ای شد برای دل درد خانمی.اون شب تا صبح جیغ زدی و گریه کردی به طوری که سیاه می شدی.مامان از صدای گریه تو اومد کمک من و بابات ولی هیچ اثری نداشت.فقط گریه می کردی.

 تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

 

زبانم لال هفت قران به میان داشتی تمام می کردی.بابا می گفت ببریمش دکتر من می گفتم این موقع شب ساعت سه دکتر متخصص نیست یه موقع یه بلایی سر دخترم می اورند.بدنت را با یه کم روغن ماساژ دادم یکم پنبه گذاشتم روی شکمت ولی فرقی نکرد.یه جوری نگاهمون میکردی که جکرمون کباب میشد.سه تایی یواشکی همدیگه گریه می کرد.

 تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

 

الهیییییییییییی برات بمیییییییییییییرم.شب خییییییییییییلی بدیییییییییی بود.

 تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

 

ساعت 6 صبح زنگ زدیم به مادر جان و بابایی رفت دنبالش وقتی اومد تو را از من گرفت دیگه رنگ به رو نداشتی فقط با چشمات بهمون التماس می کردی و گریهههههههههههههه...تازه اسهال هم گرفته بودی.مادر جان انگشتش را کرد تو دهانت و گفت سقش افتاده درستش کرد.

 تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

 

من هم به تو شیر دادم مثل یه فرشته کوچولوی بیحال؛ خسته؛ ناتوان خوابیدی.من صد درصد خودم را مقصر می دو نم.بابایی به خاطر تو سه روز نرفت سر کار.در ضمن فقط اون شب نبود تا بعد از چهل روز یه شب در میان یا هر شب از دل درد گریه می کردی.تا اینکه از پیش یه دکتر خوب برات وقت گرفتیم.

اون روز با عمه مهری و بابایی رفتیم دکتر بعد از یه چکاوو کامل گفت باید از معدت سونو گرافی بگیریم و جوابش را ببریم تا ببنیم باید چه کرد.اون روز تو ماشین حرف نمی زدیم فقط به سونو فکر میکردیم نکنه چیزی باشد.عمه را گذاشتیم خانه خودشون یکم هم اونجا نشستیم و امدیم خانه.عکس خوابیدن ناز نازی در

 تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

 

خداوندا مواظب ثنا جان من و تمام کودکان دنیا باش نگذار دل مامان باباها یا بچه ها بشکنه

 امیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن یا رب العالمیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن

به این زودی تسلیم شدی عزیزم

این عکس را بعد از گریه های زیاد شبت از گرفتم.اخیییییییییییه

چند تا عکس از خوابیدن فرشته کوچولو.............

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان محمد فرهام
21 شهریور 91 19:00
سلام خاله جونی میشه بیایی و یه رای طلایی به گل پسری بدین لینکش توی وبم هست اگه زود بیایین تا دیر نشه ممنون میشیم شماره 42
مامان سبحان جون
22 شهریور 91 15:11
سلام خاله جونی ماشالا به این گل دختری خدارو شکر مشکلی نداشته به ما هم یه سری بزنید