زیباترین ارزوی ما زیباترین ارزوی ما، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره
یکی شدن عشقمونیکی شدن عشقمون، تا این لحظه: 26 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره
شازده پسر اقا سبحانشازده پسر اقا سبحان، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

☆彡 ثنا سوگلی مامان و بابا ☆彡

خوشحالی مامان و بابا

1391/2/16 2:30
1,795 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com


امروز 29/6/90حال مامان یکم بد بود.با بابا رفتیم دکتر و ازمایشگاه.وقتی جواب ازمایش را دیدیم از خوشحالی داشتیم بال در می اوردیم چون جواب ازمایش مثبت بود♥و تو شدی جنین کوچولوی مامان♥من و بابات 15 سال منتظر چنین روزی بودیم.

niniweblog.com

 نمی دونستیم خوشحال باشیم از اینکه خدا تو را به ما داده یا ناراحت باشیم که نکنه تو را از دست بدیم خلاصه با توکل به خدا و استرس زیاد و استراحتهای 4ماهه مامانی شدی 162روزه و روزسونوگرافی 3بعدی.

niniweblog.com

 

نا گفته نمونه که بابایی تو این مدت خیلی بهمون کمک کرد.همچنین خاله ها.عمه ها.زن دایی ها.مامان جونا.

niniweblog.com

 niniweblog.com

 ٥/١١/٩٠خدا را شکر ناز نازی ما خوب و خوشکل بود.الهی قربونت برم با اون دست و پاهای کوچولوت.تازه بعد از سو نوگرافی فهمیدیم که تو یه دختر زیبا هستی و بابات شرط را برد.niniweblog.com

 از اون روز به بعد یه وقتهایی با مادر جون و اقاجون و بابایی می رفتیم برات خرید و برای لباسهای کوچولوت ذوق زده می شدیم و لحظه شماری میکردیم تا قدم نازتا به دنیا بگذاری.

عید فرا رسید من عید امسال را با اینکه نتونستم زیاد عید دیدنی برم خیلی دوست داشتم.چون تو با من و بابایی بودی و با لگد زدنات معلوم بود تو هم خوشحال بودی. 

animated kissing smiley for orkut, myspace, facebook

وسایلت و اتاق مشترکمان که اماده شد قرار شد همه دوستان پنج شنبه14/2/91بیایند برات سیسمونی بچینیم.عکسهای سیسمونی خانمی در ‹ادامه مطلب

niniweblog.com


پسندها (1)

نظرات (2)

بنده خدا
16 شهریور 91 20:56
من ثنا را خیلی دوستش دارم
مامانی
16 خرداد 93 19:30
سلام شما تو پست های اول وبلاگم نظر گذاشته بودینو برام آرزوی بچه دار شدن کرده بودین اما من همچنان منتظرم برام دعا کن خانومی خدا دختر نازتو بهت ببخشه ان شائ الله
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
سلام براتون دعا میکنم و انشاالله به زودی بیای و بهم خبر مامان شدنت را بدی..