زیباترین ارزوی ما زیباترین ارزوی ما، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره
یکی شدن عشقمونیکی شدن عشقمون، تا این لحظه: 26 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره
شازده پسر اقا سبحانشازده پسر اقا سبحان، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره

☆彡 ثنا سوگلی مامان و بابا ☆彡

روز موعود

1391/2/28 12:12
904 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com


بالاخره روز موعود فرا رسید.26/2/9١من را به بیمارستان بردن و تو تکان خوردنت کم شده بود فکر کنم ترس من به تو هم صرایت کرده بود.خیلی هیجان انگیز بود.تو را که دیدم دردام یادم رفت.صدای گریه فراموش نشدنی یه موجود دوست داشتنی تمام وجودم را فرا گرفت که هرگز اون لحظه دوست داشتنی را فراموش نمی کنم.

سخت شیر می خوردی ¡ ولی با کمک مادر جون شیرت دادیم ¡ تو هم بعد از گریه کردن های زیاد یکم عین یه فرشته کوچولوی هاج و واج از این دنیا خوابیدی.فرشتهniniweblog.com

 ملاقات کنندگان فقط تو را می دیدندو کسی حال من را نمی پرسید¿اخه خیلی دوست داشتنی بودی.تو بیمارستان مادر جون پیشمون بودو باباییم شب از عشق تو خانه نرفت تو ماشین داخل پارکینگ خوابید.هر دفعه یواشکی پرستارا میومد تو را می دید.niniweblog.com

 فردا ظهر از بیمارستان اومدیم خانه جلو پات گوسفند قربانی کردیم.عزیزم ان شاالله همیشه سالم و سلامت باشی و هر روز بزرگتر بشی

niniweblog.com

گذاشتن عکس متولد شدن خانمی در‹ادامه مطلب›

 

این عکس بعد از 7 ساعت به دنیا اومدنت بود.


این عکس را تو بیمارستان ازت گرفتم.با تعجب.داری به مامانی نگاه میکنی.


چرا را حتم نمی گذاریت نمی خوم عکس بندازم با این دنیاتون.اینجا دیگه چه جاییه.


مهدی و یوسف منتظر دیدن نی نی


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامانی زهرا
9 شهریور 91 10:51
قدم نورسیده مبارک
باران قلنبه
9 شهریور 91 13:49
سلام عزیزم خوشحال می شم به وب دخمل منم بیاین. دخملم باران مظفری توی مسابقه جشنواره رمضان 91 آتلیه سها شرکت کرده اگه می شه به سایت آتلیه سها بروید و در قسمت جشنواره رمضان به دخترم رای 5 بدهید .این جشنواره تا اول مهر مهلت داره. آدرس سایت آتلیه سها: Soha.torgheh.ir/festival یا به لینکش تو قسمت لینکهای وبم مراجعه کنید.مرسییییییییییییییییییییی. یادتون نره منتظرماااااااااااااااااااا
دختر عموی مامان ثنا
19 شهریور 91 22:58
خنده شادی امشب بر روی لبهای ماست روز تولد تو جشن تمام گلهاست سال گذشته بودی مثل یه غنچه کوچک ای گل سرخ میخک ای گل ناز کوچک ثناجون تولدت مبارک خیلی خیلی خوب بود.من هم خدا را شکر میکنم این گل ناز به سلامتی بدنیا امد.ماشاءالله
زندای جان
25 شهریور 91 10:23
خوشگله دلم برات تنگ شده