زیباترین ارزوی ما زیباترین ارزوی ما، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره
یکی شدن عشقمونیکی شدن عشقمون، تا این لحظه: 26 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره
شازده پسر اقا سبحانشازده پسر اقا سبحان، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره

☆彡 ثنا سوگلی مامان و بابا ☆彡

شروع فصل 12 زندگی

1392/1/26 18:05
456 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام به روشنی زندگیم

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز                             فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز                                                  

عروسک قشنگم ..............ثنا جون فصل منو عشقممنو عشقم ماهگی زندگیت

را با فرا گرفتن چیزهای جدید و خاطرات خوب و بدش به پایان رسوندی و وارد فصل منو عشقم

 

ماهگی زندگیت شدی....

 

مبارکت باشه جیــــــــــــــــگر طلا.....

دیروز صبح از خواب بیدار شدی و یک ربع با خودت بازی می کردی من و بابایی هم بدون اینکه متوجه باشی نگات می کردیم دستات را می گذاشتی روی دو تا چشمات و بر میداشتی و می خندیدی ...

چند روزیه الکی عطسه می کنی و ما هم کلی می خندیم..تا بابایی میگه ثنا جون حالش بده زودی چند تا عطسه می کنی..و سرت را هم می بری پایین و میاری بالا...

ثنا جونم.. بی بهانه دوستت دارم.... به وسعت محبت مادرانه دوستت دارم .دوستت دارم....دوستت دارم....دوستت دارم همه ی هستی من....

امروز رفتی جلوی ایینه و داری با خودت بای بای می کنی..تا من را دیدی با من هم بای بای...می کنی و میری پشت اپن و بر می گردی باهام دکی می کنی....

دیشب بابایی داره میره استخر تا دیدی جوراب می پوشه دویدی جورابت را از کشوی کمدت اوردی و میدی به بابایی تا پات کنه و بعد دویدی جلوی در و با من بای بای می کنی...

با بابایی ذوق مرگ شدیم....

تا من میرم تو اشپز خونه دنبال من می دویی میای و بعد هم کار خطرناک شیر اجاق گاز را باز میکنی...دیروز غذا گذاشته بودم رفتی تا ببینی ناهار جی داریم ولی گاز را خاموش کرده بودی و بر گشته بودی ....نزدیکای ظهر رفتم غذا را سر بزنم دیدم به به...

قرار شد تو را بخوریم...

تازه در تمام کابینتها را باز میکنی و همه را میریزی بیرون...خدا به فریادم برسه...الان این کار را 4 ماهی هست انجام میدی..

قبلا انگشتت را هم میزاشتی زیر در ...الان حرفه ای عمل میکنی...

شیرین من.. نگاهم باز حیران تو خواهد ماند سر و پا چشم خواهم شد...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

بهار(مامانی شهراد)
26 فروردین 92 19:05
سلام عزیزم تولد گل دختر مبارک باشه خوشحال میشم باهم دوست بشیم پیشمون بیا


ممنون من هم خوشحال میشم....
چشم خانمی...
الهام
26 فروردین 92 21:44
11ماهگيت مبارك عزيز دل خاله
يه گاز رو لپ شيطون خانم


مرسی الهام جون....
اخ لپم خاله جون دردم گرفت.بوسسسسسسسس
الهام
27 فروردین 92 22:28
سلام مریم جون

خوبییییییی؟

ثنا خوبهههه؟

میتونم ازت بپرسم متولد چه سالی هستی؟؟






خوبیم الهام جون...


شرمنده می تونم دلیلش را بدونم...


نازنین (مامان ثنا)
28 فروردین 92 18:42
وای وای تولد یازده ماهگی ناناس خاله مبارک
شیطونی میکنی جوجو؟ بیام بخورمت
جیگر جوراب آوردنتو ک میدونی برای ددره


مرسی نازنین جون..می بینی چه زود میگذره....

میبینی خاله چقدر بلا شدم...
بوسسسسسسسسس برای ثنا جون
مامان عاطفه(مهدی و هانا)
29 فروردین 92 19:52
سلام مامان ثنا سال نو مبارک بالاخره فرصت شد بهتون سر بزنم تولد ثنا جون مبارک خدا واستون حفظش کنه

مرسی مامان عاطفه بهتون حق می دهم...بوسسسسسسس واسه دوقلوها



مامان حسین جون
31 فروردین 92 0:12
وااای عزیزم دیگه چیزی نمونده به تولدت عزیزم میدونم بهترین روز تو زندگی مامان وباباته واز الان بهشون تبریک میگم






مرسی خاله عزیزم.....بله از بهترین لحظاته عمرمونه.....
حسین جون را ببوس..

الهام
31 فروردین 92 14:58
سلام مریم جون
دیگه این طوری نگوها!!
ناراحت میشم و باهات قهر میکنما؟؟
دوست خوب دوست خوبه،مثل خودت...
ربطی به سن نداره...
فقط میخواستم بدونم (از کنجکاوی)!!


باشه عزیزم چرا میزنی...
خوبی از خودتونه لطف دارید...
االهام
31 فروردین 92 15:01
ززلزله رو فهمیدین؟؟؟


چه جورم..
مامان آنی
31 فروردین 92 15:40
تولد 11 ماهگیت مبارک عروسک کوچولو

هزلرتا بوس




عزیزم ویانا جون مرسی عزیز خاله...بوسسسسسسس

مامان شیدا
1 اردیبهشت 92 9:27
ثنا جونم ماهگردت مبارک عزیزم
امیدوارم همیشه شاد و خندان باشید


ممنون خاله جون.....
بوس واسه دخملی..
مامان محدثه
2 اردیبهشت 92 2:33
یازده ماهگیت مبارک عزیز دلم
قربونت برم خاله جون با این شیرین کاریات


مرسی خاله مهربون...
خدا نکنه عزیزم..محدثه جون را ببوس....