زیباترین ارزوی ما زیباترین ارزوی ما، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره
یکی شدن عشقمونیکی شدن عشقمون، تا این لحظه: 26 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره
شازده پسر اقا سبحانشازده پسر اقا سبحان، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره

☆彡 ثنا سوگلی مامان و بابا ☆彡

ایام سوگواری بانوی عزیزم

1392/1/24 21:09
494 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر گلم...عشقم ..نفسم...

ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت زهرا را به همه مسلمانان تسلیت عرض میکنم....

دختر گلم خودت می دانی که تو را حضرت زهرا اون بانوی مهربان بهم هدیه داده و همیشه هم تو را به اون می سپارم....

اون موقعه که تو نبودی و از تمام دکتر ها قطع امید کرده بودم یکمرتبه به یاد نماز حضرت زهرا افتادم و برای اولین بار خونه دختر عموم اون نماز را خوندم و همان جا هم از بابایی اجازه گرفتم و به مدت دو سال هر ماه نوبت نماز را زدم...

و خانم سادات هم هر ماه اومد خونمون و نماز را همراه با فامیل که من دعوتشون می کردم.... می خوندیم....

جات خالی یه حال و هوایی داشتیم که نگو ..یادمه شب شهادت هم یکی از نماز هام بود...بعد از نماز که خوابیدم یه خواب خوبی دیدم و به خانم سادات که گفتم ...خیلی خوشحال شد و گفت بانو فاطمه زهرا یه نی نی خوشکل بهت میده....

الان که دارم می نویسم مو به تنم سیخ شده.....

و اینجور شد که تو اومدی به دنیامون و دنیامون را برامون قشنگ کردی....و 5 تا از نماز ها موند تا تو یکم بزرگتر شوی و باهامون بخونی....

امشب هم یاد اون شب افتادم ....خیلی هال عجیبیه....

امشب به خاطر برکت حضرت زهرا هم بارا ن شدیدی در حال بارش می باشد.....

اسمت را هم گذاشتیم کوثر......

و انتخاب اینکه ثنا باشی یا کوثر را گذاشتیم به عهده خودت......

قربونت برم بانو جان.....

فاطمه اكتفا به نامش نكنيد
نشناخته توصيف مقامش نكنيد
هر كس که در او محبت زهرا نيست
علامه اگر هست سلامش نكنيد

من با که گويم اين که بهارم خزان شده
ماهم به خاک تيره غربت نهان شده
بانوي بي نشان که به هرسو نشان ز اوست
رفت از برم به قامت همچون کمان شده

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان حسین جون
25 فروردین 92 11:32
در حریم فاطمیه مرغ دل پر میزند ناله از مظلومی زهرای اطهر میزند السلام علیک یا فاطمة الزهرا . . .
مهرشاد
26 فروردین 92 19:09
سلام=============واییییییییییییییییییییییییییییییی عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی بود گلم


مرسی عزیزم...
الهام
26 فروردین 92 21:42
عزادارياتون قبول حق
التماس دعا


مرسی خاله جون شما هم به همچنین
نازنین (مامان ثنا)
28 فروردین 92 18:38
وای مریم جون الهی بگردم مور مور شدم
خداروشکر ک جاجت روا شدی دوستم
خدا خانواده سه نفریتونو حفظ کنه


مرسی از ابراز احساساتت عزیزم...
خدا خانواده سه نفری شما را هم حفظ کنه...