زیباترین ارزوی ما زیباترین ارزوی ما، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره
یکی شدن عشقمونیکی شدن عشقمون، تا این لحظه: 26 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره
شازده پسر اقا سبحانشازده پسر اقا سبحان، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره

☆彡 ثنا سوگلی مامان و بابا ☆彡

اخرین پست سال 1391

1391/12/30 2:37
579 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مهربونم

امروز بعد از ظهر برای پختن اش پشت پای مادر جون و خاله رفتیم خونه مادر جون ...

تو هم خسته بودی برای همین یکم شیر خوردی و خوابیدی من هم از ترس بچه ها گذاشتم روی تخت و چند تا بالشت گذاشتم جلوت که از تخت نیوفتی پایین....

یه نیم ساعتی گذشت و من و خاله اش را می پختیم که یکمرتبه یه صدای بدی اومد(بوووم) و بعد هم صدای جیغ تو...

یکمرتبه زدم تو سرم و گفتم وای ثنا از تخت افتاد نفهمیدم چطوری خودم را به اتاق رسوندم تو دویدن فقط تصور می کردم که ایا الان که در را باز میکنم  چه شده...

یعنی مردم و زنده شدم بابایی که نزدیک تر بود بعد از من به اتاق رسید....

در را که باز کردم به رو بودی و دست و پات از همدیگه باز و سیاه شده بودی نفهمیدم از رو زمین چطوری بغلت کردم و همه جای بدنت را سریع دیدم خدا را شکر چیزیت نشده بود ....

فقط درد داشتی و ترسیده بودی همیشه وقتی از خواب بیدار می شی یکم می شینی و بعد چهار دست و پا راه می افتی...برای همین چندین بار بهت سر میزنم ولی دیگه این اتفاق امروز افتاد و خدا رحم کرد.....

تخت مادر جون فاصلش از روی زمین یه 70 سانتی میشه ...برای همین خیلی ترسیدم دست و پام یخ کرده بود و فشارم افتاد....

الهی فدات بشم خیلی گریه کردی.....

من را ببخش عزیزم دیگه بیشتر حواسم را جمع می کنم....

بابایی هم خیلی ترسیده بود کلی تو بغلش گریه کردی...

خلاصه که به خیر گذشت.....

برای همین چهار شنبه سوری هم بیرون نرفتیم..

  

http://s1.picofile.com/file/7688329886/tarahaan_ir_norooz_92_3_.gif

گر چه یادمان می رود که عشق تنها دلیل زندگی است اما خدا را شکر که نوروز هر سال این فکر را به یادمان می آورد. پس نوروزت مبارک ثنا جون که سالت را سرشار از عشق کند.
دوستان عزیز پیشاپیش نورزتان پیروز....

آغاز سال 7035 آریایی و سال 3751 زرتشتی و سال 2572 هخامنشی و 1392 هجری خورشیدی رو به همه ی ایرانیان و همینطور دوستای مهربونمون که لطف دارن و به ما سر می زنن تبریک می گم و آرزو می کنم که در سال 92 به تمام آرزوهاشون برسن. 

 

دخترکم ثنا جون و همسر مهربانم و خانواده عزیزم و خانواده همسرعزیزم ...

و دوستان گل و دوست داشتنیم...

این آخرین پست 1391 است ...

 دوست دارم بهترینها را برای شما آرزو کنم ....

برای شما که همه ویژه اید وووووووو عزیز....

برای شما سلامتی را از صمیم قلب آرزو دارم .....

برای شما که حتی فکر کردن بهتون بهم آرامش میده .....

برای شما که از داشتنتون احساس غرور میکنم ......

برای شما که بهترین و شیرین ترین آرزو هایم ......

 آرزوهای شماست ......

تقدیم به شما با قلبی مالامال از عشق .....

 

عیدتون ....نوروزتون مبارک .......

آرزو می کنم باز شدن هر شکوفه بهاری
آمینی باشد برای شفای بیماران
نجات اسیران
شادی دل بچه های یتیم
و مادران داغدیده
و پدران زحمتکش
سیری شکم های گرسنه
بی نیازی نیازمندان
درمان قلبهای شکسته
و برآورده شدن دعاهای شما خوبان…

 

لحظه تحویل سال :

روز چهار شنبه  30 اسفند ساعت 14:31:56

امسال هم سال مار می باشد....

سال خوبی داشته باشید......

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نازنین (مامان ثنا)
30 اسفند 91 2:32
لحظات از آن توست؛ آبی، سبز، سرخ، سیاه، سفید
رنگهایی را که بایسته است بر آنها بزن
روزهایت رنگارنگ
سال نو مبارک . . .


هر وقت من به فکرت می افتم سریع یه نظر می زاری دل به دل راه داره....
الهام
30 اسفند 91 18:54
سلام سلام
سال نوتون مبارک
من اولین کسی ام که تو وبتون سال نو رو بهتون تبریک میگم!نه؟؟؟
بوووس عیدانه برا جفتتون


بله خانمی چقدر سریع العملی ...من هم عید را به شما تبریک میگم..بوس
مامان حسین جون
3 فروردین 92 9:10
برما سالی گذشت وبر زمین گردشی وبر روزگار حکایتی، امید آنکه کهنه رفته باشد به نکویی واین نو همی آید به شادی
سال نو بر شما وخانواده محترم مبارک


مرسی مهربون بر شما و خانواده هم مبارک