زیباترین ارزوی ما زیباترین ارزوی ما، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره
یکی شدن عشقمونیکی شدن عشقمون، تا این لحظه: 26 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره
شازده پسر اقا سبحانشازده پسر اقا سبحان، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره

☆彡 ثنا سوگلی مامان و بابا ☆彡

گرفتن کادوی عید

1391/12/28 17:09
544 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر دختر یکی یک دونه خودم

نازتو برم الهی

امروز 28/12/91 مادر جون و خاله وجیهه به سلامتی رفتند کربلا تا که زیارتی کنند و با اقاجون و عمو ابوالفضل که اونجا هستند برگردند.....

دایی علی و زن دایی هم رفتند کاشان،مشهد،شمال...

سفرشون بی خطر جاشون سبز و خرم

از همین الان جای خالیشون را احساس می کنم....دلم برای اقاجون  (بابای حودم) تنگ شده ....تازه مادر جون هم رفت اصلا عید خوش نمی گذره بدون اونها  ولی دیگه چاره ای نیست...عوضش برامون دعا می کنند.....

 

این هم عیدی امسالت که زودتر بهت دادیم

مبارکت باشه...

 

 

خیلی دوستش داری عین یه کرم می خزی و میری داخلش و میای بیرون....

می بینی تو را خدا....

 

فینگیلی کمک مامانش موقع خونه تکانی

 

 

می بینی مامان چقدر بهم میاد مثل ماه شدم...

 

 

بعد از اینکه به مامانم کمک کردم غذاهام را خوردم و دارم بی بی انیشتن را نگاه می کنم...

 

 

قربوننننننننننننننننتتتتتتتتتت برم با اون نگاه کردنت.....

 

 

حالا می ریم برای گفتن یه حقیقت.....

...

...

...

...

...

 

 

این سبزه های زیبا که می بینید را مامانم واسه عید سبز کرده بود ولی گذاشتشون تو بالکن این شکلی شدند ..مامانم خیلی نارحت شد ...تمام زحماتش بی نتیجه موند....

ولی مامانم باز هم دست از تلاش بر نداشت و یکی دیگه کاشت ...

عکسش را بعدا می گذارم....

به امید دیدار...

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان شیدا
28 اسفند 91 17:11
دو قدم مانده به خندیدن برگ
یک نفس مانده به ذوق گل سرخ
چشم در چشم بهاری دیگر
تحفه ای یافت نکردم که کنم هدیه تان
یک سبد عاطفه دارم
همه ارزانی تان . . .
عید نوروز پیشاپیش بر شما مبارک




من هم این عید را به شما و خانواده مهربانتون تبریک می گویم...

الهام
29 اسفند 91 12:17
عزيزم مبارك عيديت باشه!!!دستشون درد نكنه...
خيلي قشنگه...


می بینی خاله جون چه زود عیدی گرفتم
الهام
29 اسفند 91 12:21
راستي بابا چه مامان هنرمندي دارين؟!خيلي قشنگه...!!


چشماتون قشنگ می بینه..
شقایق مامان آرشا
29 اسفند 91 12:36
دنیا را برایتان شاد شاد
و شادی را برایتان دنیا دنیا آرزومندم
هر روزتان نوروز


همچنین خاله جون.. ارشا را ببوس..

زینب
29 اسفند 91 12:52
سلام کوچولوی خوشگل سلام مامانیثنا جون اولین عید زندگیتو بهت تبریک میگم قربونت برم
مریم اگه ندیدی من یه روز یواشکیت ثنا را گازش بیگیرم


زینب جون عید شما هم مبارک ما منتظر گاز شما هستیم..
ندا
11 فروردین 92 8:26
سلام.اولین باره که میام .وای ماشالا چه بچه نانازی دارین.خدا نگهش داره براتون


مرسی که بهم سر زدی اگه میشه ادرس وبلاگت را برام بذار...بوس