زیباترین ارزوی ما زیباترین ارزوی ما، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره
یکی شدن عشقمونیکی شدن عشقمون، تا این لحظه: 26 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره
شازده پسر اقا سبحانشازده پسر اقا سبحان، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره

☆彡 ثنا سوگلی مامان و بابا ☆彡

عکس ..ادامه پستهای پایین

1391/12/25 16:12
558 بازدید
اشتراک گذاری

 

اوم چه خوشمزه ........

شصت پات نره تو چشمت وروجک.......تعجب

 

شصت پات نره تو چشمت

 

دارم به مامانم تو خونه تکانی کمک می کنم می گی نه نگاه کن.....

 

 

 

 

 

 

اینجا هم گرسنم شده دارم غذا می خورم...

 

 

اینجا هم از بس کار کردم خسته شدم دارم می رم استراحت......

 

 

اخ نتونستم برم و نارحت شدم..مامان کمک.....

 

 

اینجا هم یک دونه سیب برداشتم دارم میرم استراحت.....ماچ

 

 

شما هم بفرمایید.......

 

 

من سمنو خیلی دوست دارم وقتی دیدم روی اپن سمنو هست بی خیال سیب شدم

و دارم سمنو می خورم خیلی خوشمزه اس.......

 

 

20/12/91نیمه شبه و من خوابم نمی یاد و با مامانی بازی میکنیم....

توپ را می گذارم تو حلقه هوش و پرت می کنم بالا....

مامانم خوابش میاد ....خمیازهکلافه

 

 

 

 

چه کیفی داره

خودم این بازی را اختراع کردم....

 

 

چه پشتکاری دارم من..نیشخند

 

 

الهی بمیرم دیروز 24/12/91 سرما خوردی بردیمت دکتر و شب هم طبق گفته اقای دکتر شب تب کردی

و معصومانه خوابیدی ....خواب

وزنت هم کم شده بود..300/8

 

الهی هیچ موقع مریضیت را نبینم.....

عاشقتم عزیزمماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

الهام
26 اسفند 91 9:36
دست ثناخانوم درد نكنه!!واقعا متحمل زحمات زيادي شده..!!
مامان دستشو ببوس...زود!!


واقعا خسته شدم خاله جون.....
خاله جون مامانم دستم را بوسید....
الهام
26 اسفند 91 9:37
راستي مريم جون
يادگاري بهتون رسيد يا نه؟


هنوز که یادگاریتون نیومده خاله مهربون
نازنین (مامان ثنا)
27 اسفند 91 2:11
ااااااااااااااای جانم خاله یه وقت خسته نشی انقدر زحمت میکشی واقعا
شکموی من


خاله جون مواظب هستم تازه مواظب مامانمم هستم که یه موقعه خسته نشیم...
بببببببببببببووووووووووووووووسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
واسه ثنا جون
نگارین
11 فروردین 92 8:31
آخه چ دخمل نانازی


ممنون دختر ها را ببوس ....