زیباترین ارزوی ما زیباترین ارزوی ما، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره
یکی شدن عشقمونیکی شدن عشقمون، تا این لحظه: 26 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره
شازده پسر اقا سبحانشازده پسر اقا سبحان، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

☆彡 ثنا سوگلی مامان و بابا ☆彡

فرهنگ لغت فینگیلی

1391/12/13 9:37
823 بازدید
اشتراک گذاری

  ۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩  12/12/91  ۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩

سلام نفسم

  

                      سلام عمرم

 

                                             سلام زندگیم

 

                                                                    سلام تمام هستیم

 

.....سلام ای گل باغ زندگیم......

این روزها خیلی با مزه می گی من، من ،من

وقتی که غذا تو دهنت هست بیشتر تکرار می کنی من که دلم برات ضعف می ره

بعضی وقتها هم به ،به، به

بابا،ماما،را هم با چه عشوه ای تلفظ می کنی....

 

وقتی هم یه کار بد انجام می دی..مثلا اسباب بازیت را می ندازی زمین من که می زنم پشت دستم و می گم وای وای چی شد تو هم همون کار را تکرار می کنی....

یاد گرفتی دست بدی ..وقتی دستم را به طرفت دراز می کنم و میگم ثنا جون سلام تو هم سریع بهم دست می دی قربون اون دست کوچولوت برم....

_*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

بعضی وقتها هم سعی میکنی چهار دست و پا راه بروی ...

وقتی هم که چیزی بخوای دستت را دراز می کنی و انگشتات را مشت می کنی و یکمرتبه میکشی به طرف عقب ....

چند روزی میشه که شصت پات را می خوری..اونم با احتیاط...

وقتی می گیم ثنا بیفته زمین همینجور که نشستی یکمرتبه از پشت سر خودت را می ندازی زمین و میگی پوف... و بعد هم موشی میشی...

 

یه خبر دیگه اینکه اقاجون جعفر با عمو ابوالفضل (شوهر خاله وجیهه)جمعه به مدت یکماه رفتند کربلا و ما هم برای بدرقه به فرودگاه رفتیم...۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩

سفرشون بی خطر ،جاشون سبز و خرم 

 

بقیه در ادامه مطلب:

 

 

اینم عکس تو و اقاجون  و عمو ابوالفضل ،شب قبل از رفتن به .کربلا

 

 

بابایی با تمام وجودم دوستت دارم

 

 

 

 

 

 

.....ماشاالله به پرنسس ثنا....

 

 

 

 

 

دایی جون و خانمی،،

 

 راستی تل موهات و کفش هات را با عشق فراوان خودم برات 

 

دوختم فقط اون شب تو را قورت ندادند.....

 

 

 

 

اینم از خوابیدنت که برای یک ثانیه هم تو رختخوابت نمی خوابی

 

 و اگه پتو انداختم روت سریع با اون پاهای کوچولوت بر می داری

 

 تا صبح در گیریم دو تایی....

 

 

 

بوس ،بوس ،بوسسسسسسسس....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

شقایق مامان آرشا
13 اسفند 91 13:35
ای جان چه قلی خورده... بازی بنداز بردار پتو ما هم داریم


این بنداز بر دار پتو هم واسه خودش داستانی داره ولی سخته...مرسی که بهمون سر زدید..بوسسسسسسسسس
نگارین(عروس دلشکسته)
13 اسفند 91 15:26
خصوصی داری عزیز
امیر حسین
13 اسفند 91 22:43
سلام.وقت بخیر. آپلود سنتر قدرتمند کمپ من محلی برای آپلود عکس و فایل های شما.با نگه داری دائمی فایل ها. http://up.my-camp.com
معصومه
14 اسفند 91 21:47
سلام عزیزم..ممنون از حضورتون.. ثنا جانم چطوره..بوسش میکنم از دور..


مرسی خاله مهربون...موفق باشید.
نازنین (مامان ثنا)
15 اسفند 91 3:09
ماشاا... ماشاا... آفرین خاله جونم
خوبه ک وی این ماه انقدر پیشرفت کردی گلکم
مامانی از سلیقه خوبت حض کردم دست شما درد نکنه
انشاا.. مسافراتون ب سلامت برگردن و زیارتشون قبول



خاله جونم از این که بهم سر میزنی خیلی خیلی سپاسگذارم..نظر لطفتونه...خواهش می کنم....انشاا... هر کی هر راهی میره به سلامت برگرده..
مامان شازده امیرحسین
15 اسفند 91 19:06
الههههی
ماشالا ماشالا
چه ناز و معصوم خوابیده


مرسی خاله جون که به وبلاگم سر زدی.بوس برای امیر حسین...
مامان شازده اميرحسين
16 اسفند 91 14:58
سلام مريم جون
شما برنده شدي!!!
اگه دوست داشتي بيا و آدرس دقيقتو به همرا نام خانوادگي خودت يا ثنا جونو برام خصوصي بذار..تا.يادگاري ناقابل رو برات پست كنم
زود زود بيا


وای دارم به خودم امیدوارم می شم...مرسی مهم این بود که با شما همراه باشم