زیباترین ارزوی ما زیباترین ارزوی ما، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره
یکی شدن عشقمونیکی شدن عشقمون، تا این لحظه: 26 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره
شازده پسر اقا سبحانشازده پسر اقا سبحان، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره

☆彡 ثنا سوگلی مامان و بابا ☆彡

راه چاره

1391/11/19 8:30
869 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 یک ماهی می شه که من را با گریه هات کلافه کردی نمی خواستم اینها را برات بنویسم ولی گفتم شاید مامان های عزیزی که مطالب را می خونند بتونند کمکم کنند.

 وقتی از کنارت پا می شم می زنی زیر گریه که چرا از کنارم پا شدی..مثلا دارم می رم از اشپزخونه برات اب بیارم بخوری گریه می کنی هر چی بهت می گم ثنا جون می خوام برم برات اب بیارم اصلا فایده ای نداره در حد سیاه شدن گریه می کنی....

 لباسات از اشکات خیس می شه حالا فک کن روزی چند بار کارت اینه عزیزم....برای هر چیزی که برم از کنارت گریه می کنی..وقتی هم که با خودم می برمت باید با یک دست تو را بغل کنم و با دست دیگه کارام را انجام بدهم.....

 دیگه دست و کمر برام نمونده....

از مامانهایی که راه کاری را بلد هستند  لطفا کمکم کنند مرسی..

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ناز داداش
20 بهمن 91 1:47
سلام عزیزم طبیعیه چون فقط شما رو میشناسه ولی رفته رفته گریه هاش کم میشه آخه پسر منم اینجوری بود راستی به ما هم سر بزنید@};
نازنین (مامان ثنا)
21 بهمن 91 2:09
سلام دوستم . خوبی؟
مریم جون ثنا هم این جوری بود. به نظر من حالا که ثنا جون میتونه با کمک شما چند قدمی برداره وقتی میری آشپزخونه همین طور تاتی تاتی ببرش و ب زبون بچگونه براش توضیح بده داری براش آب میاری مطمئن باش متوجه میشه . منکه برای ثنا اینجوری میکردم الانم کافیه فقط بهش بگم ثنا یه چیزیو برام بیار سریع میدونه من چیو میگم.
اطرافیان میگن چون وقتی نوزاد بود انقدر با حوصله براش همه چیزو توضیح میدادم الان ماشالله باهوشه و همه چیزو زود میفهمه .
این کارو بکنی کم کم گریه از سرش میوفته چون طبیغیه بلاخره همش صبح تا شب با شماست بهت وابستگی شدید داره مثل ثنای خودم اونم اینطوریه.
امیدوارم که راه حلم به دردت بخوره دوستم


واقعا سپاسگذارم از لطفت