زیباترین ارزوی ما زیباترین ارزوی ما، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره
یکی شدن عشقمونیکی شدن عشقمون، تا این لحظه: 26 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره
شازده پسر اقا سبحانشازده پسر اقا سبحان، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره

☆彡 ثنا سوگلی مامان و بابا ☆彡

جدیدترین فرهنگ لغت ثنا جون

1391/11/14 14:52
1,216 بازدید
اشتراک گذاری

 مهربان من سلامممممممممممممم

خوب مثل اینکه خانمی تصمیم گرفتند بلاخره یه چیزهایی را به زبان بیاورند.

در 8 ماه و 15روزگی یکمرتبه بدون اینکه تا حالا این کلمه را از کسی

شنیده باشی گفتی!!

من و بابایی:  ثنا جون بگو= بابا ...............ثنا   تعجب

من و بابایی:  ثنا جون بگو= مامان  ...........ثنا   تعجب

من و بابایی:  ثنا جون بگو=  دد  ..............ثنا   تعجب

من و بابایی:  ثنا جون بگو= بیا  ...............ثنا   تعجب

من و بابایی:  ثنا جون بگو=  به به  ...........ثنا   تعجب

من و بابایی:  ثنا جون بگو=  اقون .............ثنا   تعجب

من و بابایی:  ثنا جون بگو=  اب .............ثنا اگه گه گهنیشخند

 من و بابایی:  تعجبتعجبتعجبتعجبتعجبتعجبتعجبتعجبتعجبتعجبتعجب

فکر کنم عصبانی شدی از کلاس اموزش و اون حرف زشت را بهمون گفتی

قهقههقهقههبعد از اون من و بابایی:قهقههقهقهه

وقتی هم که یه چیزی از دستت بیفته یا خودت بیفتی زمین میگی.....پوووففففففف

فندق من ،،،،،،،،،قربونت برم با اون حرف زدنتقلب

ادامه اموزش در

ادامه مطلب:

هورا 

اینجا کلاس اموزش ثنا.. ..بلاعینک

 کلاس درس

 

چشم الان جوابتون را می دهم دارم فکر می کنمسوال

 

خوب چقدر عجله دارید یکم بازی  و زنگ تفریحمژه وقت تمام

 

ببینید عصبانی شدم دیگه دست از سرم بر داریدعصبانی

اون چیزی که نباید بگم را ....

 

 اوهاوف حوصلم را سر بردید چیزی که نباید میگفتم را گفتم:اگه گه گههورا

 

خوب دیگه برم سر کلاس بعدی بی بی انیشتینلبخند

چقدر اموزش ،خسته شدمکلافه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان محدثه
15 بهمن 91 20:30
قربونت برم عزیزم چقدر نازی
ممنون که سر زدید شما هم با افتخار لینک شدید


خدا نکنه خاله جون
مامان امیررضا
15 بهمن 91 22:54
افرین دختر گل .خدا حفظش کنه براتون. ماشالا


مرسی خاله جون
مامان حسین جون
18 بهمن 91 11:20
سلام عززززیززم فدات شم چقدر تو ماهی خوب جوابشونو دادی !!خب مامانی کمتر این خوشکل خانمو اذیتش کنین
اونقدر مامان وبابا رو صدا بزنه که بگین یه دقیقه آروم باش دختر


خوب اخه تنمون می خاره....خاله جون مرسی که سر زدی..