زیباترین ارزوی ما زیباترین ارزوی ما، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره
یکی شدن عشقمونیکی شدن عشقمون، تا این لحظه: 26 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره
شازده پسر اقا سبحانشازده پسر اقا سبحان، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

☆彡 ثنا سوگلی مامان و بابا ☆彡

سوپرایز در 7 ماه و 17 روزگی

1391/10/14 12:27
759 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام به عزیزترینم

هوووووووووووووووورررررررراااااااااااااااااااااااااا

امروز از صبح تصمیم گرفتم که برای شام شب سالاد الویه درست کنم .این کار را هم کردم شب بابایی که از سر کار اومد طبق معمول با همدیگه شروع کردید بازی کردن من هم داشتم سفره شام را اماده میکردم یکمرتبه دیدم که بابایی تو را گذاشته کنار دیوار تو هم روی دو تا پات ایستاده بودی بابایی هم تو را تشویق می کرد و می گفت بدو بدو ،بدو بدو ،تو هم یکمرتبه چهار قدم به طرف بابایی برداشتی.....❤شکلکهــای
جالـــب آرویــــن❤

من و بابایی را بگو از خوشحالی ذوق مرگ شدیم......

❤شکلکهــای
جالـــب آرویــــن❤

من هم تصمیم گرفتم به خاطر اولین قدم های نازت الویه را به صورت کیک تزيين کنم و چند تا عکس یادگاری ازت بگیرم..............

این هم نتیجه ......... 

دوستت دارم

اخ جون ...

افرین عزیزم

این دیگه چیه مامان درست کرده..

 ... تو فینگیلی هم تا تونستی ناخنک زدی، پاتا گذاشتی توی کیک سالاد الویه ...

 

افرین عزیزم

جوجه ناز نازی از صبح که بیدار شدی نق نق می کردی هنوز هم همینطوری هستی از عکس ها مشخصه.به زور یه لبخند یا یه قهقهه

فدای اون اخم کردنت بشم تربچه.

 

افرین عزیزم

جات خالی عزیزم خیلی خوشمزه شده بود......

 ❤شکلکهــای
جالـــب آرویــــن❤

.خیلی خیلی دوستت داریم.

راستی جمعه تولد منه و بهترین کادوی تولد من، در کنار تو و بابایی بودنه.

دختر که باشی می دونی اولین عشق زندگیت، پدرته

دختر که باشی می دونی محکمترین پناهگاه دنیا اغوش گرم ،پدرته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان حسین جون
15 دی 91 15:29
سلام عزیزم تبریک میگم اولین قدمهای ثنا جونی رو

درضمن تبریک میگم تولدتو ایشالله سالیان سال درکنار خونواده به خوشی بگذرونی



مرسی


نازنین (مامان ثنا)
15 دی 91 16:21
ای وااااای باریکلا خاله جوووووونمعلومه دخمل زرنگی هستیا نفس
عکست خیلی بامزست نمی دونی از کدومن طرفش بخوری


دیدی خاله جون چقدر بلا شده این دخملی روزی صد دفعه می چلونمش


نازنین (مامان ثنا)
15 دی 91 16:22
دوست عزیزم تولدتو بهت تبریک میگم انشالله سالهای سال کنار همسرت و نازدخترت زندگی خیلی خوبی داشته باشی


مرسی همچنین شما زندگی خوب و سراسر شادی داشته باشید.


معصومه
16 دی 91 13:43
سلام عزیزم تولدت و اولین قدم فرشته کوچولوت ثنا جونم مبارک باشه.. به به چه سالاد اولویه ی خوشمزه ای به به...
راستی توصیه ی شما را به دیده ی منت قبول می نماییم...


بابت همه چیز ممنون دوست خوبم
نرگس مامان باران
19 دی 91 7:05
سلام دوست من
من یه دختر خیلی ناز دارم که تو مسابقه اتلیه سها شرکت کرده وخیلی دلش میخواد اول بشه زحمت میکشی به وبمون بیایی وتو قسمت پست ثابت ادرس مستقیم اتلیه رو گذاشتم به دخملم باران مظفری امتیاز 5 رو بدی بعد از اتمام رای گیری مینویسه رای شما ثبت شد مرسی منتظر رای شما هستمااااااااااااا
یاران قول میده 30 ثانیه بیشتر وقتتون رو نگیره
فقط تا 20 دی میشه رای داد فقط تا 12 امشب مهلت دارین اگر قبلا رای دادین بازم میتونید رای بدید
ادرس مستقیم اتلیه
http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=5





عزیزم من قبلا به باران رای دادم انشاالله اول بشه.
مامان شیدا
19 دی 91 22:45
خانمی تولدت مبارک امیدوارم همیشه سایه ات بالای سر دختر گلت باشه و از لحظه لحظه زندگی لذت ببری درسته که پدر عشق دختره اما مادر تمام زندگی دختره


راستی که همین طوره مرسی که بهمون سر زدید