زیباترین ارزوی ما زیباترین ارزوی ما، تا این لحظه: 12 سال و 6 روز سن داره
یکی شدن عشقمونیکی شدن عشقمون، تا این لحظه: 26 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره
شازده پسر اقا سبحانشازده پسر اقا سبحان، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

☆彡 ثنا سوگلی مامان و بابا ☆彡

عاشقتم عزیزم

1391/9/19 14:38
889 بازدید
اشتراک گذاری

ای فرشته زیبا دوستت دارم تا ابد................

دیشب این شکلی خوابیده بودی..................

6 ماه و 22 روز

امروز ساعت 10 صبح اینطوری خوابیده بودی.خوابیدنت منا کشته...........

 

خوابیدنت منا کشته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان شیدا
19 آذر 91 9:27
سلام من شیدا هستم اسم دخترم الینا است من هم بعد از 15 سال خداوند لطف کرد و یه فرشته آسمونی بهم هدیه داد از آشنایی شما خوشحالم با اجازتون لینگتون میکنم . خوشحال میشم اگه به ما سر بزنید


من هم از اشنایی شما و از دوستی با شما خوشحال میشم من هم شما را لینگ کردم...
شیما جون
19 آذر 91 10:39
سلام مامان جون مهربون
من الان پیامت رو تو نی نی های سال 91 دیدم.
حتما ازم دلخور شدی از لینگ هات پاکمون کردی،تو رو خدا ازمون دلخور نشو
خدا ثنا جون رو سال های سال عمر بده و سلامتی و مامان و بابا جونم شاهد موفقیت های بی حد و مرز دختر مثل دسته ی گلشون کنه
با یه دنیا آرزوی خوب و یه بغل بوس به خدا میسپارمتون

مرسی از لطفتون.