زیباترین ارزوی ما زیباترین ارزوی ما، تا این لحظه: 12 سال و 6 روز سن داره
یکی شدن عشقمونیکی شدن عشقمون، تا این لحظه: 26 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره
شازده پسر اقا سبحانشازده پسر اقا سبحان، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

☆彡 ثنا سوگلی مامان و بابا ☆彡

ناراحتی

1391/9/18 18:16
417 بازدید
اشتراک گذاری

ثنا جونم عزیزم ::مامانی این روزها اصلا حالم خوب نیست نمی دونم چرا این جوری شدم...... همش دلم می خواد گریه کنم.........

خیلی خیلی حالم بده دلم گرفته حوصله هیچ کس و هیچ چیزو ندارم........کاشکی یه جایی بود تا بروم اونجا و تا می توانم جیغ بزنم و گریه کنم ........که فکر نمی کنم با این کار هم حالم خوب بشه........ 

بیچاره بابایی که باید من را تحمل کنه.........دلم به حالش می سوزه........

خدایا کمکم کن .............بهم صبر ایوب بده......امین

زیبا ترین دلیل نفس کشیدن دوستت دارم......شکلک های محدثه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سلام
18 آذر 91 21:00
سلام منم با خودت ببر باهم جیغ بزنیم


عزیزم شما خودت را معرفی کن تا با همدیگه برویم..