زیباترین ارزوی ما زیباترین ارزوی ما، تا این لحظه: 12 سال و 4 روز سن داره
یکی شدن عشقمونیکی شدن عشقمون، تا این لحظه: 26 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره
شازده پسر اقا سبحانشازده پسر اقا سبحان، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

☆彡 ثنا سوگلی مامان و بابا ☆彡

ثنـــــــــــــــــا جون دو ماهه می شـــــــــــود

1391/4/28 8:02
392 بازدید
اشتراک گذاری

ماهگی

 


٢٨/٤/٩١

سلام به دختر نازم.سلامی چو بوی خوش آشنایی.

گل خانم ما باید شما را بیست و ششم برای زدن واکسنت می بردیم ولی مرکز بهداشت اون روز را واکسن نداشتند برای همین چهارشنبه بیست و هشتم رفتیم.

اتاق اول قد و وزنت را گرفتند.و اتاق دوم برای واکسن ابتدا قطره فلج اطفال را بهت دادندکه خیلی تلخ بود و تو سرفه کردی.

خانم دکتر گفت بگذارش روی تخت تا که مادر جون گذاشتد روی تخت تا امادت کنیم زدی زیر گریه مادر جون پات را گرفته بود من هم از تو فیلم می گرفتم واکسن ران چپ سه گانه بود(دیفتری،کزاز،سیاه سرفه)اخیه عزیزم چقدر دردت اومد زدی زیر گریه.برای بعدی که روی ران راست بود (هپاتیت ب )دیگه از گریه سیاه شدی.

سریع از روی تخت بغلت کردم.تو هم گریه می کردی دلم برات سوخت.پرونده را دادم مادر جون و رفتیم تو حیاط پیش اقاجون جعفر وقتی مادر جون امد سوار ماشین شدیم و رفتیم خانه اقاجون.

خانم دکتر گفت روی ران چپ حوله سرد بگذاریم هر 4 ساعت به اندازه دو برابر اعدادوزنت تعداد قطره استامینوفن بدیم و بعد از 24 ساعت اگه که پات ورم کرده بود حوله گرم بگذاریم.

تمام دستورات را انجام دادیم خدا را شکر پات ورم نکرد.ولی با اینکه از قبل قطره استامینوفن بهت داده بودم و هر 4 ساعت یک مرتبه تکرار می کردم تب شدید کردی و از شب تا صبح با مادر جون بالای سرت نشسته بودیم و یه حوله خیس روی سرت،شکمت،ران چپت گذاشته بودیم.

تا صبح تو تب می سوختی و ناله می کردی.تا اینکه صبح که شد طبت قطع شد.وخدارا شکر زیاد اذیت نکردی.نفسسسسسس مامان.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سپیده
2 مهر 91 22:22
سلام. خوشحال می شم به وبلاگ "کودک من" سر بزنید و با نظراتتون دلگرممون کنید. www.koodakeman91.niniweblog.com