زیباترین ارزوی ما زیباترین ارزوی ما، تا این لحظه: 12 سال و 4 روز سن داره
یکی شدن عشقمونیکی شدن عشقمون، تا این لحظه: 26 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره
شازده پسر اقا سبحانشازده پسر اقا سبحان، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 14 روز سن داره

☆彡 ثنا سوگلی مامان و بابا ☆彡

ماه... مبارک رمضان

1391/4/31 16:32
336 بازدید
اشتراک گذاری


فرا رسیدن حلول ماه مبارک رمضان بر تمام مسلمانان جهان مبارک باد.

دختر عزیزم ثنا جون شما امسال ماه رمضان بعدا به خاطر نخواهی اورد برای همین یکم از این ماه پر فضیلت برات می نویسم تا یادگار بماند.در ضمن این اولین ماه رمضان زندگیته.

عزیزم تو الان 6روز است که واکسن دو ماهگی را زدی که وارد ماه مبارک رمضان شده ایم.تو که از بس شیطان و با مزه شده ای که بعضی وقتها فراموش می کنم که ماه رمضان است.چونکه من به تو شیر می دهم نتوانستم روزه بگیرم.

ولی چون ماه رمضان را خیلی دوست دارم سحر از خواب بیدار می شوم و برای بابایی سحری را اماده می کنم و اگه تو همچنان بیدار باشی که نه!ولی اگه دست از سر مامانی برداشته باشی و خوابیده باشی همراه بابایی من هم سحری می خورم ولی روزه نمی گیرم.

امسال برای افطار چون تو اذیت نشی زیاد مهمانی نرفتیم و زیاد هم مهمان دعوت نکردیم.فقط مامان جون و عمه ها وعمو اقاجون ها مادر جون،خاله ها،دایی ها....را دعوت کردیم که تو هم خدا را شکر دختر خوبی بودی. 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)