زیباترین ارزوی ما زیباترین ارزوی ما، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره
یکی شدن عشقمونیکی شدن عشقمون، تا این لحظه: 26 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره
شازده پسر اقا سبحانشازده پسر اقا سبحان، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

☆彡 ثنا سوگلی مامان و بابا ☆彡

تولد 6 سالگی و جشن پایانی مهد

1397/2/31 8:16
344 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به عشق های نازم

برای تو می نویسم که جهان با همه عظمتش حول مدار محبت تو می چرخد .

مهربانی های هایت همه را خواهم نوشت ماه تمام من ثنا جان .

تولدت هزاران هزار بار مبارک عزیز دلم

امسال بهار سردی رو داشتیم. چندتا بارندگی خوب هم داشتیم. ولی در کل هوا هنوز سرده

و دم صبح گرمایش کف رو روشن می کنم. ثنا و سبحان یه کمی سرماخوردن

و ابریزش بینی دارن و سرفه های شدیدی که از شب تا صبح شما رو اذیت میکنه

با گرم شدن نسبی هوا دیگه بچه هامی خوان برن تو حیاط اقاجون یا تو کوچه

دو چرخه سواری و کالسکه سواری یا پارک دم در خونه اقا جون جعفر بازی کنن.

ولی خوب بدیش اینجاست که هم زیاد با هم نمی سازن و هم اینکه

من میترسم بزارم برن بیرون از بس که بچه های نازنین مردم رو دم

در خونه یا تو کوچه یا توی پارک میدوزدن . و خیلی استرس پله ها رو دارم.

همش می ترسم تو پله ها سبحان بخوره زمین.

چون میگه خودم میخوام برم پایین دستمو نگیرین
اگرم بریم تو کوچه باز میگه دستمو نگیر خودم هر جا دوست دارم میرم

ماشاءالله انقدرم تند میدوه که نگو سریع سر از کوچه کناری در میاره


امروز چهارمین روزیه که هوا کلا ابری بوده.

این چند روز حال و هوای شمال رو داشتیم که همش هوا ابری و بارونیه و البته یکم سرد.

بارون هوا رو خیلی لطیف کرده. 
خدایا شکرت بابت نعمت بارانت ولی خوب کاش شدتش بیشتر بود و واسه

تغذیه اب های زیرزمینی مفید واقع می شد و شهر ما هم امسال با بی آبی روبرو نشه.

البته فعلا که جیره بندی شده و هر دو روز یکبار اب نداریم و ما هم چون جدیدا

خونمون رو ساختیم هنوز نه پمپ داریم و نه تانک و اینکه توی این یک ماه

قیمت تانک و پمپ سه برابر شده نه تنها این دو بلکه همه اجناس گرون شدن 
(البته تو شهر های غربی کشور این چند وقت حسابی سیل راه افتاده و مردم زیادی شاید دار و ندارشون رو از دست دادن.)

ساز زمانه کوک کوک حال من و تو خوب خوب

پای به پای من بیا دست به دست من بکوب

چه حال خوب و سرخوشی ، پشت به پشت من بده

دلت نلرزه قرص قرص مشت به مشت من بده

به روزگارمون بخند ، که خنده ی تو عالیه

خیالتم که تخت تخت خدا همین حوالیه

به روزگارمون بخند ، که خنده ی تو عالیه

خیالتم که تخت تخت خدا همین حوالیه

♫♫♫

آهنگ حامد همایون خدا همین حوالیه
♫♫♫

ساز زمانه کوک کوک حال من و تو خوب خوب

پای به پای من بیا دست به دست من بکوب

چه حال خوب و سرخوشی ، پشت به پشت من بده

دلت نلرزه قرص قرص مشت به مشت من بده

به روزگارمون بخند ، که خنده ی تو عالیه

خیالتم که تخت تخت خدا همین حوالیه

به روزگارمون بخند ، که خنده ی تو عالیه

خیالتم که تخت تخت خدا همین حوالیه

 

 
دخترکم! زیباترین تولد‌ها، آنهایی است که در رویا برای کسی می‌گیریم
که عاشقانه دوستش داریم. تو بهترین دلیل برای زندگی من هستی.
تولدت مبارک دخترم.
 
 
 
 
گروه سرود زبان
 
 
 
 
اهدای مدرک پایان سال 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
فعالیت کلاسی 
 
 
 
 
اینم عکسای گل دخترم 
جشن پایان سال مهد گل واژه های قران
😍
 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)