زیباترین ارزوی ما زیباترین ارزوی ما، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره
یکی شدن عشقمونیکی شدن عشقمون، تا این لحظه: 26 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره
شازده پسر اقا سبحانشازده پسر اقا سبحان، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره

☆彡 ثنا سوگلی مامان و بابا ☆彡

اولین پارک سبحان جون

1396/11/16 21:48
925 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 


سلام پسر عزیزم عشق من

می دانم امروز بارها و بارها تولدت را تبریک گفته اند

شاید واژه های تبریک آنها زیباتر بوده اند

اما با عشق مادرانه ای که من به همراه تبریکم روانه قلب مهربانت میکنم

قابل قیاس نیست روز میلاد تو روز شکفتن غنچه های مهربانیست

با تمام وجود دوستت دارم

تولدت مبارک

عزیز دلم امسال واست تولد نگرفتیم 

انشاءالله سال بعد 


یه کیک خیلی خوش طعم ، با چند تا شمع روشن
یکی به نیت تو یکی از طرف من
الهی که هزار سال همین جشنو بگیریم
به خاطر وجودت به افتخار بودن

روزی که، تو اومدی روی زمین
یه فرشته کم شد از آسمونا
مثل گل شکفتی بین آدما
گل سر سبد بودی بین اونا
تولدت مبارک عزیزم

دوستت دارم بوس

 

چند تا از عکسات رو برات میزارم تا یادگاری باشه برات

 

96/11/13

 

یه روز با هم رفتیم بابا رو برسونیم پارکینگ تا بره کرمان بار ببره 

و شما هم که عشق فرمان هستین 

 

 

 

 

 

 

 

داری از پنجره پشتی دالی میکنی

 

 

 

96/11/13

سه روز قبل از تولدتت رفتیم

شهر بازی سر پوشیده نزدیک خونمون

وشما که اولین بارت بود میرفتی بیرون بازی

اول که اصلا به وسایل دست نمیزدی

و بعد نمیومدی خونه

اون شب

حسین جون ،خاله زهرا

میکاییل جون ،دایی جون علی

ریحانه سادات جون ،نوه عمه ام

و خواهر نازت ثنا جون

همه با هم رفته بودیم پارک خیلی بهتون خوش گذشت

 

و عکسای داخل پارک

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

حسین جون و شما

 

 

 

ثنا جون و شما

 

 

 

 

 

 

 

 

و گل پسرم با دو دست لباس جدیدبوس

و اینم بگم که شما اصلا اهل عکس انداختن نیستی

همش در حال شیطنت و ورجه وورجه کردنی

 

 

 

 

 

 

 

قربون او خندیدنت 

عاشقتونم بوس

 

 

پسندها (6)

نظرات (4)

مامان نفیسهمامان نفیسه
19 اردیبهشت 97 11:33
ای جان محبت خوشمزه
همیشه به گردش
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
قربون محبتتون ان شاءالله همه همیشه به گردش باشن و خوش 
مامان صدرامامان صدرا
19 اردیبهشت 97 15:14
به به تولد پرنس کوچولو مبارک منتظر عکسای تولدش هستیم😙😙
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
ممنون از لطفتون چشم حتمامحبت
عمه فروغعمه فروغ
20 اردیبهشت 97 14:10
هزارماشالله به این خواهر و برادر ...خدا حفظشون کنهمحبت
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
سلام ممنون عزیزم بوس
🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
23 اردیبهشت 98 7:38
تولدشون مبارک باشه 🎂