زیباترین ارزوی ما زیباترین ارزوی ما، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره
یکی شدن عشقمونیکی شدن عشقمون، تا این لحظه: 26 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره
شازده پسر اقا سبحانشازده پسر اقا سبحان، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

☆彡 ثنا سوگلی مامان و بابا ☆彡

عشق کوچولوی ما 4 ساله شد

1395/2/27 9:51
969 بازدید
اشتراک گذاری

فونت زيبا ساز   فونت زيبا ساز  فونت زيبا ساز  فونت زيبا ساز

 

niniweblog.com  niniweblog.com

 

 

و امروز دوباره متولد می شوی

و شمع ها؛که سهم توست از زندگی

و ستاره هایی که به میهمانی امده اند

و شکوفه هایی که دوباره خواهند شکفت

و عطری که نصیب پروانه هاست

و تو سهم من از تمام زندگی

تولدت مبارک

 

 

 

دخترم گلم پرنسس کوچولوی من

منو ببخش که چندین ماه وبلاگت رو به روز رسانی نکردم

ولی به هر حال امروز رو تونستم و اومدم فقط به خاطر عشق به تو و اینجا

عزیزم خدا رو هزاران مرتبه شکر میکنم که تو رو به من و بابایی داد 

خدایــــــــــــــــــــــــــا

 ممنونم ازت

دختر نازنینم 4 سال با تموم اتفاقهای خوب و بدش گذشت 

با تمام شیرین زبونیات ؛گریه هات؛غرغر کردنات؛و بازی کردنات 

همه و همه گذشتن 

و امروز تو وارد 5 سالگی شدی

انشاالله که سالیان سال زنده باشه و با خوبی و خوشی زندگی کنی 

دوستت دارم ثنا جونم

امسال هم به اصرار خودت تم تولد آبی و سفید بود

روز جمعه  95/2/24 بعد از ظهر ساعت 6 برات تولد گرفتیم 

چقدر ذوق میکردی

از چند روز قبل میگفتی مامان کیک تولدم انگری برد باشه

منم قبول کردم...

همش میگفتی مامان مهمونا کی میرسند 

هر کسی ایفون رو میزد کلی بپر بپر می کردی

میگفتی اخ جون مهمونا اومدن

شام هم کباب بود 

 

اینم کیک تولدت که خودم واست پختم

خودم از کارم خیلی خوشم اومد خجالت

 

 

 

 

 

ثنا جون قبل از اومدن مهمونای عزیز لباس عروستم خودم

دوختم بالاتنه اونو بافتم و بقیه رو دوختم 

 

 

 

 

 

در کل زیاد برای عکس انداختن همکاری نکردی

منم نتونستم ازت عکس خوب بگیرم

چون از کادوی دایی جون سعید خیلی خوشت اومده بود فقط

نشسته بودی و ادم غمگین و خوشحال

می کشیدی پاک میکردی 

دوباره و دوباره ...

هر چی بهت میگفتم بیا عکس بگیر

بیا شمع رو فوت کن بیا کیک و ببر

اصلا توجه نمی کردی ....

با کلی خواهش میومدی و زود فرار میکردی...

 

 

 

 

 

تزیین خونه که خیلی ساده درستشون کردم

 

 

 

رقصیدن خانم گلمبوس

 

 

اینجا هم به چی فکر میکنی نمیدونم..متفکر

 

 

 

عزززززیزمیبغل

 

 

 

لحظه فوت کردن شمع

 

 

 

 

 

اینم کشیدن نقاشی روی تخته وایت برد کادو دایی جون سعید...

 

 

 

 

 

کادو دایی جون و شکلک یوسف بلا 

 

 

 

کادو خاله زهرا و خاله منیژه دایی جون علی

 

 

 

اینم ادمک خوشحال

از 95/2/8

میری کلاس خلاقیت خیلی دوست داری کلاستو 

جلسه اول یه نقاشی دلخواه کشیدی وقتی مربی نقاشی رو

دید گفت شما بیا خلاقیت دو و یک برات پیش پا افتاده اس

و جلسه دوم از خلاقیت دو شروع کردی ..

 

 

 

اقاجون جعفر 50 هزار تومان

اقاجون حجی 50 هزار تومان

عمه زهرا 20 هزار تومان

عمه رضوان 30 هزار تومان

عمو مسعود 30 هزار تومان 

دست همگی درد نکنه زحمت کشیده بودن 

فرشته کوچولوی من انشالله هزار ساله بشی ..

دوستت دارم هوارتا

انشاالله جشن عروسیت عزیزم

انشالله فارغ تحصیلیت عزیزم

آمیــــــــــــــــــن

 

 

 

 

امروز که تولد توست

برای تو برای چشمهای تو هدیه ام ناقابل است

خاطراتی از فرداهامان برای بودنت

همراه ترانه های خیس باران خورده چشمانم

و من در هر تولد تو دوباره متولد می شوم

تولدم مبارک

تولدت مبارک

با صد هزار تا بوسه

 عشق

منی عزیزم 

نذار دلم بپوسه

 

پسندها (6)

نظرات (3)

مامان هانیه
29 اردیبهشت 95 16:40
سلام ثناجون تولدت مبارک ایشالا جشن 120 سالگیت،دست مامانی درد نکنه همه چیز عالی بود
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
سلام خاله جون ممنونم شما لطف دارین زنده باشین
عمه فروغ
5 خرداد 95 12:08
سلام.به به خوش اومدید ثنا گلی تولدت مبارک باشه الهی که همیشه در زندگیت موفق و موید باشی.با آرزوی بهترین ها
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
ممنون خاله جون بزرگوارید
مامان گلشيد
3 شهریور 95 9:02
الهي هزارساله بشي دخملي بختت بلند عزيزم.
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
ممنون خانمی لطف دارین