زیباترین ارزوی ما زیباترین ارزوی ما، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره
یکی شدن عشقمونیکی شدن عشقمون، تا این لحظه: 26 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره
شازده پسر اقا سبحانشازده پسر اقا سبحان، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره

☆彡 ثنا سوگلی مامان و بابا ☆彡

شروع مجدد وبلاگ

1396/2/24 10:00
317 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستای خوبم و عشقم ثنا جون امیدوارم

 که حال تک تکتون خوب بوده و باشد.

محبت

عزیز دلم ثنا جونم الان یکسالی میشه که وبلاکتا به روز

رسانی نکرده ام و دلیلش یکمی تنبلی و دلیل اصلیش این بود

که لطف خدای مهربون دوباره شامل حالمون شده و یه فرشته

کوچولوی ناز مهمون خونمون شد که هم

محمد سبحان صداش میزنیم و هم سبحان

الان دخترم ثنا جون یه داداش سه ماهه داره که

خیلی خیلی دوستش داره و همش ناز و نوازشش میکنهبوس

انشاالله که برسم و این دو تا وروجک بزارن من بیام اینجا

و خاطراتتون رو بنویسم و باز وبلاگ تعطیل نشه...

آمـــــــــــــــــــــین یا رب العالمین

 

اینم سبحان جون عزیزم ...

 

 

سبحان در عید مبعث

 

 

اینم از لطف و مهربونی ثنا جون در قبال داداش جونش

 

 

 

سیزده به در سال 1396

 

 

 

 

 

گرفتن دست ثنا جون توسط سبحان جون

 

 

و در اخر قربون صدقه رفتن ثنا جون...

قربون چشات برم داداشی

فدات انگشتات بشم عزیزم

قربون دستات بشم من

فدات بشم که واسه اجی میخندی

الهی من قربونت برم انقده مهربونی

.....و

قربون هر دو تاتون

ثنا جون 4 سال و 11 ماه 29 روز سن داردبوس

سبحان جون 3 ماه و 8 روز سن داردمحبت

 

 

 

پسندها (4)

نظرات (1)

شهرزاد
24 اردیبهشت 96 21:46
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای باورم نمی شه دوباره برگشتی باورم نمی شه دوباره بچه دار شدییییییییییییییییییییییی دوستم دلم برات تنگ شده بود من مونده بودم تو این برهوته وبلاگی تنهای تنهااااااااااااااااااااااا خیلی خوشحالم دوباره می نویسی خواهش می کنم تمومش نکن بازم بنویس ماشالا ثنا جون چه بزرگ شده دلم براش تنگ شده بود خیلی خوشحال شدم دیدم برگشتی و از اون خوشحالتر به دنیا اومدنه یه نی نیه دیگس مبارک باشه بهم سر بزن
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
واااااااااااااااااااااااااااااااااااای عزیزم ممنون از این همه لطفت منم دلم براتون تنگ شده بود شما بزرگوارید منم خوشحالم که برگشتم انشاالله بتونم ادامه بدم