زیباترین ارزوی ما زیباترین ارزوی ما، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره
یکی شدن عشقمونیکی شدن عشقمون، تا این لحظه: 26 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره
شازده پسر اقا سبحانشازده پسر اقا سبحان، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره

☆彡 ثنا سوگلی مامان و بابا ☆彡

سی وسه ماهگی فرشته نازنینم ثنا

1393/10/28 17:54
361 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم ورودت به سی و سه ماهگی رو به شما دختر گلم ومامان مهربونت تبریک میگم امیدوارم مامانت مرا ببخشه که وارد دست نوشته هاش شدم  اخه مامان چند روزه پای چپش رو گچ گرفتیم چون تاندمهای زانوش اسیب دیده وهمراه با شما دختر گلم منزل مادرجون هستید منم میرم سر کار وشب که برمیگردم میام به شما سر میزنم امیدوارم هر چه زودتر پای مامان خوب بشه که من اصلا طاقت دوری شما ومامان رو ندارم عزیزم بعد از به دنیا اومدنت این اولین بار هستش که دلم خیلی گرفته .دیشب که میخواستم از پیش شما برم گریه میکردی چون صندلی که مامان روش نشسته بود که نماز بخونه را میخواستی وهرچه قدر هم که بهت گفتم عزیزم بیا تا اون یکی صندلی را بهت بدم قبول نکردی هرچند خیلی از ناراحتیت نگرانم ولی عاشق لجبازیهاتم خوب عزیزم دیگه زیاد پر حرفی نمیکنم امیدوارم همیشه سالم و سرحال باشی گلم و با هم دعا کنیم مامان زودتر خوب بشه 

 

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

عمه فروغ
28 دی 93 22:49
33 ماهگی ثنا جونم مبارک.بلا به دور چی شده مریم جون؟ ان شاا.. هر چه زودتر صحیح و سالم به خونت برگردی عزیزم
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
سلام عمه جان ممنونم فعلا که خدا بد داده باید تلاش کنم خوب بشم فردا باید دوباره برم دکتر تا ببینم چی میگه انشاالله
مامان نازنین جون
29 دی 93 9:15
33ماهگیت مبارک عزیزممممممممممممم
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
ممنونم دختر نازت را ببوس
مامان نازنین جون
29 دی 93 9:17
خدا بد نده عزیزم انشاا... که هرچه زودتر حالت خوب بشه
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
سلام خاله جان ممنونم که به فکرم هستید فعلا خونه بابام هستم و از طریق گوشی به وبلاگ سر میزنم واسم دعا کنید
مامان ثنا جون
1 بهمن 93 14:48
سلام عزیزم من و ثنا هم خیلی خیلی دلمون برات تنگ شده دیشب میگه بابا کجاس چرا نمیاد پیش ما بخوابه من بغلش کنم دلم براش تنگ شده مواظب خودت باش عزیزم ممنونم وبلاگ را به روز رسانی کردی
مامان محدثه
1 بهمن 93 17:15
33ماهگیت مبارک عزیز دل خاله
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
سلام خاله جون ممنونم انشالله به زودی پام خوب میشه و میام وبلاگتون
مامان امیرحسین
2 بهمن 93 9:50
سلام مریم جون.ایشالله بلا دور باشه.خیلی از دیدن این پست ناراحت شدم ایشالله زودتر خوب بشی .ثنا جونم 33ماهگیت مبارک
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
سلام خاله جون ممنونم از همدردیتون
آریا، مامانی و بابایی
5 بهمن 93 11:27
ای وای مریم جون خدا بد نده انشاالله زودی خوب بشی خیلی ناراحت شدم راستی ثنا جونی 33 ماهگیت مبارک باشه عزیزم
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
سلام عزیزم ممنون از لطفتون یکم بهترم ولی هنوز پام تو گچه مننونم خاله جون
عمه فروغ
5 بهمن 93 23:19
سلام عزیزم خوب هستید؟ ثنا جون خوبه؟ پاهاتون بهتر شد؟
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم که بهمون سر زدید هنوز خونه بابام هستم و پام تو گچه و با گوشی خیلی سخت میام وبلاگ ثنا جونم خوبه ولی این وضعیت خیلی عصبیش کرده