زیباترین ارزوی ما زیباترین ارزوی ما، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره
یکی شدن عشقمونیکی شدن عشقمون، تا این لحظه: 26 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره
شازده پسر اقا سبحانشازده پسر اقا سبحان، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره

☆彡 ثنا سوگلی مامان و بابا ☆彡

1000روزگیت مبارک ثنا جونم

1393/11/20 7:48
621 بازدید
اشتراک گذاری

 

 نایت اسکیننایت اسکیننایت اسکین

نایت اسکیننایت اسکیننایت اسکین

 

امروز 93/11/20 روز دوشنبه  ربیع الاول 1436

 

 

1000

 

روزه شدی

 

 نایت اسکین

 

یا حسین جانم..

 

وااااااااااای خدا جونم دختر نازم امروز 1000روزه شد.

1000  روزه که قشنگترین و سالمترین هوای زندگی را تنفس میکنم

و با بودنت به بودن ما هم معنای زیبایی دادی

1000   روزه از روزهای قشنگ با تو بودن میگذره و من هر روز

بیشتر از پیش عاشقت میشم و بیشتر یاد میگیرم تا باهات مهربون تر باشم..

عزیز دلم انشالله که 1000 ساله بشی

و همه ثانیه های 1000 سالت پر از شادی و خنده باشه

و شاد زندگی کنی و از زندگیت راضی باشی و هیچ وقت

غم تو دلت نشینه و اشک تو چشمات جمع نشه.

1000 روزگیت مبارک عشق کوچولوی مامان..

خدایا شکرت

که این فرشته ناز را به ما هدیه دادی خودت همه جوره ، همه جا

،پشت و پناهش باش،تا ابد می سپارمش به تویی که به ما عنایتش کردی..

و در اخر هم از بابایی تشکر میکنم که وجودش پر از شادی و مهربونی بوده

برای من  و ثنا جون 

 

دوستت دارم عزیزم

 

 

totalgifs.com alfabeto-atualizpooh gif gif Pooh_Paint-A.gif totalgifs.com alfabeto-atualizpooh gif gif Pooh_Paint-N.gif totalgifs.com alfabeto-atualizpooh gif gif Pooh_Paint-A.gif totalgifs.com alfabeto-atualizpooh gif gif Pooh_Paint-S.gif

جونم1000 روزگیت مبارک عزیز دلم

http://s5.picofile.com/file/8114427542/eda78.gif

 

 

 

 

 

 

ثنا جون در حال فوت کردن شمع تولد

ببخش که واست کیک نگرفتیم چون پام درد می کرد نتونستم....

کادوت هم دو دست لباس خوشکل تو خونه که برات دوختم...

 

 

پسندها (7)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان امیرحسین
26 بهمن 93 9:35
سلام عزیزم.1000 روزگیت مبارک.ایشالله 1000 ساله بشی. مریم جون پات چطوره بهتر شدی ؟پست جالبی بودافرین به این مامان که حساب همه چیز را داره.
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
سلام خاله جون ممنون افرین به شما که به ما سر زدید
عمه فروغ
28 بهمن 93 22:41
سلام مریم جان.1000 روزگی ثنای گلم رو بهتون تبریک میگم ان شاا.. 1000 ساله بشه و بهترین ها در تقدیرش باشه الهی دل کوچیکش همیشه شاد و خوش باشه مریم جان پاتون بهتر شده ؟؟؟
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
سلام خاله جون ممنونم خدا را شکر یه روز بهترم یه روز دوباره از صفر شروع میکنم