زیباترین ارزوی ما زیباترین ارزوی ما، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره
یکی شدن عشقمونیکی شدن عشقمون، تا این لحظه: 26 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره
شازده پسر اقا سبحانشازده پسر اقا سبحان، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره

☆彡 ثنا سوگلی مامان و بابا ☆彡

اتوبوس سواری و خاطره های به جا مانده

1393/10/11 1:41
1,143 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ستاره زیبای من

 

چقدر خواب ببینم که مال من شده ای

و شاه بیت غزل های من شده ای

 چقدر خواب ببینم که بعد آن همه بغض

جواب حسرت این چند سال من شده ای

 چقدر حافظ یلدا نشین ورق بخورد؟

تو ناسروده ترین بیت فال من شده ای

چقدر لکنت شب گریه را مجاب کنم

خدا نکرده مگر بی خیال من شده ای

برای وسعت پرواز بال من شده ای

میان بغض و تبسم میان وحشت و عشق

تو شاعرانه ترین احتمال من شده ای

مرا به دوزخ بیداریم نیازی نیست

عجیب خواب قشنگی ست مال من شده ای

 

 

 

روز جمعه 93/10/5

از خونه اقاجون جعفر رفتیم باغ..... ثنا جون در حال چیدن اکالیپتوس برای بخور دادن

مامان صبر کن از این برگها بچینم وقتی مریض شدی باهاش بخور بده.

زودی خوب بشی...

 

 

 

عاشق چیدن برگ گل و درخت هستی..

 

 

همون روز اقاجون و بابایی داشتند درخت می کاشتند تو هم چند تا چوب

کوچولو برداشته بودی و واسه خودت درخت می کاشتی..

هرچی میگفتم ثنا جون با این لباسها راحت نیستی بیا عوض کنم میگفتی صبر کن درختام را بکارم..

ثنا جون بیا بریم خونه شب شد ..صبر کن منم مثل بابایی درخت بکارم اب بدم بریم ..

چقدر میگی بریم حواسم برت میشه ببین نمیزاری درختم را بکارم..

خواهش میکنم یه چوچولی صبر کن من درختم را بکارم...

و بعد از اون پا شدی نگاش میکنی و میگی خوشل شد..

منم میگم بله که خوشکل شد..

میگی بگو افرین دخترم..

منم که نمیتونم تو را بچلونم چون دوست نداری گذاشتم دنبالت و کلی خندیدیم.

 

 

 

روز چهارشنبه 93/10/3 واسه خاله زهرا و عمو ابوالفضل شب چله ایی برده بودیم..

 

 

 

ثنا جون چه ست شدی با مبل ها...

در حال خوردن خامه انگشت انگشت...بعد از اون هم اجیل....

البته  چون شهادت بود همون شب نبردیم .

ما کلا مراسم ها را طبق رسوم انجام میدیم ولی بدون تشریفات و هرچی در توان داریم.

خیلی هم خوش میگذره...

 

 

 

همون شب با مهدی و یوسف ارایشگری میکردید...

البته شما هم اجیل می خوردی هم توسط مهدی ارایش میشدی..

حالا اگه من می خواستم موهات را شانه بزنم کلی گریه می کردی و نمیگذاشتی..

خدا شانس بده...

 

 

 

بازی با جایزه  بابایی

من برای اینکه زیاد اذیت نکنی و عادتهای بدت را کنار بگذاری یه کاغذ برداشتم و دوقسمت کردم

یه قسمت کارهای خوب ثنا جون یه قسمت کارهای بد ثنا جون

کارهای خوب با گل و کارهای بد ضربدر و هر موقعه گلها به 10 تا رسید

یه جایزه داری که اولینش این توپ بود..

یه روز هر چی بهت گفتم کارد خطرناک گوش ندادی منم واست یه ضربدر گذاشتم برگشتی

میگی اشکال نداره میرم پاک میکنم یه گل میکشم بهت میگم با خودکاره پاک

نمیشه میگی خوب خط خطی میکنم..

کلا من و بابایی از پس زبونت بر نمی یایم...جواب در استین اماده...

ای نیم وجبی...

مثلا می خواستم بهتر بشی..که یه خورده جواب داد...

 

 

 

داری واسه من شعر میخونی با میکروفن...

 

 

موقعی که عصبانی میشی و تو سر خودت میزنی به نظر شما باید چکار کنم؟

بدون دلیل و الکی بیشتر وقتها عصبانی میشی و میزنی تو سر خودت...

 

 

 

لاک زدن ثنا جون اینم بدون من که یکمرتبه دیدم صدات نمیاد اومدم دیدم

رفتی اشپزخونه داری لاک میزنی برای اولین بار خودت لاک میزدی ..

مثل این حرفه ایی ها...من خودم اصلا اهل لاک زدن نیستم چون برای نماز خوندن باید

پاک کنم اصلا بیخیالش میشم..ولی خیلی دوست دارم حتی برای عروسی ها هم نمیزنم...

 

 

 

 

 

اینم از تولد الکی (به قول خودت)که همیشه برگذار میشه...

توسط من و شما همین

 

 

 

فوت کردم دیدی تونستم

 

 

روشن کردن فشفشه

 

 

بریدن کیک..

 

 

رقصیدن و تمام

 

 

روز دوشنبه بعد از ظهر93/10/8 با بابا رفتیم پارک بعد از کلی بازی کردن بازم دل نمی کندی

اخرش با گریه سوار ماشین شدی..

 

 

 

روز سه شنبه برای اولین بار با همدیگه با اتوبوس رفتیم خونه اقاجون و  مادر جون

که اینم داستان داره..

تقریبا یه 15 دقیقه پیاده رفتیم تا رسیدیم به اتوبوس ..که خودت گفتی سوار اتوبوس زرد بشیم.

تا سوار شدیم 15 دقیقه نشستیم که تو گفتی مامان پیف دارم منم یکم اینطرف اونطرف را نگاه کردم و دیدم جاره ایی نیست موقع حرکت اتوبوس بود که پیاده شدیم و اونطرف خیابون دستشویی بود با عجله رفتیم و برگشتیم و دوباره سوار اتوبوس ابی شدیم و کارت زدیم دوباره خلاصه بعد از 10 دقیقه حرکت کردیم و دوباره پیاده و سوار اتوبوس قرمز شدیم و بلاخره بعد از هفت خان رستم رسیدیم تا پیاده شدیم و رسیدیم دم در خونه اقاجون من میخوام برم پارک فقط اجازه دادی چادرم و کیفم را بزارم و بریم ..

 

 

 

پارک خونه مادر جون

قربون ژست گرفتنت...

 

 

 

 

 

بعد از پارک برگشتیم خونه اقاجون ..

ازت پرسیدنت با چی اومدی گفتی با اتوبوس ..

اول سوار زرد شدیم کارت زدیم..پیفم گرفت بعد سوار ابی شدیم ما

را نیاورد سوار قرمز شدیم ما را اورد تمام را کامل توضیح دادی..

تو اتوبوس هم کلی سوال پرسیدی چرا اتوبوس  وایساد؟

چون اینجا ایستگاهه..

چرا کارت زدیم..؟چون اگه نزنیم ما را نمیبره این کرایه اتوبوس بود..

چرا اینهمه خانم سوار شدند.؟

چرا مسافرا نمیوند سوار بشند حرکت کنیم..

خلاصه هر سوال داشت پرسید..این بود خاطره اتوبوس سواری.

 

راستی خانمی روز دوشنبه 93/10/15

روز تولد منه..

تولدم مبارک...جشن

 

روز جمعه 93/10/12 اقاجون و مادر با هواپیما رفتند مشهد روز 5شنبه برمیگردند به سلامتی

ثنا جون:مامان زنگ بزنیم اقاجون دلم براش تنگ شده..

زنگ زدیم سلام اقاجون خوبی واسه من دعا کردی...سوغاتی خریدی.

اقاجون بله که دعا کردم واست سوغاتی خریدم..

چی خریدی؟لباس.

اخ جون واسه من لباس خریده...مسی عزیزم.

ساعت یک نیمه شب گریه میکنی و میگی برم پیش مامان جون میگم خوابه

میگی دلم براش تنگ شده..

بهت میگم دلت برای مامان جون تنگ شده یا واسه کاکایو تپلی هاش 

واسه کاکایو تپلی هاش

من و بگی مونده بودم چی بگم..خنده

 

خیلی خاطره و حرف دارم برات بنویسم ولی الان دیگه خسته شدم بعدا..

 

ثنا جون 2 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

 

 

 

پسندها (6)

نظرات (11)

عمه فروغ
16 دی 93 12:11
سلام خوب هستید؟کلی از خوندن خاطرات زیباتون لذت بردم اول از همه تولدتون مبارک ان شاا.. سال های سال زنده باشید و سایتون بالای سر گل خوشگلتون باشه آفرین به ثنا جونم که کلی کارهای خوب کرده و جایزه گرفته ای جونم ببین چطور لاک میزنه
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
سلام به روی ماهت عزیزم.. ممنونم انشاالله..شما هم همینطور شما لطف داری عمه جان
مامان بهار
17 دی 93 16:04
خیلی پست خوبی بود.خوبی ثنا خوشگله.عاشقه لاک زدنتم قرطی. مریم جون شما خوبی؟
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
سلام ممنونم عززیزم از اینکه بهمون سر زدید ممنونم...خوبم خدا را شکر مهر نگار جونم را ببوس
خاله عاطفه
17 دی 93 16:47
________________________¶¶¶¶¶¶¶ ____________¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___________¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶_____¶¶¶¶ __________¶¶¶____¶¶¶¶¶¶¶_______¶¶¶ __________¶¶¶_____¶¶¶¶¶_________¶¶¶ __________¶¶¶_____¶¶¶¶¶_________¶¶¶ __________¶¶¶______¶¶¶¶________¶¶¶ ________¶__¶¶¶_____¶¶¶¶________¶¶¶¶¶¶¶¶ ____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶¶_____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ __¶¶¶______¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶___¶¶¶¶¶¶______¶¶¶ _¶¶¶_________¶¶¶¶¶¶_¶¶¶¶__¶¶¶¶¶________¶¶¶ _¶¶¶___________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶________¶¶¶¶ _¶¶¶____________¶¶¶¶___¶¶¶¶¶________¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶__________¶¶¶______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶______¶¶¶____________¶¶¶ ____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶___¶¶¶¶_____________¶¶¶ ____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶___________¶¶¶ ___¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_¶¶¶¶¶_¶¶¶¶¶__________¶¶¶ ____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶___¶¶¶___¶¶¶¶¶¶________¶¶¶ ____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶_____¶¶¶¶¶¶_____¶¶¶ ______¶¶¶¶¶¶¶¶¶_____¶¶¶¶_____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ __________¶¶¶_______¶¶¶¶_____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ __________¶¶¶________¶¶¶______¶¶ _________¶¶¶_________¶¶¶¶_____¶¶ _________¶¶¶_________¶¶¶¶¶___¶¶¶ __________¶¶¶_______¶¶¶_¶¶¶¶¶¶¶¶ __________¶¶¶¶_____¶¶¶___¶¶¶¶¶ ___________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶ ______________¶¶¶¶¶____¶¶¶ ______________________¶¶¶ ____________¶_________¶¶ ____________¶¶_______¶¶ ___________¶¶¶¶______¶¶_____¶¶¶¶ __________¶¶¶¶¶¶____¶¶____¶¶¶_¶¶¶ _________¶¶¶¶¶¶¶___¶¶¶___¶¶_____¶¶ _________¶¶¶¶¶¶_¶¶¶¶¶¶__¶¶______¶¶ __________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_¶¶_______¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶_¶___¶¶¶¶¶¶¶__¶¶_______¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶_____¶¶_____¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶_____¶¶______________¶¶¶ ___¶¶¶¶¶¶___¶___¶______¶¶__♥L♥O♥V♥E_____¶¶ _____________¶_¶¶______¶¶________________¶¶ ______________¶¶_______¶¶_______________¶¶ ______________¶¶_______¶¶______________¶¶ ______________¶¶¶______¶¶____________¶¶ _____________¶¶__¶¶____¶¶_________¶¶¶ _____________¶¶___¶¶___¶¶_____¶¶¶¶ _____________¶¶____¶¶__¶¶¶¶¶¶¶ سلام خوبین؟؟ ماشالله به کوچولوی نازتون وب زیبایی دارین ب وب منم سر بزنید تازه ساختم منتظر نظرای قشنگتون هستم یادتون نره بیایید
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
سلام.. چشم حتما بهتون سر میزنم
شاپرک
18 دی 93 3:11
سلام.نیکان تو مسابقه نی نی وبلاگ شرکت کرده کدش ۹۶ لطفا هر کی میتونه این شماره رو اس کنه به ۱۰۰۰۸۹۱۰۱۰هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستیم با هر خط فقط یه رای ثبت میشه لطفا هر کس می تونه با چند تا خط مختلف رای بده کد نود و شیش ۹۶ فقط بفرستید کافیه،مرسی
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
چشم حتما
خاله عاطفه
19 دی 93 12:50
مرسی خاله عید شما هم مبارک
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
چقدر سریع انلاین هستید..ممنونم
مامان و بابا
19 دی 93 19:57
سلام مامانی نازو مهربون خوبی ؟ نینیت بسیاااار نینی نازو خوشگلیه خدا برات نگهش داره و همیشه سالم و سلامت باشه عزیزم منم مامان دوتا نینی نازو خوشگلم به ما هم سر بزنی خوشحال میشیم عزیزم
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
سلام ممنونم شما لطف دارید ..چشم بهتون سر میزنم
مامان امیرحسین
20 دی 93 16:04
سلام عیدتون مبارک. تولدت مبارک مریم جون ایشالله 120 ساله بشی ،ببخشید با تاخیر اومدم تبریک میگم. این مراسم شب چله ای برون را ما هم داریم همین مراسمهاست که فامیل را دور هم جمع میکنه وخاطره میشه.به به چه کارهایی میکنه درخت میکاره، لاک میزنه قرطی خانم ثنا جو.ن خاله کاش یکم از این برگهای اکالیپتوس به منم میدادی خیلی لازم داریم الان آرزوی ما بزرگها سلامتی وشادی شما کوچولوهای دوست داشتنیه
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
سلام عید شما هم مبارک... مرسی شما لطف دارید ولی کاش انقدر سنمون نره بالا خسته کننده میشه.. واقعا که با این مراسمها دور هم جمع شدنش خوش میگذره.. خاله جون قابل شما را نداره... انشاالله که هر چه زودتر خوب بشند...
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
21 دی 93 2:25
سلام عزیزم خوبید ببخشید من وقت نشد بیام بهت سر بزنم وجواب اون کامنتتون هم مونده انشالله باز میام الان دیروقته لطفآ برید خصوصی
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
سلام ممنونم شما لطف دارید..چشم خصوصیتونم خوندم..
مامان ناهید
22 دی 93 8:58
سلام مریم جون خوبید ثنا جون حوبه ؟ فداش بشم وااااااااای چقدر از خواندن خاطره هاش لذت بردم چقدر دخترکمون شیرین زبرون والبته بلبل زبونه درختکاری هم که بلدی ثتا جون میوه داد برا ما هم پست می کنیییییییییی؟؟
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
سلام به روی ماهت..خوبیم..مرسی اونکه راست میگی خدا را شکر هم شیرین زبون هم بلبل زبون تشریف دارند.. درختی که ثنا جون کاشت هیچ وقت میوه نمیده...چون دو تا تکه چوب کوچولو بود ولی از بقیه درختها براتون پست میکنم..
مامان ناهید
22 دی 93 9:00
فکر کنم اولین بارش بوده سوار اتوبوس شده که اینقدر ذوق برش داشته بود خوبه بچه همه چیزو تجربه کنه منم با این پرسیدنهاش ذوق زده شدم 32 ماهگیت هم مبارک عزیزم 200 سال زنده باشی
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
بله خاله جون اولین بارش بود...اینم از بس گفت بردمش برای اینکه انگشتهای دستم یکمرتبه عین یه چوب سفت میشه میترسم بغلم که هست بندازمش و به دلیل زانو درد زیاد نمیتونم راه برم ولی به خاطر دل دخترم رفتم و خدا را شکر اتفاقی نیافتاد خاله جون خیلی خیلی سوال میپرسه اینها تازه نصفش بود.. ممنونم انشاالله
مامان ناهید
22 دی 93 9:05
مریم جون شرمنده دیر جوابتو دادم راستش من هنوز تصمیم نگرفتم برا عید بچه ها چی بدوزم فاطمه خیلی پارچه داره دارم دنبال یه مدل خوب براش می گردم می خوام که تا حالا ندوخته باشم ولی هنوز پیدا نکردم حالا اگه شما مدلی گیر اوردید به ما هم بگید ممنون میشم محمد رضا هم فعلآ تازه نوش کردیم وقصد خرید لباس بیرونی را ندارم اگه بخوام بگیرم برا تو خونه هست واونم باز دوتا پارچه چرم داره برا شلوار وکاپشن که تا من بیام بدوزم هوا گرم شده وبدرد گرما نمی خوره می ذارم برا سال دیگه ولی قصد دارم سویی شرت دورنگ براش بدوزم اگه وقت کنم ممنون که در این مورد با من در تماس بودی خیلی زیاد خوشحال شدم دوختی برا ثنا جون به ما هم نشون بده راستی برا خودت چی می خوای بدوزی؟اگه دوست داشتی جواب بده عزیزم
مریم(مامان ثنا جون)
پاسخ
ممنونم که جوابم را دادید چشم اگه مدلی پیدا کردم برات میفرستم.. برای خودم احتمالا مانتو میدوزم با پارچه تابستانه و کیپور خیلی سبک تا الان نظرم این بوده شاید تعغیر کنه....به نظر شما خوبه..من اصلا دنبال مد نیستم هرچی به ذهنم برسه و خودم توش راحت باشم همون را میدوزم ... اگه مدل مانتو جدید داشتی خبرم کن..