زیباترین ارزوی ما زیباترین ارزوی ما، تا این لحظه: 12 سال و 6 روز سن داره
یکی شدن عشقمونیکی شدن عشقمون، تا این لحظه: 26 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره
شازده پسر اقا سبحانشازده پسر اقا سبحان، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

☆彡 ثنا سوگلی مامان و بابا ☆彡

اســــــــــــــکیموی........ خوشــــــــــــــــــکل من

1391/8/3 17:36
553 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به میوه بهشتی من

عزیزم تو مهمونی رفتن را خیلی دوست داری صبح تا چشمای نازت را باز می کنی به چادر مامان نگاه می کنی و یه اهنگ قشنگ از خودت می نوازی من اول متوجه نمی شدم منظورت چیه یک روز چادر را که از جلوی چشمت برداشتم و اویزون کردم اهنگ خاصی که می نواختی زیادتر شد از اونجا بود که دیدم بله خانم منظورشون اینکه چادر را سرت کن و من را ببر بیرون.

من هم یا می برمت پایین پیش مامان جون....... یا بالا پیش زن عمو مسعود........ یا خانه خاله ........و یا خانه مادر......... جون این بار رفتیم خانه مادر جون و با زهرا خاله کلی بازی کردی و خندیدی.چند تا عکس ازت گرفتم برات می گذارم تا وقتی بزگ شدی ببینی عزیزم.

عکس در ادامه مطلب

این بلوز که پوشیدی مادر جون واسط خریده ..........عاشقتم  

اسکیمو

 

قربون لبخندت عزیزم

اسکیمو

 

 

خرس خاله وجیهه که هر وقت می رویم خانه اقاجون و مادر جون ارادت خاصی بهش داری.

خرس خاله

 

خرس خاله

سوغاتی مادر جون از مشهد............... مبارکت باشد دخملم

سوغاتی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

یک دوست
3 آبان 91 18:14
سلام مامان بابای گل کودک شما الان در دوران زیبای کودکی به سر می بره دست و پای اون فوق العاده کوچک و ظریفه و چین و چروک های فوق العاده زیبایی داره اما تا چشم به هم بزنید تمام این ظرافت ها از بین میره و کودک شما از دوران کودکی فاصله می گیره پس تا دیر نشده با ما همراه بشید تا از دوران کودکی نی نی خودتون یه خاطره زیبا رویایی و ماندگار بسازیم برای چند لحظه ام که شده وقت بگذارید و از سایت ما دیدن کنید چیزهای باور نکردنی برای شما داریم www.shahrekhatere.com