زیباترین ارزوی ما زیباترین ارزوی ما، تا این لحظه: 12 سال و 7 روز سن داره
یکی شدن عشقمونیکی شدن عشقمون، تا این لحظه: 26 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره
شازده پسر اقا سبحانشازده پسر اقا سبحان، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

☆彡 ثنا سوگلی مامان و بابا ☆彡

عــ ـــــــ ــــــر و ســـ ــــ ـــــ ــــی

1391/8/3 10:10
366 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خداوندی که عشق را افرید.سلام به دخملم

سلام نی نی های خوشکل من دیشب رفته بودم یکجایی که عاشقشم و خیلی دوست دارم.(عروسی)از دم در که وارد شدم کلی ذوق کردم و دست و پام را تکان می دادم بعد من را از مامانم گرفتند و دست به دست تا ته مجلس رفتم و لپم هم خیلی درد گرفت از بس کشیدند و بوسیدند. روی هم رفته خوب بود جاتون خالی.

اما صبح که از خواب بیدار شدم مامانم متوجه شد گوشوارم نیست با خاله، زن دایی ،اقاجون ،دایی کل خانه را گشتند ولی نبود که نبود.مامانم گفت فدا سر گل دخترم خدا را شکر چشمشون به گوشوارش گرفت این هم عرسی رفتن من.

یه دوست هم به نام عارفه پیدا کردم مامان من هم که همه جا دوربین را دنبالش میاره از من و دوستم عکس گرفت.

 

این دو عکس را بعد از این که از عروسی برگشتم مامان ازم گرفت.اخر شب هم دست از سرم بر نمی داره این مامان.

عکس در ادامه مطلب

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

وقتی از عروسی برگشتم

 
جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

فرشته من

 
جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

این دو عکس را هم تو عروسی موقعی که با مامان تو اتاق می خواستم شیر بخورم با دوستم عارفه جون ازم گرفته. 
جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

من و دوستم

 
جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

دوستم خیلی ناز و شیطونه مثل خودم مگه نه خاله های عزیز 


جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متنمن و دوستم 

 
جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ریحانه جون
3 آبان 91 14:24
مبارکه سلام مامانی نی نی خوشملی دارین....به وب دخمل منم سر بزنید .....مرسی راستی ...... با تبادل لینک موافقید؟؟؟؟؟