زیباترین ارزوی ما زیباترین ارزوی ما، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره
یکی شدن عشقمونیکی شدن عشقمون، تا این لحظه: 26 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره
شازده پسر اقا سبحانشازده پسر اقا سبحان، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

☆彡 ثنا سوگلی مامان و بابا ☆彡

بالاخره سونوگرافی

1391/8/27 22:02
606 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

  • فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

 

 

 

 

٢٢/٣/٩١ 

بالاخره بعد از کلی پرس و جو و مشورت های زیاد تصمیم گرفتند من را ببرند سونو گرافی از معدم بگیرند.تا مشخص بشه که دلیل استفراغ های زیاد«دل درهای زیاد«گریه های زیاد من چیه.با مامان و بابا و مادر جان فاطمه راهی شدیم.اونجا که رسیدیم چون مطب دکتر برام تازگی داشت ترسیدم زدم زیر گریه مامانی هم روی یه صندلی که کمتر بهم باد کولر بخورد نشست تا بهم شیر بده.استرس

هین شیر خوردن حواسم به مامانی و بابا بود که در مورد من حرف می زدند.مامانی می گفت دخترم چون شیر می خوره گرمش میشه وقتی می ریم تو اتاق دکتر واون مایع سرد را روی شکمش می ریزه و با وجود کولر تازه سرما نخوره خیلیه.

حسابی حواسشون به من بود.خلاصه اسمم را پذیرش صدا زد.با مادر جان و مامانی رفتیم داخل ولی مادر جان رفت بیرون چون خانم دکتر گفت.مامانی هم اشک تو چشماش جمع شده بود و با ناراحتی دست و پای من را گرفته بود.من هم به محض اینکه اون مایع یخ را ریخت روی شکمم خواب بودم زدم زیر گریه اتاق خیلی سردبود.بعد از ١٠ دقیقه خانم دکتر گفت چون گریه می کنه بیرون منتظر باشید تا دوباره صدا تون کنم.

من دوباره شیر خوردم تا خوابم برد صدامون زدند تو و دوباره بررسی خانم دکتر و گریه های من و مامانی شروع شد.چه زجر اور بود.این دیگه چه کاریه چرا من را اذیت می کنند.نفهمیدم.

خلاصه بعد از یک ربع خانم دکتر رضایت دادند.مامانی هم با ترس و لرز از او پرسید سونو چطور بود گفتند که خدا را شکر هیچ مشکلی نداره.مامانی خوشحال من که داشتم گریه می کردم را بغل کرد و بوسید جواب را گرفت و با خوشحالی به بابا و مادر جان نتیجه را گفت.

این روز سخت هم با برگشتن به سمت خانه تمام شد تو راه هم قربان صدقم میرفتند.

خدایـــــــــــــــــا کاشکی دیگه منا چنین جاهایی نبرنــــــــــــــــــــد.

اینم عکس سونو گرافی معدم.اون روز من 28روز داشتم.


 این عکس سونوگرافی معده ثنا جونه 91/3/22


 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان محمد فرهام
21 شهریور 91 19:29
سلام خاله جونی میشه بیایی و یه رای طلایی به گل پسری بدین لینکش توی وبم هست اگه زود بیایین تا دیر نشه ممنون میشیم شماره 42