زیباترین ارزوی ما زیباترین ارزوی ما، تا این لحظه: 12 سال و 5 روز سن داره
یکی شدن عشقمونیکی شدن عشقمون، تا این لحظه: 26 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره
شازده پسر اقا سبحانشازده پسر اقا سبحان، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره

☆彡 ثنا سوگلی مامان و بابا ☆彡

شیرین تر از هندوانه ثنا جون

1392/2/8 10:55
1,009 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به خوشکل ترین و رویایی ترین دختر دنیاچشمک

من از طرف ثنا جون ازتون معذرت می خوام...ببخشید پشتم بهتونه...

جدیدا این شکلی دالی بازی میکنی..

خوب اینم یه جورش دیگه نخند...خنده

 

 

عزیزم ادامه مطلب را ببین...

قربونت برم دخمل من...

اولین باری که هندوانه را دیدی بیچارمون کردی  تصاویر گویای حقیقت هستند...

ببخش کیفیت نداره عجله کردم تا داغه بگیرم زیادی داغ بود نیم سوز شد...قهقهه

اول که گریه میکردی که چرا نمی تونی بلندش کنی.؟

بابایی کمک کرد تا از زمین برش داشتی.. این شکلی.!

 

 

 

بعد شدی این شکلی خوشحال @نیشخند

 

 

بعد با کمک بابا رسول گذاشتی زمین ، قایمش کردی و گفتی نییییی !

 

 

این شکلی!

من و بابا هم منتظر که ایا بهمون میدی بخوریم یا که نه؟؟؟؟

منتظر

 

 

اینجا را ببین حسابی عاشقش شدی بوس و لالا کردن  اینجور که معلومه حالا حالا ول کن نیستی..

اخه مگه این چی داره عزیزم بیا منا بوس کن.!گریه

 ببین استرس گرفتم..استرس

 

 

واااااااااای تازه تصمیم گرفتی که بری بشینی روی هندوانه فکر کنم پیش خودت فکر کردی توپه اخه بعضی وقتها روی توپ میشینی..

 

 

تو میتونی .

 

 

هووووووورررررررررا موفق شدم..هورا

چه کیفی داره. 

 

 

 

اخ جون بلاخره رضایت دادی که ببریمش.

چقدر قرمزه ..بگذار امتحان کنم اوممممممم خیلی خوشمزاس.. 

 

 

بگذار پشتش را ببینم چرا بیرونش سبزه توش قرمزه ؟؟؟

 

 

نه مثل اینکه توش خوشمزه تره. 

 

بفرمایید هندوانه شیرین خوشمزه به شرط چاقو.خوشمزه

خوشمزهخوشمزهخوشمزه 

 

هرکس همچین هندوانه ایی را بخوره این شکلی میشه..

 

 

ووااااااییییی چه بزرگ شدم اخ جونم. 

 

 

 فردای اون روز 11 ماه 8 روزگی.

خونه مادر جون مشغول دیدن بی بی انیشتن..هیجانش زیاده ایستاده میبینی.

قربونت برم با اون ابت (رفت)گفتنت عزیزم  

 

 

عاشقتم عزیزم با این کارهای جذاب و شیرینی که انجام میدی..

 

پی نوشت :

این روزها کارم شده فقط دنبال شما اینطرف و انطرف رفتن.و پختن غذا های جور واجور تا شاید از یکیشون خوشت بیاد و بخوری..تنها چیزهایی که دوست داری زرده تخم مرغ که با روغن زیتون یا کره پخته باشم.

سیب زمینی سرخ شده با روغن زیتون یا کره...

که من هم دو ساعت خیس میکنم داخل اب و بعد برات سرخ میکنم ولی بیشتر وقتها اب پز میکنم...

ماکارانی را خیلی دوست داری..

بعضی سوپها را میخوری بعضی هاش را نمی خوری...

کلا غذا هایی که نباید بخوری را دوست داری..

 

ولی من باز هم ادامه میدم ..

 

برات گردو و بادام و پسته را میکس کردم خیلی دوست داری..نوش جونت.

 

از وقتی به دنیا اومدی دندون درد های شدیدی دارم ولی وقت نمیکنم برم دندون پزشکی..چه کنم خوب خیلی دوستت دارم همه وقتم برای شماست..

 

اب بازی را خیلی دوست داری...

توپ بازی را  عاشقش هستی ..

 

و علاقه زیادی به کتاب قصه داری..

رفته بودیم کتابخونه تا من کاغذ رنگی بگیرم برای تولدت ..تا کتابها را دیدی چنان ذوقی کردی که نگو من هم برات یه کتاب رنگ امیزی همراه با شعر برات گرفتم..

خیلی دوستش داری وقتی برات میخونم نانای میکنی و دست میزنی..

یه روز خونه خاله بودیم با زهرا تو اتاق بازی میکردی من اومدم بخوابونمت که شروع کردی به گریه کردن نه اینجورا، اونجور..

مامیت را باز کردم، بردم شستمت ،پات را پماد زدم ،تمام لباسهات را عوض کردم .البته با همفکری خاله ها ..هر کدوم یه چیزی میگفتیم شاید پاش میسوزه شاید یه چیزی تو لباسش داره اونا نیش میزنه..

کلافه

خلاصه شیر هم نمی خوردی پاشدم بقلت کردم تا راه برم و شیرت بدم تا اروم بشی..تا که پاشدم یه کتاب از همون رنگ امیزی ها جلوی کامپیوتر دیدی برداشتی و اروم شدی..زهرا را صدا کردم گفتم اون موقعه که من نبودم تو این کتاب را به ثنا داده بودی گفت بله...

علت گریه مشخص شد..شما کتاب را میخواستی..

خدا خوبت کنه زهرا جون با اون کارات...قهقهه

قیافه همگیمونتعجباوه

دلیل خریدن اون کتاب هم همین بود..

ببخشید سرتون را درد اوردم خودمم نفهمیدم عجله عجله چی نوشتم..

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

الهام
8 اردیبهشت 92 13:02
واي مريم جون
از يه زاويه ي ديگه عكس ميگرفتي؟؟اينجوري ما بايد لبخند بزنيم و منتظر ظاهر شدن عكسمون بشينيم!!


دختر خدا بگم چکارت نکنه از بس خندیدم ترکیدم..خوب شما از یه زاویه دیگه نگاه کن عزیزم..
الهام
8 اردیبهشت 92 13:12
چه دوري برداشته!!!
نوش جونت هندووونه
مريم جون به نظر من زودتر خودتو به يه دندون پزشك نشون بده!!زودتراز اينا بايد نشون ميدادي!!
ممكنه از دستشون بدي!!
من يه چندتا دندونپزشك خوب ميشناسم اگه خواستي بگو آدرس بدم
بوس


میبینی خاله جون کار مون چیه..
چشم حتما در اولین فرصت چون دیگه خودمم کم اوردم از یه طرف سر درد و چشم درد و از طرف دیگه دندون درد دیگه خسته شدم..
اگه که قسطی انجام میده بهم ادرس بده.
مامان شیدا
8 اردیبهشت 92 14:24
ای جووووونم که انقدر شیرین شدی خاله جون


مرسی خاله جون..
الهام
9 اردیبهشت 92 22:45
عزيززززززززززززززززززززم خصوصي
نازنین (مامان ثنا)
10 اردیبهشت 92 0:12
عجب زاویه باحالی مریم جون
به این عکس میگن عکس هنری
خیلی باحال بود
ثنا جونم آخه تو خودت هندونه ای دیگه باید یه قاچ ازت خورد از بس خوشمزه ای
قربونت برم عروسک


بله خیلی باحاله.خودمم خوشم اومده از این عکسش.
خدا نکنه خاله..بوسسسسسسسسسسسسس واسه ثنا جونم