زیباترین ارزوی ما زیباترین ارزوی ما، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره
یکی شدن عشقمونیکی شدن عشقمون، تا این لحظه: 26 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره
شازده پسر اقا سبحانشازده پسر اقا سبحان، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره

☆彡 ثنا سوگلی مامان و بابا ☆彡

ایستادن به روی پاهای کوچولو

1392/1/18 16:31
479 بازدید
اشتراک گذاری

ماشاالله نشه فراموش...

لبخندسلام زیباترین افریننده هستیماچ

همیشه با شیرین کاری هات ما را ذوق مرگ می کنی.. با بابایی بهت حمله می کنی و تا می تونیم بوسه بارانت می کنیم و تو هم خودت را واسمون لوس می کنی....خدا کنه سو استفاده نکنی...

هوراهوراهووووووووووووورررررررررررااااااااااااااااااااااااااا هوراهورا

بلاخره امروز(١٨/١/٩٢ روز یکشنبه ساعت ٤ بعد از ظهر) در یک روز بهاری بارانی که هوا دوباره سرد شد و من مجبور شدم بهت لباس گرم بپوشونم ...توانستی بدون کمک من و بابایی روی پاهای کوچولوت بایستی

چقدر هم ذوق زده شده بودی ...

فلفل تند و تیز من...با عجله بلند می شی و بدو بدو راه می ری.....الان ساعت ١ بعد از نیمه شبه و تو را با هزار زحمت خوابوندمت خواب از بس می شستی و یا اینکه می افتادی زمین بلند می شدی و می دویدی...دیگه داشتی پیلی پیلی

 می رفتی ولی نمی خواستی بخوابی چون خودت هم متوجه شده بودی که انگار یکی دیگه از مراحل زندگیت را پشت سر گذاشتی.....

بهت تبریک می گم....انشاالله تمام مراحل زندگیت را با موفقیت پشت سر بگذاری....به امید ان روز.....

 

این هم عکسش که خوشبختانه دوربین دم دست بود و من هم ازت عکس گرفتم خوب نشد ولی همین هم غنیمته....

 

بابایی بعد از ٢ روز اومد خونه و من بهش گفتم ذوق مرگ شد ...

صد تا بوست کرد.....

 

تشویققربون اون قدم هات ریزه میزه فسقلیتشویق

 هزار ماشاالله...

18/1/92

 

اینم عکسهایی که نیمه شب ازت گرفتم

و بعد تو را با زحمت فراوان خواب کردم

 

 

منم که نگم الان ساعت چنده از اون موهای ژولیده معلومه...

 

هر چه می گفتم بابایی خوابه بریم بخوابیم بیشتر ذوق می کردی

و نمی یومدی بخوابی.....

و سرت و صورت کوچولوت را می گذاشتی لب گهواره که مثلا خوابیدی.....

موقع شیر خوردن هم یکمرتبه پا می شدی یکم راه می رفتی و برمی کشتی شیر می خوردی.....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان حسین جون
19 فروردین 92 13:50
سلام عزیزم مبارکه راه افتادنت خانم خوشکله امیدوارم قدم در راه راست برداشته باشی


مرسی خاله جون انشاالله ...
الهام
20 فروردین 92 13:08
ماشالا ماشالا...
استارتو زدين ديگه؟!!!


اونم چه استارتی اصلا خاموش نمیشه....
نگارین(عروس دلشکسته)
20 فروردین 92 18:47
سلام گلم
عزیز دلم .......خدا حفظش کنه
قدم برداشتن گلت رو بهت تبریک میگم مامان خانومی


مرسی نگارین جون دخملا خوبن سلامتن...از طرف من ببوسشون و ادرس وبلاگشون را برام بگذار....بوسسسسسسس
شهرزاد
20 فروردین 92 19:11
ماشالا به دختر زرنگ و ناز نازی
شهرزاد
20 فروردین 92 19:11
ماشالا به دختر زرنگ و نازنازی


مرسی خاله جون بازم بهمون سر بزنید اراد جون تپل و مپل را ببوس اسفند هم دود کن....
نازنین (مامان ثنا)
21 فروردین 92 8:34
سلااااااااااااااااام سال نو دوست خوبم و خوشگل خاله مبارک
خوبید ؟ وااااای ک چقدر دلم براتون تنگیده بود
مریم جون مرسی ک توی این چند وقت به یاد ما بودی و بهمون سر میزدی حسابی شرمنده کردی دوستم
رااااااه رفتن ثنا جونم مباااااااااارک
هزار ماشالله خاله جون اینم از این دیگه انشالله حرف زدنت و بلبل زبونی برای مامانی



منتظر روزی که بهم بگه مامان و دنیام را از این هم که هست قشنگتر کنه...
اخه خانمی دلمون براتون تنگ و نگران شده بود خیلی خوشحالم که به سلامت به خونه برگشتید...
همیشه سالم و به سفر باشید...جیگر خاله را ببوس..
مامان ساجده
21 فروردین 92 17:00
سلام عزیزم متین تو جشنواره آتلیه سها شرکت کرده اگه لطف کنید و به وبش بیاید و به آدرسی که هست برید و بهش رای بدید ممنون میشم در ضمن اگه به کوچولوی دیگه ای رای داده باشید بازم میتونید رای بدید